娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-7-24 10:36 PM

如果有野破壞地球,你想見係因乜野做成?(點都得)

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

grayfox_leo 發表於 2005-7-24 10:39 PM

我唔想地球破壞~~只想去破壞想地球破壞既人

發表於 2005-7-24 10:43 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-7-24 10:36 PM:
J(X5dm!a;| 點講都得~恐龍~電影角色做成又得~自然... [/quote]6X_c z"g-E~ZN C Im

dbK3U:v&|9?(@:B 好似高達馬沙之反擊咁"Gu`9h;bm
成個太空基地扔落黎~1[&Mi"z A$mQM
地球寒化作戰~正^^qMlw~7Fd@%\*m
@`i&NJM,} Cwf)oN
其他既方法就無咩所謂
UWKZR,G(Nk 最憎係打仗+恐怖襲擊,不知所謂

wft2005 發表於 2005-7-24 11:02 PM

我覺得最有可能會係人類自己本身……(污染or戰爭)

gundamman678 發表於 2005-7-24 11:07 PM

乜都唔想見! 有乜理由想見到有野破壞地球??? %_t.{b5W7J

l^hwu#z:_8~ 如果要話估下有乜野係將來會破懷地球,我諗第一大可能係人類,第二個可能係人類造成既反常天災,三就係外星殞石囉!

michaelwong71 發表於 2005-7-24 11:26 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-7-24 10:36 PM:9Y%|l?9F"vxy
點講都得~恐龍~電影角色做成又得~自然... [/quote]H*n$@4l0b5c

.qX)n Z!@ 當然係美國破壞地球喇. 只有美國佬至有咁大破壞力.

justtocc 發表於 2005-7-25 12:28 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2005-7-25 01:55 AM

發過一個夢......有隻類似惡魔人,打不死既吸血怪@@"係咁殺係咁殺&^ rDy,aK
d人走到天腳底都無用:('b0q(mTC [](z`
我睇住佢大屠殺....激到!!!!:o

史艷文2 發表於 2005-7-25 01:58 AM

日本自己研究核彈, m)o ?)E,r)r\5U8M
但失敗,搞到日本本土大核爆!!

hcee 發表於 2005-7-25 02:00 AM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-7-25 01:58 AM:
9_JPZe6it 日本自己研究核彈,
%Lfi_,U;uK 但失敗,搞到日本本土大核爆!! [/quote] K5@kJ_4|@
G(KI#xIv

1f\#Ai(S-vM EU,o#gY6I 這個都唔錯..........但係有些日本人是好的..........

艾榮 發表於 2005-7-25 02:22 AM

欣宜???

slwong3 發表於 2005-7-25 09:41 AM

[quote]Originally posted by [i]艾榮[/i] at 2005-7-25 02:22 AM:
0BHs,X8j"^? 欣宜??? [/quote]
??VV)m!y,gr_ _
7G4UP3t:pFz$Y lol......
,}K$s2jx\B-si for me, I would like to see the monsters in Ultraman...
*SL)bt!M ` \*H{
M)s!R_wf monster comes to destroy the earth and then Ultraman comes out and beat away the monster

吳建仁 發表於 2005-7-25 10:42 AM

寵物小精靈

qweqweqwe 發表於 2005-7-25 11:17 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Dr.anger 發表於 2005-7-26 10:08 AM

the third world war

艾奧羅斯 發表於 2005-8-7 03:52 AM

自然災害~ 水災

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.