娛樂滿紛 26FUN's Archiver

鬼魂 發表於 2005-7-24 03:15 PM

[7/24/05] 在拍賣網站bid野, 安全嗎?

係yahoo拍賣網bid野安唔安全架, 多唔多假野架, 係個網睇中左個袋, 但唔識分係咪假野, 有冇人係上面bid過袋之類既野, 有冇試過俾人呃過架....thx~5|eU7T Mh.C9u

-Bq8uw s7x NM4S [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-7-26 at 11:29 AM [/i]]

popbrown 發表於 2005-7-24 03:20 PM

many fake stuffs...watch out

alan1984 發表於 2005-7-24 03:49 PM

YES,好多假野...我覺得如果0係拍賣網D野平,就覺得係假,貴就不如出去買 l6i.^PW
雖然我0係YAHOO都成日有拍賣,但係都係賣D舊既龍珠咭,舊衫等等

kaixinren 發表於 2005-7-24 03:52 PM

我系ebay bid過唔少嘢,不過都沒什么名牌,普通嘢就有。什么LV這類貴價的就唔好啦!

鬼魂 發表於 2005-7-24 03:53 PM

[quote]Originally posted by [i]alan1984[/i] at 2005-7-24 03:49 PM:%Om|3^+_
YES,好多假野...我覺得如果0係拍賣網D野平,就覺得係假,貴就不如出去買 c)R@I:Iw2O
雖然我0係YAHOO都成日有拍賣,但係都係賣D舊既龍珠咭,舊衫等等 [/quote]o6n4Ve#O-x/Wz3U}.l
(j%h"T,B"\+R2E&BC
Fk6E _#ZU6?rh
咁而兩個袋大家覺得真定假呀?
fse-Z4Io4ES[} [url]http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b1496564[/url]
7ttQYZR3r.]Glf [url]http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b1496026[/url]

Miz 發表於 2005-7-24 07:35 PM

名牌...袋 呀果d 我都覺得唔好in"拍賣"買囉
7Xm.~B Z
A8M.[0G(@+a]8} 我都只係in yahoo拍賣 買過日本CD , 電腦野 咋~

ciger 發表於 2005-7-24 07:40 PM

如果你唔識分真假就唔好買喇,因為佢拍賣品資料都冇話保證真貨,就算買返黎係假都冇得投訴

但丁 發表於 2005-7-24 07:46 PM

5舊幾水....出去買到差唔多啦, 而且佢又冇話係真, 淨係話新...
/giW sK1T 信我! 唔好買!

鬼魂 發表於 2005-7-24 07:55 PM

[quote]Originally posted by [i]但丁[/i] at 2005-7-24 07:46 PM:
+]j\k@kZe 5舊幾水....出去買到差唔多啦, 而且佢又冇話係真, 淨係話新...-Rq_$a"c p!f
信我! 唔好買! [/quote]
Ev[`w2@ V nT0O EaP!z c(G

5^S9i*@"JWc 咁出面幾錢度?

alan1984 發表於 2005-7-24 08:25 PM

問下佢有冇單據...如果冇真係買唔過
Y)J Q$xY*h!Kv 雖然我唔知出面買幾錢,但如果5舊水買個假野就唔好喇

toddcheong 發表於 2005-7-25 12:13 AM

Agnes b D大袋過千架wor

鬼魂 發表於 2005-7-25 01:15 PM

[quote]Originally posted by [i]toddcheong[/i] at 2005-7-25 12:13 AM:Y4vi ]K-?%x1r
Agnes b D大袋過千架wor [/quote]R$}(L5K*UP k

RI*?XC
"B*\h f)Pj1R ~&k 係law.....千幾蚊真係有少少肉赤

但丁 發表於 2005-7-25 08:23 PM

嫌貴點解要買/用名牌?

Asurada129 發表於 2005-7-25 09:10 PM

我試過bid玩具product冇問題~~~但袋就有條死0靚妹假野當真野賣....到現場交收當日..我唔買lor....佢網上話明真野~~

鬼魂 發表於 2005-7-25 10:56 PM

[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-7-25 09:10 PM:f7ek#|Rpw*Z
我試過bid玩具product冇問題~~~但袋就有條死0靚妹假野當真野賣....到現場交收當日..我唔買lor....佢網上話明真野~~ [/quote]
*H _4x-\ u.?
I }+YI-[:m3\ mkd,wQ-f h,Xl7g
咁賤.....但你可以即該分到佢係假野咩?

Asurada129 發表於 2005-7-25 11:11 PM

[quote]Originally posted by [i]鬼魂[/i] at 2005-7-25 10:56 PM:}^s-uY#WF]

@ @4XWeS[
0d9y[If(b7QNN_
3X h%A,At 咁賤.....但你可以即該分到佢係假野咩? [/quote]
F*N|&C i6V6xA2y 甘係dmagazine有時米有a貨同真貨比較~~~甘啱我個fd睇過....miss左~~~當時我同個一齊交收的~

fatfatdragon 發表於 2005-7-26 12:30 PM

我未試過在 ebiding 網買嘢. 喺唔夠膽.
J#q/GXB&Dhi 1. 有d要用信用卡, 我自問在電腦上(尤其黑客知識)唔熟. 唔夠膽將信用卡資料經網傳送q(R|N,_M'{?"P!Y
2. 多假嘢. 有個真人真事. 以前有一個外國同事(非華人, 在外國土生土長), 有一次嚟香港出差. 去咗旺角街邊用咗一兩舊水買咗隻"勞". 然後佢返老家後將隻表擺上唔知邊個biding網賣. 最後賣咗~3000HKD. 將心比心, 我覺得就好唔穩陣. 賣嘅响hk就話, 其他地方都唔知點追, 同睇貨先.
pOB\1_.@;R4A ^'DdtLvN$R&aY
如果最後冇得選擇, 我會開張 debit card (唔喺credit card, 要有錢先比你用嗰種), 然後擺剛剛夠錢入去.然後買嘢. 當然唔會買貴嘢 (可能只會買書, 冇咁多假嘢).

hayatokasami 發表於 2005-7-26 06:42 PM

我好認同fatfatdragon大大,我都冇上網bid過野,都係因為唔夠膽,同埋我冇信用卡.就算有,我都驚d信用卡data傳送陣會出事.
;l yY#G$N*W$W9u"r 而且單憑一兩幅相根本好難分真假,我又唔係專家.而且有d人可能搵個真野來影相,到交貨就比個假野你,你話唔要佢就拖馬打你,到時錢又冇,住個假野俾人打到成個豬頭丙咁返屋企就唔好la$lg7UVS2~4qH
其實為求安心我都會去d鋪頭買,寧願貴d,最緊要穩陣.買野都係想開心姐,所以貴d都冇計
{9y'r |:iY 其實上網bid野係一種賭博,好彩就搵到d又平又好野,唔好彩就冇錢兼冇貨

wanmankit 發表於 2005-7-26 10:08 PM

我試過係網上bid野,M9]H9T X6R$M&O
有d人話要用信用卡先得zD*c"CV u#zZ
冇信心,但係依家有d網站hcO9R;BEc
例如yahoo7].Li(iXH
佢依家可以唔駛信用卡%Fw,y?8CU8y;I
打個電話比佢地,&}4}D7?b C4h
就會send個密碼比你,你打番落電腦到
xR3W`` 就可以完成驗證
V\$ESRn.[` 任你bid野或賣野
9H[t%y'Y&F1M
ES k$XVy 講完題外話"autf9CQi;o
講番正題
V+qz@4|3[l'Xs 係網bid野冇可否認係有危險
L Y_"\`!WlN `%? 但係你中唔中招除左你既運氣之外8xD U5e6C0bL{ d1\0T `;C
最有效既方法係先搵d有關個樣交易品資料(名牌手袋個d,網上有分真假方法)#vB6G;DM#dP9L6b3wn
有番咁上下既資料,先去交易8_;S`h:E;F
交易個陣check清楚
)ekYxi2T(e"gh 咁多數都冇咩事
@2uXk/M| %cwy-i d RgeK+nM
但係bid之前應該睇清楚
gI,A^)fd 太平既,可能真係有咁平,V.Mp[\9\6f{(cu7O
但係見到d信譽低既,就算平都唔應該咁易就bid}|s5? kI
問清楚先去,咁都係一個方法之一

red16 發表於 2005-7-27 07:50 AM

其实最主要一点,还是应该去大的网站,比如ebay5C:b2~Zwh
我有一次,都想在ebay购入一物,但最后还是考虑了安全原因,最后还是不得不收手了
%`?9{q/d 至于LV这样的超级名牌,更是绝对不能信,这样的东东,拿出来bid,真个有病

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.