娛樂滿紛 26FUN's Archiver

gundamman678 發表於 2005-7-23 02:30 PM

大家既髮型

1. 想問下大家個靚靚髮型,係自己睇書叫stylist 幫你剪,定係去到salon等佢地幫你諗架?kR ZY@!l+m,a

;h:E*H*VFI"c 2. 大家對髮型有乜野心得可以分享下? 例如你地d知識係邊度知番黎? 有時見到人地d髮型gel得好有型,但真係唔知邊度可以學到,d日本髮型書又睇唔明,但又無中文版喎.......

亨九利 發表於 2005-7-23 02:33 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kaixinren 發表於 2005-7-23 02:38 PM

头发?十幾年如一日--學生裝!/K0E @ j;\9_;?'n C2i7e
ee5x gUJJ:c,o8G
[[i] Last edited by kaixinren on 2005-7-23 at 04:40 PM [/i]]

Yui.i 發表於 2005-7-23 02:38 PM

睇書先....個stylist會再幫我度下點剪.......

gundamman678 發表於 2005-7-23 02:46 PM

[quote]Originally posted by [i]Yui.i[/i] at 2005-7-23 02:38 PM:
)_,h.~ q ]O o N 睇書先....個stylist會再幫我度下點剪....... [/quote]%GqQ:}Ws'd
"xFb3i_&^Q%d
咁有冇試過佢話你個髮質或面形唔適合剪你想剪那個型?

Yui.i 發表於 2005-7-23 03:02 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-23 02:46 PM:
#U-D!O)_`
@0Ih W,lCHg
k` mt0W#_:aU)\4A:Z O 咁有冇試過佢話你個髮質或面形唔適合剪你想剪那個型? [/quote]好好彩....次次我都揀到o岩我面形o既style.....但係我d頭髮就比較軟....所以用完泥最好用spray...但係用得太多spray對頭髮唔好......我個人就比較鍾意線條較直o既髮型.....

MaxFigo 發表於 2005-7-23 03:21 PM

我比個髮型師幫我諗ga wo...
4Ox'H.GG*z/I 我自己就唔係好識搞e d野la:P

gundamman678 發表於 2005-7-23 03:25 PM

唉,我d髮質就較硬,而且頭髮生得厚,又有少少鬈,比較難打理,所以之前好多髮型師都好求其幫我剪短就算。最近搵左個比較好,佢比左唔少意見我,都總算改善左好多啦。但髮型既野都係想再知多d,尤其是用造型技巧,但坊間真係無乜中文資料可以搵到喎........,r ?2b|e/R1l
5_z)[y{#N9W
咁大家會唔會係髮型師幫你剪完個髮時gel得好靚,但返到屋企自己又gel唔番?
6}t;SfY:N Lq5Wk
5J6reo[ [[i] Last edited by gundamman678 on 2005-7-23 at 03:28 PM [/i]]

阿骨打 發表於 2005-7-23 03:47 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-23 03:25 PM:(UO_*xN*bO v(ib
唉,我d髮質就較硬,而且頭髮生得厚,... [/quote]
:`Wjqan 梗係會啦...話晒人地d髮型師都幫過唔小人gel...
k*FE^ zGX$WZ 你要gel得靚都有排學啦...

kakeidevil 發表於 2005-7-23 06:05 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-23 03:25 PM:
9d@!F v `a 唉,我d髮質就較硬,而且頭髮生得厚,... [/quote]&G0qb fxh.Q
1n e]ja$X~z.H
d;P%a {J OQK
留長電鬈去整爆炸頭....

kaing 發表於 2005-7-23 09:55 PM

hihi

我本身是一個髮型師...vj UC:c+{V
其實有d salon 都會有最新既髮型書....
P9QsS'e5T 未必要自己買來睇...如果間野無...就最好搵過另一間啦....)m UE O0X"Es e
而且又可以即刻問岩岩自己既面形同髮量同髮質適唔適合...
:nR,IG i _7lM 如果gel 頭個d 髮型...daM6r \.x$`h(W
如果個剪裁好既話...一個髮型都會好易gel 同打理...
9E~s Aox:M 有一d 髮質比較軟好難gel 得起... \S7A~*vJ
可以先用風筒吹起先....,Z[;q4W+G/dfB3D'Q
再用一d 比較硬同定型強既髮泥... o;`E2sj'h
就已經可以...連定型噴霧都可以唔洗...6n `%R[] D;J1rc
一定唔好用d 濕潤既定型用品
g M }F5Mw.BK&n 因為會令頭髮更加無力..and 頭髮小既會好易見頭肉..更加感覺頭髮更小...
.U q!Rf,h#@b;q/f-t U4v"@8|/F{ D
髮質比較硬同多既話...我覺得用一d 濕小小既gel or gel 出來有濕潤效果既定型用品會好dmdv3xwf
因為出來既效果會比較無咁厚d 頭髮...t,q:{^6u*k3p
不過要注意既就係最好用d 水溶性既定型用品會好小小...
E:Q;e3Z;E 因為只用清水就可以沖洗走...,r&ZMT/V

#l'}2M/tc/o 如果係用d 比較難清洗既定型用品...可先用護髮素沖洗先...Ci LR5d0T1PzXt&D
再用洗頭水...會比較沖洗清潔...

gundamman678 發表於 2005-7-24 09:25 AM

嘩~~ Thx very much!!.^(~ ^-t5ihB+|N

!Q]9d@%Ks~s 你既意見真係好好,我學到好多野! 我會按你既意見去試下架啦!
)qd1n'},xU1V6tT 我d頭髮彈性唔夠,可以話係軟既,但我又好少吹完頭去gel,唔怪得咁難gel啦!
-h1{ @I~-l[ K 同埋用護髮素沖一沖先用洗頭水,我之前唔知係咁。"k9U$H cu![z
;|;z-MP)YNenH
我想再問多少少......我頭髮厚密且有少許鬈,咁髮乜野髮型好睇d呢?l4~3~#n6Za4u9? Kw

d zQ,SYn 其他人有冇髮型或頭髮護理上既心得,不如分享一下俾大家睇~~-n}(D'ohr y|'OAG

^9fA0E3D)g [[i] Last edited by gundamman678 on 2005-7-24 at 09:31 AM [/i]]

hob 發表於 2005-7-25 12:33 AM

[quote]Originally posted by [i]kaing[/i] at 2005-7-23 09:55 PM:4B\!r"t+R%A,q uw U
我本身是一個髮型師...
abC@-X 其實有d salo... [/quote]D"r}'{ B#x0H
我想問下頭大應該剪咩髮型好 ????

發表於 2005-7-26 03:46 PM

[quote]Originally posted by [i]hob[/i] at 2005-7-25 12:33 AM:B0H` |m^W

k(D5{j;nA,f-gq 我想問下頭大應該剪咩髮型好 ???? [/quote]#T-UF(JW'p%zb
光頭=.=

munch 發表於 2005-7-29 01:50 PM

我禿頭

yeahchan 發表於 2005-7-29 05:48 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-23 02:30 PM:+vq2g2O n)\M.@+aE3r
1. 想問下大家個靚靚髮型,係自己睇書... [/quote]0^? ?KfZKqA
gundam生~
x-f0?-O#w*gNLq 我之前都有跟日本髮型書gei~其實唔難ga~&mw!e!qu` u#| m$Z?&x
如果你用泥o既話~我可以教你個方法令佢企得耐d ga~
UW"A#g~0JY 你用風筒吹好大約你想要o個個型, 要頭髮仲熱o個陣落泥, 你d頭髮就可以企耐d ga la)~Z:uj$RM9u;fG
我曾經試過以下咁o既頭返學~but 短d

yeahchan 發表於 2005-7-29 05:50 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-24 09:25 AM:1yU"Ia(K U9S8H
嘩~~ Thx very much!!
'^5O h0}/a1s
A }xa1r,n$KUn 你既意見真... [/quote]
!W-e{*F:~ 我同你都一樣~
X8H9aqe 頭髮厚密且有少許鬈9]t H aw
but~我skin head now

gundamman678 發表於 2005-7-29 07:25 PM

[quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2005-7-29 05:50 PM: U_3a7]a
l FY i+i2Y4};vdP
我同你都一樣~
\3Q(r'O:Ce P 頭髮厚密且有少許鬈q(l}?5z*y7f
but~我skin head now [/quote]6kW%jG O
-Xz k{ M1ai[#j
我以前都經常剪短,但一來好普通,二來因為d頭髮長得快,所以留好短既話就一定要一個月剪一次髮。|2R5ck!B.U'[ Gce
&~%`9Tw*k-P:z
所以而家就留長番少少,似乎可以比較耐d時間先剪一次,但髮型都始終未係好滿意。

yeahchan 發表於 2005-7-29 08:05 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-29 07:25 PM:
6Q7aiD ^8x y C(p B T#s"oI*HG;lU

3y3D~!}W*{M 我以前都經常剪短,但一來好普通... [/quote]c SB4\qE:sQ#AIu
我d頭髮都長得好快~我一星期剃一次~

gundamman678 發表於 2005-7-29 09:05 PM

[quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2005-7-29 08:05 PM:$D&Kp iDrP

#kf;O['B^"v 我d頭髮都長得好快~我一星期剃一次~ [/quote]'e F1rx.K$n/P

l@iwBb5xul 睇黎我既髮質同你好相似喎!j@vMpFR`5D
RH/sV~ Q
但你話自己剃頭髮? 用乜野剃呀?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.