娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tkc314 發表於 2005-7-28 11:16 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-7-28 10:17 PM:
s/_1Tzk&J [i][size=5]送錢比人仲要人迫人? 你去埋我份!!! [/size][/i] [/quote]
3\Q~IR@{\ B Z gS&D1i,C TKl-d$h
唔係咁講ge....
.x3T|M9UX 值得ge....
#e1I)^$e:rw2yNR 一年一次......
}HWpk 人迫人咪抽水lo.....
tOq ]]_q F 鬼叫迫ar....
7b:K*]Tv3lK X 我唔想嫁@@~

kaigi 發表於 2005-7-29 10:20 AM

我一定去......有 錢買野的話

d228216 發表於 2005-7-29 12:52 PM

[quote]Originally posted by [i]tkc314[/i] at 2005-7-28 11:16 PM:e*g:[%WRoQo(ON
^%J+o5K x M'geT1[
.[4r9]"^u@
唔係咁講ge.... u1Oq0M&k
值得ge...."~h#|R|1e M,_,x
一年一次......
%NI1uA `i7~w@ 人迫人咪抽水lo.....4F9T;v5E,{xbc K
鬼叫迫ar....
z8[0iB Gm2ytM7\w"W 我唔想嫁@@~ [/quote]
Gr'_G rBQ 3}4n q$`(V
依d敢既事, 你講得出口呀!!!! 你有冇受過教育嫁!
Q!yz0u1K8xR
H}&X5eV,H [size=-2](依d野,梗係靜靜雞做嫁啦)[/size]

大優勢 發表於 2005-7-29 12:54 PM

去硬~~~~~~~~

tkc314 發表於 2005-7-29 02:53 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-7-29 12:52 PM:US5o+ua;s jGlja

5we;K5Y)?}nW
!fE5p+Yb A 依d敢既事, 你講得出口呀!!!! 你有冇受過教育嫁!%~|4e9Q#U1j ~!g(IAP

/H:Ou3YCM?hg9SZ [size=-2](依d野,梗係靜靜雞做嫁啦)[/size] [/quote]
:`Ms5`4C.a8t[ R$Hu f5Y.`
講下笑炸......
+Wx{XJ[(z ~ 點敢ar.....9c@ f^ ed _E0s
未死過咩.......

twh1110 發表於 2005-7-29 09:53 PM

今日去左lu~諗住星期一再去過~!!!

Dolly!Sit! 發表於 2005-7-30 09:37 PM

有冇人己經去左,同埋照左相ar ?

sfxc0000 發表於 2005-7-30 10:20 PM

[quote]Originally posted by [i]twh1110[/i] at 2005-7-29 09:53 PM:
IX/o]l*b+H*a,Z 今日去左lu~諗住[color=Red]星期一[/color]再去過~!!! [/quote]
3h j cW4lD)L'jd.QDr 我覺得係要好o既日子 =.=

魔術師 發表於 2005-7-30 10:45 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-7-29 12:52 PM:
/aa)Pwd (]5YTh'nw
)z5r9EC+v kK
依d敢既事, 你講得出口呀!!!! 你有冇受過教育嫁!
Q*P}&m%dvD2[-C`
u |A%J:a [size=-6](依d野,梗係靜靜雞做嫁啦)[/size] [/quote]O&Y"VC0v5g
咪就係囉抽水都要出聲y$\,zf _
[color=White]洗鬼靜雞雞咩.. 你企定定都抽到啦= ="[/color]

twh1110 發表於 2005-7-30 11:20 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-7-30 10:20 PM:'zN u j%je2IE
#P!je4lr7\.f
我覺得係要好o既日子 =.= [/quote] G+@RX%]
星期一唔好???
1Gs%z@F+O 唔太明~

tkc314 發表於 2005-7-30 11:26 PM

今日sin去= ="....2S.GfkZ W
夜晚少d人....R2]I7O[#}
至少唔洗排隊sin la.....4`I @zbj.N,o HI9y{R1M
好多野睇.....rpU"h6a4Z;yNr
勁正~~~{4X9P9msHG
未去既朋友....
A7|Y5P4T:R 一定要去ar.....
\h@2}$^|^1vv d cosplay好靚嫁......(女...)
/zp#n,W}@:D 雖然都有d係豬排.......= ="....
QZ0}4r YI 都唔知點解豬排都參賽......c'I4? A5a I7x
d女扮一d角色....,?0{/~3gkLv6w ?
條裙勁短.......正正.......
8b7i L4A^/|$SQ3y$h| 扯扯地.....

Dolly!Sit! 發表於 2005-7-31 11:29 AM

我now 去ar, hope can 趕到看  cosplay la !
'A7^6T!rIo Aj (cosplay 比賽 12 : 30 開始 , now 出去可能趕到,so 我要去la ,tonight 見!!! )
we ~!i$h.N~FW_
Xy)LI zb0WL [[i] Last edited by Dolly!Sit! on 2005-7-31 at 11:31 AM [/i]]

kerberos 發表於 2005-7-31 11:55 AM

等一日去,於天下(日本區)排咗三粒鐘(淚......)Yl].d Ty;^q it
不過買到入樽DVD(算......)

kaigi 發表於 2005-7-31 03:00 PM

我今日會去睇 friend 比賽

tkc314 發表於 2005-7-31 03:47 PM

好正~~

Dolly!Sit! 發表於 2005-7-31 10:46 PM

I am back = 0 = 照左lot of 相 @@ " l 明日先post 上黎  = 0 = (好累,企左幾粒鍾 >.<. )

hoho886 發表於 2005-8-1 12:32 AM

今日去左啦

mz_r55 發表於 2005-8-1 08:35 AM

無得去啦, 日日返工9~(m\C0[a:y7Ke
好慘

tkc314 發表於 2005-8-1 10:43 AM

[quote]Originally posted by [i]mz_r55[/i] at 2005-8-1 08:35 AM:q.\$wBYM6c"]E
無得去啦, 日日返工6j}5u3Nd0w*h7M
好慘 [/quote]9A p7U ?0v)ynX7a

S {9TN7g"@R e$f)Q 一d時間都冇??
P9\:N$m:o$~ 好慘........

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.