娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bengrace50 發表於 2005-7-21 11:10 AM

[原創][哲理] 看似孝順其實不孝[nep+]

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

VictorTan 發表於 2005-7-21 11:34 AM

bengrace50師兄,眾生還有許多人尚未了解何謂六道輪回及五戒十善等,
j1F2Zv[ R 文中之子不但讓他的母親的業障延續到下一世,本身也犯了殺生的罪孽!
y^*b$a eZ 多貼些好文提醒以及指點吧!
Op[(@+} B 多謝分享!阿彌陀佛!j4Pz[R.]7YMR

O6j(E v'z&? [[i] Last edited by VictorTan on 2005-7-21 at 11:37 AM [/i]]

bengrace50 發表於 2005-7-21 11:39 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hideaki 發表於 2005-7-21 11:11 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-7-21 11:39 AM: jHA%acx
Ji2FB [+Q @|~
w.~ Klr

s K:o-Uh xv 阿彌陀佛,共勉共勉:D [/quote]
}8a@G5M0xW"pO
6@;d;W+K$p7{#d 感謝分享~~ :D

johnwu 發表於 2005-7-22 06:51 AM

Have you experience any illness that make you cannot do anything?  If you have someone close to you that has a serious illness or in a lot of pain,  you will at least understand this guy's action.  You're so quick to judge, but don't think in other people's shoe.

bengrace50 發表於 2005-7-22 09:22 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-7-22 09:35 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

johnwu 發表於 2005-7-22 01:42 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-7-22 09:35 AM:_$f_.Qg8[6LJ)X8]9A
天 地 不 仁 , 以 萬 物 為 芻 狗
+JKvIBn7q-tlm)E W}r/q(OW
... [/quote]以人間悲劇來做文章的你才最不仁

bengrace50 發表於 2005-7-22 02:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

olaf 發表於 2005-7-23 12:56 AM

不用宗教角度去分析:
,Hy5oQ KkCQ6IB@ 2P,ql7D`m2~;X
[color=Red][size=4]以上一個不幸的故事,
y1h%C ZM 又讓我想起讀書時:『是否贊同安樂死』的爭議。[/size][/color]

bengrace50 發表於 2005-7-23 02:03 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

johnwu 發表於 2005-7-23 07:06 AM

我都唔多鍾意同人"咬", 但你禁無賴我吾複吾得.
u O6En@*L
-sL(C"HG-TDe [quote] 看來你對中國的文化所知不多。[/quote]S Xn s.w6|
你中文禁勁, 我話你[color=red]麻木不仁[/color]你又唔明,重要轉移視線講哲學. 你中文都好勁下...%tG(tR j^%V d eb
哲學是科學, 不是拜佛的人講的.  又今生又下世, 一D科學精神都冇, 重要在標題話自已[哲理] , 你笑吾笑死人?
D Q.yU1p_(y 8g)c4W#Y@ V'cJN
[quote]-\.h!r.tjd-D"Aj,S8`
而我說這個事件出來做文章不是要對死者不敬及指責其兒子。 4`(Bb iP{#R
[/quote]%v;F:LFv:Z%X"A N
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=67856]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=67856[/url]
6AhXz1w+P~j1j 你一Post 兩貼, 02 Post セ都我冇興趣也冇離題, 但在好文區以宗教扮哲學, 不是混水撈魚, 大造文章是什麼?
[-?eG!oH4Dv0s ajpr*ZZW1d
[quote]
jt2AUp:T (從心理解釋只有會這樣想的人才會這樣想其他人及這樣解讀其他人的文章)
"fAz_9y,^5z$Qp [/quote]
-uR6B*dJm}r7E(H5Q-_9D 你呢招"閘住反彈冇回頭"我都識, 不過三歲過後都冇用過, 而家見到都好回未下.  唔通要殺過人先知セ野叫謀殺;叫過雞先知乜野叫賣淫??  
-q7` k+h5n ]]"M-_A!L~^f
[quote]+T{ FX;^ X Hu
我從來只是想與大眾分享我對今次事件的看法及帶給我們的啟示。並帶出正確面對人生的觀念以避免再次發生這種悲劇。a:LNg+gs5g!t@4t
[/quote]
W7H#u5O;gF 至於你D "自身行徑是反映父母的教導質素"啊, "強將手下無弱兵" 啊,  只是你自己想當然.  例外是經常發生的.  其實今次事件都帶給我自己D啟示, 就係完來有人麻木不仁但喜歡扮大絛道理.  如果我有子女一定會教佢地小心D.  你自身的logic 禁弱, 重要話"帶出正確面對人生的觀念", 唔該你收返啦!!

bengrace50 發表於 2005-7-23 09:34 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-7-23 05:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

tsui331 發表於 2005-7-24 03:13 AM

[quote]Originally posted by [i]johnwu[/i] at 2005-7-23 07:06 AM:] Ob Lq3ITa
我都唔多鍾意同人"咬", 但... [/quote]g#uu+j\5kqO-^-~
"SC h)I{V$dG

3Mztf E9t {zw 0a'x:r;ZU/i+yq
抵你俾人吋! 連中文同中國文化有乜分別都唔知、佛學、道家思想是哲學思想派別之一又唔識仲學人話人叫人收皮, 講咁多只見得你膚淺。  淨係『你呢招"閘住反彈冇回頭"我都識』這句都已經見得你的思想是幾咁低能白痴! }+[Xjm)p Q

5eed.XSP5H| Ben兄講得好(從心理解釋只有會這樣想的人才會這樣想其他人及這樣解讀其他人的文章),一語中的,不過以你的程度唔會明!5C1e'g(x Nr8[

h)J-n q u @tW 仲有,你這種假鬼仔邊知何謂孝呀?! 你咁體諒果個人睇黎你都可以做得出推你老媽子落海事的人黎!:mad:
cp'I/Z {\2Wh B~)QC l6d2E xnA9v\@
[[i] Last edited by tsui331 on 2005-7-24 at 03:19 AM [/i]]

fatfatdragon 發表於 2005-7-24 05:12 AM

[quote]Originally posted by [i]tsui331[/i] at 2005-7-24 03:13 AM:
nO-FUk*H 抵你俾人吋! 連中文同中國文化有乜分別都唔知、佛學、道家思想是哲學思想派別之一又唔識仲學人話人叫人收皮, 講咁多只見得你膚淺。  淨係『你呢招"閘住反彈冇回頭"我都識』這句都已經見得你的思想是幾咁低能白痴!
'~sQ.R8]V
o@7zrHvAs%E r Ben兄講得好(從心理解釋只有會這樣想的人才會這樣想其他人及這樣解讀其他人的文章),一語中的,不過以你的程度唔會明!^Y!d(OK u
bNti xnop%Z Rf
[color=Blue]仲有,你這種假鬼仔邊知何謂孝呀?! 你咁體諒果個人睇黎你都可以做得出推你老媽子落海事的人黎![/color][/quote]'C\8@J(U

'n"j U3fi1?5HR bro, 你呢個post 好似同文章討論冇直接關係. [color=Blue]而且對人(其他會員)多過對事, 抱歉小弟中文可能唔好, 我睇完只覺得會使討論變成爭吵惡化.[/color]
9i.p&^!a#x AWYy3N? 'e!` T&HJY-Y&e
[color=Red][size=4]ben 兄, john 兄
O!C'r/fjn%q 你們的討論我建議只計對事不對人 (會員學歷, 宗教背景, 身份, 身居何處都應該和討論內容無關)3{M4E"[cli&n"\B
$B2}b+y `+b7|0x$U
另外, 如果想討論宗教問題 (例如:宗教是否哲學的一種... ), 我覺得可以回到 02區出post 討論.  
h.cCI s:a#T+K 如果, 關於版務問題 (例如: 重post...)可以放到該版的 反映區/意見區. 不必有太多爭論.
;\]__%hI(s{
T!n*gsf7{"{ Fhn 引用 蟹版主 於本版版規的一句話
o-O]B!G "提供一個輕鬆的環境, 讓各版友可以分享交流一些有意義的文章"
Dr;p5x!c&lox 4Gg`lLu~xW
討論應該在友善同和平下進行.
7b`-Q R!L*Hd [/size][/color]
}Nl `1Gq%FY%D? &CL$?XV'gk
希望大家唔好覺得小弟多事...

bengrace50 發表於 2005-7-24 03:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

invisible 發表於 2005-7-26 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]tsui331[/i] at 2005-7-24 03:13 AM:
Z7}%a3b3SIz;T K6f q.t 抵你俾人吋! 連中文同中國文化有乜分別都唔知、佛學、道家思想是哲學思想派別之一又唔識仲學人話人叫人收皮, 講咁多只見得你膚淺。  淨係『你呢招"閘住反彈冇回頭"我都識』[color=Red]這句都已經見得你的思想是幾咁低能白痴![/color] ;x%L(K*a2N6f8rT+V

{,J)k,|9P&d Ben兄講得好(從心理解釋只有會這樣想的人才會這樣想其他人及這樣解讀其他人的文章),一語中的,不過以你的程度唔會明!K j fctq
*j7S9T-Fr6oi
仲有,你這種假鬼仔邊知何謂孝呀?! 你咁體諒果個人睇黎你都可以做得出推你老媽子落海事的人黎! [/quote] O|0L.v3xy+X
閣下的言論似乎有點偏激%O Ayp)_5C
我看不到紅字的那一句有何[b][color=Red]低能白痴[/color][/b]'CCL N"Ik2QY1q#W#k
我反而見到阿Ben呢對閘真係落得不錯
v)X/ZI3[Ub.a l+T)x|8w/~
v y+Q{*N$?O
其實當你真係面對自己的親友患病而自己無能為力
O oa#T|8y m+z8|6U 果時除了想辦法令親友早點解除痛苦
E5G_p5S 要理性面對唔係一般人所能做到的
8fQrc,fx&bx @ M 我本身係讀佛教學校
-Jy!X1x{+O3fp 我都明白輕生或殺生係一種惡業
1jK[ja*zW 但係對於一個未曾接觸佛教的人係無法明白這種事情\A gf@)F
tI5[leS

w ?h:P%F6Yp 而且係外國讀書就一定是假洋鬼子?
V:xe$gG:Cj 我覺得一個人若接觸了兩地不同文化等於一生人活了兩次
%^Ce:VA |N7FP Ben兄 my-Twf ybw
我知你信佛6Ib+K&r@t1}E
你都知道任何事物都係因綠和合而生(M8B.j5e!y
人家身在外國讀書也是一種果報 P b5Dn!JE
難道我們可以任意去侮辱一個人的果報嗎?.`jK)s\%NLK^D!U

VB#H V0x NWJ
.Pp&c2C&I0YY9GD 如果我們用另一種角度去欣賞阿john的孝心,不想自己母親患病受苦
*GZeGl#G c 人性來說%~|1l4a?M
其實我覺得總不能指責阿john的不是 Q*wv'ji2R r1?K8b"^\7X
?T*e1[7ML-c_;Nu%i

3`i&Z5wSDu*G#Li ben兄0]&o3_)M/r.X X
萬事以和為貴9eF R0Ti Nn
佛教都善導我們
BJr#\{l_ 我相信阿john都係無意和你起爭執的1O [M(lXi$o
希望大家可以化干戈為玉帛

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.