娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Charcoal_henry 發表於 2005-7-23 11:54 PM

你細個果陣做過or諗過d咩白痴野?

依家諗返果陣既自己真係勁好笑~~~
9^I7k&v0c?
E&M2z5RLB8O\Ruv 1) 我以為電視劇裡面d主角死左就真係唔會再見到佢地做戲..... -___-"""
&^'}2Dr!DWK V 2) 我以為我覺得其他人係點, 人地就會覺得我係點..... 即係如果我鍾意同一個女仔玩, 我會以為佢都會鍾意同我玩~~~ 哈~~2|5Zi'z}/oc6Rb
3) 我以為呢個世界上真係有龍珠同埋聖衣..... 幻想去五老峰個山會爆到件天瓶聖衣出黎~~~ qNVQBp&B
4) 我試過聚晒d力o係隻手度試下會唔會出到"波"~~~~
!bO(qckd 5) 行街見到地下d 階磚會特登避開唔踩d邊~ 唔小心踩到會好似打機死左一條命既反應~
|7qJepVR*x 6) 用扶手電梯果陣會擺隻腳入去下面有d好似毛毛咁既物體果度~
CU\Mt ZC N 7) 好細個果陣會跟住架lift升降既樓層跟住數~~~9y2Vj qzf:gc
8) 阿媽話女仔無"細佬", 我就以為女仔果度乜都無, 小便都係由pat pat出~~~~
g3k?4HY]a!hOr5C,E NU z-[3~

sl ]G,V$M 其實重有好多.........0l$F7SY~,U

^.y+LKFr 大家有無d細個果陣既白痴野可以同各位brother回味下呀?~~~~
!KJ+@`1Z#J3\Z2jQ$ce
h2Q|L+`/q5FO3\ 討論下啦:D
x]"h8y&N:}O c
}-]J@ x-US#~)h [[i] Last edited by Charcoal_henry on 2005-7-23 at 11:56 PM [/i]]

月月鳥 發表於 2005-7-24 12:05 AM

我以為電視劇裡面d主角死左就真係唔會再見到佢地做戲.
6UC:EEsaMO !M'e+uD'YIZ1_
中,我細個都以為係,我問我AR媽,佢話我,,,,,=.=

a362951847 發表於 2005-7-24 12:16 AM

食鼻屎....

月月鳥 發表於 2005-7-24 12:17 AM

[quote]Originally posted by [i]a362951847[/i] at 2005-7-24 12:16 AM:2f3b-v%Ne-[8_
食鼻屎.... [/quote]MLk5dg\&X5F\W4S
好食嗎 ??

a362951847 發表於 2005-7-24 12:20 AM

咸咸地
C9Ss$N$N 唔好食= ="`$Qm@8V$Sr
不過只食過固體o既emWvWY)V+PZ4O
半固體o既未試過

月月鳥 發表於 2005-7-24 12:23 AM

[quote]Originally posted by [i]a362951847[/i] at 2005-7-24 12:20 AM:
#F;woC`5P!tq.W 咸咸地.Y8u(TfvC
唔好食= =",Yb|AVD]
不過只食過固體o既
aj(eW5g 半固體o既未試過 [/quote]
L+y/EI'x 對,so我細個都食過:lol:

easonwing 發表於 2005-7-24 12:41 AM

自己整毒藥!!
z^K#]b8Q8gb 將屋企d洗頭水呀...豉油呀,票白水,皂液,阿媽d化妝品,餅乾,面包, {Mn,W6ns
糖,鹽,油,同埋自己d尿....等等,媾埋一支野!!
j&{ QX6}5V-e 諗住帶出街,有咩事拎佢出黎凶人!!

Charcoal_henry 發表於 2005-7-24 12:50 AM

[quote]Originally posted by [i]easonwing[/i] at 2005-7-24 12:41 AM:0D*Eb+YU g!J4owJW
自己整毒藥!!
,rJv,OR ?4X A 將屋企d洗頭水呀...豉... [/quote]
INvW~ oV+wT
&^3V1j2nRyVa Bq 你講呢起"溝"....}$XtP(zw W
令我回想起我細個去mcdonalds或者茶樓食完野之後好鍾意講d食剩既野炒埋一堆~~~~ 哈~~~~

a362951847 發表於 2005-7-24 03:11 AM

[quote]Originally posted by [i]Charcoal_henry[/i] at 2005-7-24 12:50 AM:
s:_mZ~Pu\ :b$lO]?!DO`
c U#mr S^
你講呢起"溝"....
%kgTn9OS&G 令我回想起我細個去mcdonalds或者茶樓食完野之後好鍾意講d食剩既野炒埋一堆~~~~ 哈~~~~ [/quote]
ENPYDS_f] \f 5hea9}!`e;u
+szp_xp

/kh~&A f#cl2rI 我去麥記玩撈醬= =3I4I[+Q4`
之前點jack o個陣同d fd一齊撈3]i c[m&D[
勁白痴

瑞比 發表於 2005-7-24 03:33 AM

kiss就係做愛XDDS ~4YVgWy
u'cxl"^7_e R8z
跑贏d靚仔就覺得自己係世界上最快XDD

MaxFigo 發表於 2005-7-24 04:39 AM

成日將d鼻屎癡係牆度或者門度...
$Zrj^.U5w`j 等一日半日度...乾左掹返出黎
$o fKK'F~-?(Esw 整左好多個鼻屎印出黎...果陣我覺得好靚 = =
,O`*g&I-w;`!F o5JP v9O/J \.n@b
仲有係沖涼果陣搽哂皂液之後渣實兩隻手再吹個波波出黎*z6EW#@x1_
我可以係廁所入邊玩足半個鐘 = ="""

MaxFigo 發表於 2005-7-24 04:41 AM

[quote]Originally posted by [i]Charcoal_henry[/i] at 2005-7-23 11:54 PM:
;Y3y$^0Gt4s;f` sD 4) 我試過聚晒d力o係隻手度試下會唔會出到"波"~~~~
Ec#a }[7hf KO 5) 行街見到地下d 階磚會特登避開唔踩d邊~ 唔小心踩到會好似打機死左一條命既反應~
\Zf7fLe*S(S+M*Q K;C w,q7uo9In
... [/quote]
M8X Rrn E0N b+]6yWo7G:N

0V"z^&sf 哈!e兩個我都係wo ^^/Y1A I3_d
又或者跟住地鐵果d盲人攞黎行ge路跟住行 = =

gundamman678 發表於 2005-7-24 09:40 AM

其實都唔係白痴既,係人既成長黎講,呢d只係認知上既不足,同埋有d青少年對世事既幻想。我相信個個都做過咁上下既野,無做過反而唔正常~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.