娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hiroraymond 發表於 2005-7-24 11:55 PM

新電視,駛唔駛咁做生意呀

個日我打完波返屋企,
Qi:L,Bzu N"p 未入門口已經見同一男一女同我阿媽講緊野,Q1zJij$Gi
原來係新電視推銷,,N$w,} Z"t;f+\yR Zj
跟住個兩條友見到我就即刻話:「妳個仔返黎啦,咁大家會易0的溝通。」3E#VRWR
後尾我心諗,成日聽到話0的推銷昆人,都係小心0的好,
J.tyxiv2U 點知佢真係好似當我死蠢咁, Eru5u@ b1At#E
佢話新電視係無線開既, i%_J9`6IQ i,pBQTA
咁依家我地公司包晒成條村既接收器黎做,
0dBH V7j.\ J [size=4][color=Red]如果你地唔用我地公司既話,d F|6m{
以係收唔到其他任何電視台既節目,包括無線亞視四個台,[/color][/size]
)bf9MN w/WR 好彩個日我打完波好累,淨係同佢講左句:「你地唔好當我傻仔啦。」
VT |!}(iAr[ 跟住佢地即刻拿拿臨走人,影都見唔到。

slimshady 發表於 2005-7-24 11:59 PM

雖然而家競爭,但都唔好成日要搵人笨,而家做生意d人真係無品!

gundamman678 發表於 2005-7-25 12:01 AM

咁無良兼咁無常識呀?? 佢咁講大話法,就算做成生意都會俾人port死啦!!

abc123aa 發表於 2005-7-25 12:56 AM

上次佢先上完我屋企,不過就冇講你果句野囉,佢只係半明示半暗示叫你cut有線,我睬佢都傻,雖然我都想裝,但最後冇裝到~如果我係你就投訴佢= ="%Y7qO4u!b L%|3Ju T
[7D9h]$~Hn
[[i] Last edited by abc123aa on 2005-7-25 at 01:27 AM [/i]]

Dr.anger 發表於 2005-7-25 01:00 AM

[quote]Originally posted by [i]hiroraymond[/i] at 2005-7-24 11:55 PM:
Qh)pcY Xk 個日我打完波返屋企,
A8o:Q1k(j5D 未入門口已經... [/quote]1{6j [[mRG2D
咁同收陀地有乜分別?

唔講得笑 發表於 2005-7-25 02:53 AM

新電視都有人拍我門推銷呀,仲話我裝"有線"冇用,D電影又舊
'oX-o"kKc(_ 我都話係舊架,但我裝黎睇波多
@,Yx~ fW/Q 問佢"新電視"有冇直播足球,佢又話冇wo,-weQ1o2HM
又話睇電影好過睇波啦....-`v |`.W

3Yb s+[;A!dtP 9唔搭8咁....好鬼煩.....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.