娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tkc314 發表於 2005-7-25 12:11 AM

有冇人會去漫畫節???

我就一定去.../M+e3y;_5K`6m
可能夜晚去@@~~
6v5`O[~j1l \cv 第一日~&x9B;s*tR6\ US
0y!EH!`|mam|
[[i] Last edited by tkc314 on 2005-7-25 at 12:13 AM [/i]]

28083003 發表於 2005-7-25 12:16 AM

去硬啦

wailam0032 發表於 2005-7-25 12:38 AM

緊係會去la,今年好似都係+埋遊戲展一齊搞ga可?
0ZF Q z7n 諗起上年個RO檔...好令人回味:p

中華卡樂b 發表於 2005-7-25 02:06 AM

我一定會去,有漫畫睇又有好多女睇,又有好多好多野賣,重可能睇到明星tim

tkc314 發表於 2005-7-25 02:38 PM

[quote]Originally posted by [i]中華卡樂b[/i] at 2005-7-25 02:06 AM:p a2{7uq
我一定會去,有漫畫睇又有好多女睇,又有好多好多野賣,重可能睇到明星tim [/quote]
\)A `Q i"d]:F9qx ~t'v%sV
絕對認同~

abcde1918 發表於 2005-7-25 02:46 PM

[quote]Originally posted by [i]tkc314[/i] at 2005-7-25 02:38 PM:
&m`u/yG%x [` ` ?^#u `C3TC

/BWI+[tU QaF7D6S 絕對認同~ [/quote]
)w(Lx-v$E Il#C x2

風刃 發表於 2005-7-25 03:33 PM

期待已久....去硬~~

tkc314 發表於 2005-7-25 05:54 PM

[quote]Originally posted by [i]風刃[/i] at 2005-7-25 03:33 PM:w/Ze uU$k9j\5wE
期待已久....去硬~~ [/quote]
zpP&w/]+~wB jeT
!ZJ X}Y8LO;U 暑假都係等呢個節目~:lol::lol:
k6H)f8fl6K"c 希望快d到~

Dolly!Sit! 發表於 2005-7-25 08:45 PM

暑假大部份時間就係等呢個節目! 去watch game grils  and cosplay A_A

tkc314 發表於 2005-7-25 08:51 PM

[quote]Originally posted by [i]Dolly!Sit![/i] at 2005-7-25 08:45 PM:2X_nf"J @?$\
暑假大部份時間就係等呢個節目! 去watch game grils  and cosplay A_A [/quote]
LB1Etx r9|9T DgE!]o1iV
同意.......
^ Pn q5Rk;TG cospaly都係去漫畫節既目的......9w|4oQv Y|
d衫.....&R3@O6_4FXUb#j
wow.....
:Aq'M_I PZZ 大家一定要去呀~

looook 發表於 2005-7-25 11:43 PM

我會去 !
A%@.w2oS#X 最衰(肥良)唔玩?

michael86 發表於 2005-7-25 11:58 PM

一定會去!但係我想問幾時開始 ?:o

tkc314 發表於 2005-7-26 08:59 AM

[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2005-7-25 11:58 PM:
h4zi%?p,f0X;_ _ 一定會去!但係我想問幾時開始 ?:o [/quote]3H${8G:m,K!L3l*r/C

)[IZP%w 係29/7-2/8......
MY!l/[2I0_*S 5日.....

Dolly!Sit! 發表於 2005-7-26 02:25 PM

大家記得照相返黎ar~ share 自己照到既cosplay 相~

tkc314 發表於 2005-7-26 06:56 PM

[quote]Originally posted by [i]Dolly!Sit![/i] at 2005-7-26 02:25 PM:1H"~4{^l)Ikq
大家記得照相返黎ar~ share 自己照到既cosplay 相~ [/quote]
E"IS&j/}2{$[Y;H}j 0BJE~P
係呀......
7[*[{X\w 映完post出黎.....,q5G}O+GL
post多d.......
(ZIw$xG'Fxn 我唔帶相機入去......
9Qa,l.}}(n 冇得映......
4j @:_%U:y$[-DT_ 嗚嗚~~

Dolly!Sit! 發表於 2005-7-26 08:10 PM

why 唔帶相機入去 ?

tkc314 發表於 2005-7-26 09:09 PM

[quote]Originally posted by [i]Dolly!Sit![/i] at 2005-7-26 08:10 PM:
$y$k~J ~ p why 唔帶相機入去 ? [/quote]
G:xk/bZs \ `aJ3pIO
冇相機= =".....
O6?[%~1xq0?BkLs 冇得映= =".....o6G%B yq
我都想映= ="......
7v G#]?D 狂映d cosplay.....

Dolly!Sit! 發表於 2005-7-28 10:22 AM

買左部 k600i  , 明日去漫畫節try 下 照相"攻"能先 @@"

tkc314 發表於 2005-7-28 09:22 PM

[quote]Originally posted by [i]Dolly!Sit![/i] at 2005-7-28 10:22 AM:8D3`sL{8wZR
買左部 k600i  , 明日去漫畫節try 下 照相"攻"能先 @@" [/quote]
d;d+w~&G
3s.r R9r[ 嘻嘻~~
$Y o(w lM$x 加油喔.....
V7]A2LKV 映多d~

亨九利 發表於 2005-7-28 10:17 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.