[7/23/05] 有冇增肥的好方法?
小弟乃瘦柴一碌W `:a RwiP1Lp係真正o既油浸都唔肥r hN*{8^j-gc^
有冇d咩好方法可以増磅呢gM"FE$\Xh9MA+`#A
D+F&{)G A@
我175cm高
不過得56.5kg= ="8p~*tHh;o J
我好想肥dC{Acf1H'Ao
各位仁兄有冇d咩增肥o既好方法
Wbq!}q&IJl
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-7-26 at 10:42 AM [/i]] 我都想知qt*i9kag7gm+K
又係食極唔肥果隻 食多d肉and蛋.... 一餐食少三分一左右,一日食多兩、三餐,包你肥過肥仔水~:D 食飽就訓,訓飽就食 我都試過食飽就訓,訓飽就食
不過濟住好辛苦
而且訓太多訓唔著= =" [quote]Originally posted by [i]a362951847[/i] at 2005-7-23 02:01 AM:Ph9XVD z'Q}
我都試過食飽就訓,訓飽就食0i1g3?'vK g4PC
不過濟住好辛苦
而且訓太多訓唔著= =" [/quote]n:E_z3z
你係咪好like打波??
通常食完飯好晏訓個啵==?Xo"gS&a
訓唔著一係食完飯唔好郁咁多,,煲陣com 我打波....一時時啦
不過我玩長跑ga
可能係咁至肥唔到
不過而家少左做運動都係咁瘦~"~d(b!~ k_bx
激死 [quote]Originally posted by [i]a362951847[/i] at 2005-7-23 02:26 AM:
我打波....一時時啦
不過我玩長跑ga
可能係咁至肥唔到xW4d B$v!{Q
不過而家少左做運動都係咁瘦~"~~-^$jB|5^1t {]
激死 [/quote]
我仲慘,醫生話我吸收唔到vM7u7m0O0P$i\e'[
我阿婆仲叫我食雞屎就得on99"[W"t}Z"Ss(c
我諗我幫你唔到,能醫不自醫==” 不如試下食花塔餅.....
之後再食飽就訓,訓飽就食3ID#j_9k%Yy:L0D
唔知會唔會好d??,{*Y-BbSB
不過我冇試呢個方法 [quote]Originally posted by [i]a362951847[/i] at 2005-7-23 02:36 AM:
不如試下食花塔餅.....7W `(^#T({]|P*u
之後再食飽就訓,訓飽就食
唔知會唔會好d??G1zG9cwk)vC:s
不過我冇試呢個方法 [/quote]
咩泥? 花塔餅nq%g|+~*C2M[&\
幼稚園成日食
可以杜迴虫= =" [quote]Originally posted by [i]a362951847[/i] at 2005-7-23 02:41 AM:9S6E)a1xAZn
花塔餅4~E(n&{~I%K
幼稚園成日食
可以杜迴虫= =" [/quote]3L*z9?8_o[xNP!]R
針對d靚仔炸啵xdwk y;q-sLs
16歲食有無事==”