娛樂滿紛 26FUN's Archiver

gundamman678 發表於 2005-7-23 02:30 PM

大家既髮型

1. 想問下大家個靚靚髮型,係自己睇書叫stylist 幫你剪,定係去到salon等佢地幫你諗架?
)l{A!p:EH3L/T&YJ1|
c}$Y ~"]xY+l 2. 大家對髮型有乜野心得可以分享下? 例如你地d知識係邊度知番黎? 有時見到人地d髮型gel得好有型,但真係唔知邊度可以學到,d日本髮型書又睇唔明,但又無中文版喎.......

亨九利 發表於 2005-7-23 02:33 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kaixinren 發表於 2005-7-23 02:38 PM

头发?十幾年如一日--學生裝!p K-T(F'g.uj ^ p
S"Y5G o ~'X"E
[[i] Last edited by kaixinren on 2005-7-23 at 04:40 PM [/i]]

Yui.i 發表於 2005-7-23 02:38 PM

睇書先....個stylist會再幫我度下點剪.......

gundamman678 發表於 2005-7-23 02:46 PM

[quote]Originally posted by [i]Yui.i[/i] at 2005-7-23 02:38 PM:
+[px ]FbvB 睇書先....個stylist會再幫我度下點剪....... [/quote]
ThW kYq| z lpf\ w
咁有冇試過佢話你個髮質或面形唔適合剪你想剪那個型?

Yui.i 發表於 2005-7-23 03:02 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-23 02:46 PM:
/an^-om8rY*Hsn7^2M h }P+} r$P)o$cI^3L

9S7a'NEf\!{ 咁有冇試過佢話你個髮質或面形唔適合剪你想剪那個型? [/quote]好好彩....次次我都揀到o岩我面形o既style.....但係我d頭髮就比較軟....所以用完泥最好用spray...但係用得太多spray對頭髮唔好......我個人就比較鍾意線條較直o既髮型.....

MaxFigo 發表於 2005-7-23 03:21 PM

我比個髮型師幫我諗ga wo...
O,lV#|F7f4rHOX 我自己就唔係好識搞e d野la:P

gundamman678 發表於 2005-7-23 03:25 PM

唉,我d髮質就較硬,而且頭髮生得厚,又有少少鬈,比較難打理,所以之前好多髮型師都好求其幫我剪短就算。最近搵左個比較好,佢比左唔少意見我,都總算改善左好多啦。但髮型既野都係想再知多d,尤其是用造型技巧,但坊間真係無乜中文資料可以搵到喎........2^m8C(a5Uk

TV,\o(n 咁大家會唔會係髮型師幫你剪完個髮時gel得好靚,但返到屋企自己又gel唔番?:ly-e`i!]|

p4j vA{1p u [[i] Last edited by gundamman678 on 2005-7-23 at 03:28 PM [/i]]

阿骨打 發表於 2005-7-23 03:47 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-23 03:25 PM:bD/u)|&\!SH!e#|
唉,我d髮質就較硬,而且頭髮生得厚,... [/quote]|'Kp'A!@/xa
梗係會啦...話晒人地d髮型師都幫過唔小人gel...
X E,eE~$Bai ? 你要gel得靚都有排學啦...

kakeidevil 發表於 2005-7-23 06:05 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-23 03:25 PM:^*P;`M:_.}^
唉,我d髮質就較硬,而且頭髮生得厚,... [/quote]
;U/u]ds
Cd+F,Ud"T?/k-ak 5^^fm,{x;h {3?
留長電鬈去整爆炸頭....

kaing 發表於 2005-7-23 09:55 PM

hihi

我本身是一個髮型師...
L2C ]%zE 其實有d salon 都會有最新既髮型書....
\*{m[6y^.b 未必要自己買來睇...如果間野無...就最好搵過另一間啦....1yC&Us6z aW
而且又可以即刻問岩岩自己既面形同髮量同髮質適唔適合...2Af?c4d Q6x
如果gel 頭個d 髮型...
r;S!v&PIkm7S 如果個剪裁好既話...一個髮型都會好易gel 同打理...
z0Od] J+tw!N 有一d 髮質比較軟好難gel 得起...:s&^ Da#H9D @
可以先用風筒吹起先.... ^8cm1Dy v
再用一d 比較硬同定型強既髮泥...xQ X QW,[1r
就已經可以...連定型噴霧都可以唔洗...,f/a$r t&P N
一定唔好用d 濕潤既定型用品
kq{6diY3` 因為會令頭髮更加無力..and 頭髮小既會好易見頭肉..更加感覺頭髮更小...
5isy/[ Q_l/|A "x&X;c&V Uq
髮質比較硬同多既話...我覺得用一d 濕小小既gel or gel 出來有濕潤效果既定型用品會好d,e)?vTF,@
因為出來既效果會比較無咁厚d 頭髮...
,UX7d9GiYi I$l 不過要注意既就係最好用d 水溶性既定型用品會好小小...f"g N^fP
因為只用清水就可以沖洗走...
K&? P.c*QK [l ~^Jv:P"n
如果係用d 比較難清洗既定型用品...可先用護髮素沖洗先...\1N+w(p\9UQ:k
再用洗頭水...會比較沖洗清潔...

gundamman678 發表於 2005-7-24 09:25 AM

嘩~~ Thx very much!!-h*q-Q;s:}9wn_fr^

/ZC)[{*Ar 你既意見真係好好,我學到好多野! 我會按你既意見去試下架啦!
*|#Zl e#Zw 我d頭髮彈性唔夠,可以話係軟既,但我又好少吹完頭去gel,唔怪得咁難gel啦!
T:v5EC:j4`k 同埋用護髮素沖一沖先用洗頭水,我之前唔知係咁。i e0SDzcl n

9]'q,LVm hs| 我想再問多少少......我頭髮厚密且有少許鬈,咁髮乜野髮型好睇d呢?
o MtnM3v6{9d
P8}s6[x/s 其他人有冇髮型或頭髮護理上既心得,不如分享一下俾大家睇~~Gf1dG?$M5P
KjzN(Q.@2Fo$[:`
[[i] Last edited by gundamman678 on 2005-7-24 at 09:31 AM [/i]]

hob 發表於 2005-7-25 12:33 AM

[quote]Originally posted by [i]kaing[/i] at 2005-7-23 09:55 PM:
[-Ki4q4p#j2AW4q 我本身是一個髮型師...
8x:I+fI ^)Qt 其實有d salo... [/quote] D?F#OZ?9_ F%vY
我想問下頭大應該剪咩髮型好 ????

發表於 2005-7-26 03:46 PM

[quote]Originally posted by [i]hob[/i] at 2005-7-25 12:33 AM:F)NKnE9Q9lq
3Q|Y,J(Z*C8G*f^
我想問下頭大應該剪咩髮型好 ???? [/quote]vWE/?'c8S"t
光頭=.=

munch 發表於 2005-7-29 01:50 PM

我禿頭

yeahchan 發表於 2005-7-29 05:48 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-23 02:30 PM:
9oMeU?R h&J;D 1. 想問下大家個靚靚髮型,係自己睇書... [/quote] Gd%dym qE)CdMf+\
gundam生~'d&D dP+f1Y)byP z
我之前都有跟日本髮型書gei~其實唔難ga~ h E N+OJb `4c
如果你用泥o既話~我可以教你個方法令佢企得耐d ga~7_y!Z^| f$E^
你用風筒吹好大約你想要o個個型, 要頭髮仲熱o個陣落泥, 你d頭髮就可以企耐d ga la I0nU;~r8f3@
我曾經試過以下咁o既頭返學~but 短d

yeahchan 發表於 2005-7-29 05:50 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-24 09:25 AM:d#a,dH5] U0Uz
嘩~~ Thx very much!!M~fZKt

*u m0xY/Q } 你既意見真... [/quote]&c`@Tz,_
我同你都一樣~
7qw9p4X.x^+bG 頭髮厚密且有少許鬈;m"~qDDJB,g
but~我skin head now

gundamman678 發表於 2005-7-29 07:25 PM

[quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2005-7-29 05:50 PM:5lfp}%`[ jU%Q

!W,UHPx"?7u 我同你都一樣~
t ea.wmZ0K m 頭髮厚密且有少許鬈(^8r ze W5Ws
but~我skin head now [/quote]^7b9qn_k+]J

9zNCQM&vv 我以前都經常剪短,但一來好普通,二來因為d頭髮長得快,所以留好短既話就一定要一個月剪一次髮。
d!X/dF?;o,\ P[W2W%L
所以而家就留長番少少,似乎可以比較耐d時間先剪一次,但髮型都始終未係好滿意。

yeahchan 發表於 2005-7-29 08:05 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-29 07:25 PM:S` d M#~E T
}*Dc%fb

gh4f WDR1G 我以前都經常剪短,但一來好普通... [/quote]
b0i[6M7uSl;X 我d頭髮都長得好快~我一星期剃一次~

gundamman678 發表於 2005-7-29 09:05 PM

[quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2005-7-29 08:05 PM:
j Zv{8YaA a6L
|7}a;w;KC1[VFi 我d頭髮都長得好快~我一星期剃一次~ [/quote]
[.xa4k L Op
'Vu&m,_5X*B 睇黎我既髮質同你好相似喎! Ym]+o]*m0E

7H%_$c-Qc1Az 但你話自己剃頭髮? 用乜野剃呀?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.