[原創][哲理] 看似孝順其實不孝[nep+]
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** bengrace50師兄,眾生還有許多人尚未了解何謂六道輪回及五戒十善等,文中之子不但讓他的母親的業障延續到下一世,本身也犯了殺生的罪孽!
多貼些好文提醒以及指點吧!
多謝分享!阿彌陀佛!j4Pz[R.]7YMR
[[i] Last edited by VictorTan on 2005-7-21 at 11:37 AM [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-7-21 11:39 AM: jHA%acx
Ji2FB [+Q @|~
w.~ Klr
阿彌陀佛,共勉共勉:D [/quote]
感謝分享~~ :D Have you experience any illness that make you cannot do anything? If you have someone close to you that has a serious illness or in a lot of pain, you will at least understand this guy's action. You're so quick to judge, but don't think in other people's shoe. **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-7-22 09:35 AM:_$f_.Qg8[6LJ)X8]9A
天 地 不 仁 , 以 萬 物 為 芻 狗
W}r/q(OW
... [/quote]以人間悲劇來做文章的你才最不仁 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 不用宗教角度去分析:
2P,ql7D`m2~;X
[color=Red][size=4]以上一個不幸的故事,
又讓我想起讀書時:『是否贊同安樂死』的爭議。[/size][/color] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我都唔多鍾意同人"咬", 但你禁無賴我吾複吾得.
[quote] 看來你對中國的文化所知不多。[/quote]S Xn s.w6|
你中文禁勁, 我話你[color=red]麻木不仁[/color]你又唔明,重要轉移視線講哲學. 你中文都好勁下...%tG(tR j^%V d eb
哲學是科學, 不是拜佛的人講的. 又今生又下世, 一D科學精神都冇, 重要在標題話自已[哲理] , 你笑吾笑死人?
8g)c4W#Y @ V'c JN
[quote]-\.h!r.tjd-D"Aj,S8`
而我說這個事件出來做文章不是要對死者不敬及指責其兒子。 4`(Bb iP{#R
[/quote]%v;F:LFv:Z%X"A N
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=67856]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=67856[/url]
你一Post 兩貼, 02 Post セ都我冇興趣也冇離題, 但在好文區以宗教扮哲學, 不是混水撈魚, 大造文章是什麼?
ajpr*ZZW1d
[quote]
(從心理解釋只有會這樣想的人才會這樣想其他人及這樣解讀其他人的文章)
[/quote]
你呢招"閘住反彈冇回頭"我都識, 不過三歲過後都冇用過, 而家見到都好回未下. 唔通要殺過人先知セ野叫謀殺;叫過雞先知乜野叫賣淫??
]]"M-_A!L~^f
[quote]+T{ FX;^X Hu
我從來只是想與大眾分享我對今次事件的看法及帶給我們的啟示。並帶出正確面對人生的觀念以避免再次發生這種悲劇。a:LNg+gs5g!t@4t
[/quote]
至於你D "自身行徑是反映父母的教導質素"啊, "強將手下無弱兵" 啊, 只是你自己想當然. 例外是經常發生的. 其實今次事件都帶給我自己D啟示, 就係完來有人麻木不仁但喜歡扮大絛道理. 如果我有子女一定會教佢地小心D. 你自身的logic 禁弱, 重要話"帶出正確面對人生的觀念", 唔該你收返啦!! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]johnwu[/i] at 2005-7-23 07:06 AM:] O bLq3ITa
我都唔多鍾意同人"咬", 但... [/quote]g#uu+j\5kqO-^-~
"SC h)I{V$dG
0a'x:r;ZU/i+yq
抵你俾人吋! 連中文同中國文化有乜分別都唔知、佛學、道家思想是哲學思想派別之一又唔識仲學人話人叫人收皮, 講咁多只見得你膚淺。 淨係『你呢招"閘住反彈冇回頭"我都識』這句都已經見得你的思想是幾咁低能白痴! }+[Xjm)pQ
Ben兄講得好(從心理解釋只有會這樣想的人才會這樣想其他人及這樣解讀其他人的文章),一語中的,不過以你的程度唔會明!5C1e'g(x Nr8[
仲有,你這種假鬼仔邊知何謂孝呀?! 你咁體諒果個人睇黎你都可以做得出推你老媽子落海事的人黎!:mad:
l6d2E xnA9v\@
[[i] Last edited by tsui331 on 2005-7-24 at 03:19 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]tsui331[/i] at 2005-7-24 03:13 AM:
抵你俾人吋! 連中文同中國文化有乜分別都唔知、佛學、道家思想是哲學思想派別之一又唔識仲學人話人叫人收皮, 講咁多只見得你膚淺。 淨係『你呢招"閘住反彈冇回頭"我都識』這句都已經見得你的思想是幾咁低能白痴!
Ben兄講得好(從心理解釋只有會這樣想的人才會這樣想其他人及這樣解讀其他人的文章),一語中的,不過以你的程度唔會明!