娛樂滿紛 26FUN's Archiver

1st過七萬!!! 發表於 2005-7-25 12:01 PM

[7/25/05]有幾多人覺得自己係"御宅族"( otaku )?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-7-25 12:26 PM

以前叫 二次元自痺症 [二次元症候群]

發表於 2005-7-25 01:06 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-7-25 12:26 PM:
^6NaJ.j\@q 以前叫 二次元自痺症 [二次元症候群] [/quote]z'w.n;q&ghJ(u
Y%v K l H T
二次元??咁科幻ga;)

d228216 發表於 2005-7-25 01:52 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-7-25 01:06 PM:
1E,YK+{ |)V;qK8f *FrS}/`]gK8A

B[:|[K5c!P.m 二次元??咁科幻ga;) [/quote]
0A0D9i$e%Vhx(~ 二次元係 '平面' 敢解 (長 x 闊)
U iUHUA}gMt $pB]-o*^5~f'dZ?
三次元係 '立体' (長 x 闊 x 高)
+W+J&q@+Coie4At
Zk H7gG s-r_!Kx 四次元係 '空間' (長 x 闊 x 高 x 時間)

qweqweqwe 發表於 2005-7-25 02:10 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2005-7-25 03:13 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-7-25 01:52 PM:!`s W n|2Y
8v I*JP3FJ?3z
二次元係 '平面' 敢解 (長 x 闊)
)]r,^C~e9E0i 3pL6x(s:Y`l(l+u_;J[i
三次元係 '立体' (長 x 闊 x 高)
uv#K2KC!{4a d Xp{dl9a
四次元係 '空間' (長 x 闊 x 高 x 時間) [/quote]VfJ6X-}
想知點解叫二次元自痺症??和平面有什麼關係??
I$sBfZ jm7S\1U 搵到啦!!!但得一個=.=...$`%N3fP Za

%H uE+d"D_F [[i] Last edited by 奇 on 2005-7-25 at 03:22 PM [/i]]

d228216 發表於 2005-7-25 07:54 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-7-25 03:13 PM::[-WU\0b
C9y3v L2UW
想知點解叫二次元自痺症??和平面有什麼關係??#m!T M~gfo
搵到啦!!!但得一個=.=...
/H*i8d7u6x3kI%Y*B .Y0mRVn v!Bjn[
[[i] Last edited by 奇 on 2005-7-25 at 03:22 PM [/i]] [/quote]7Bt:BS `
因為漫画是平面的

Miz 發表於 2005-7-25 08:12 PM

我昨日也去下載了1-3集電視版(即日劇) 來看  ~ 本想也開個post說 ^^"
3WDm'I!I'b+DE 我也未去到主角那樣
$~ \!lf.XF'm#x 也不會去到像他那樣@0@"0I;ZD6]$W9?
9{D?(q_X/w!Z
因為我並不狂迷 於偶像 , 動漫 ,模型等等 *Ahy.o+Y*j0s r@
也不是 不善交際 ~ (呵呵~~)fhx!VWP(f`+@
只是比較喜歡待在家中(我就是喜歡呀!!~   -- 不如說太懶好了...)
V8g5y4V$dX)Z.u 也討厭多人的地方
O9X.e5XK,yE!j
VYN \O8RD+nMf [url=http://air-the1000thsummer.com/exchocobo/patio/patio.cgi?mode=view&no=1578]什麼是御宅族OTAKU??[/url]
m_Am5rZ[ 我想貼這個link會比較清晰
@9zn/YaU#@y ]v
UW8i gSnrfp 我看法是(覺得)....0{3SnC(kV3?0v
御宅族其實一點也不令人討厭吧~ 只是他們的生活方式與興趣不同吧

fatfatdragon 發表於 2005-7-26 12:35 PM

自己唔喺 動漫 ,模型, game (acg) 痴迷的人.  當然做唔到 "御宅族" `8[:yunZ
平衡先至喺我 理想.
#Opt5Tn&{ 另外一個原因, 可能因為我幾花心, 同時好怕悶 (標準雙子座性格 :P) , 要我長久單一做一件事, 我會痴線先, 多過會痴迷/漢.

hayatokasami 發表於 2005-7-26 06:13 PM

我覺得我唔係,亦都唔想係,如果做左御宅族,某程度上即係自閉,我寧願要朋友好過要漫畫,仲有如果要我買咁多漫畫我會破產.i8O3b8z:\6D
(我想請問全職獵人入面基路亞個好肥阿哥算唔算御宅族)

red16 發表於 2005-7-27 07:54 AM

虽然我都喜欢game同埋动漫等等,但都还不是otaku
3oT|?L.D'u i am TVB series otaku

Miz 發表於 2005-7-30 06:06 AM

[quote]Originally posted by [i]hayatokasami[/i] at 2005-7-26 06:13 PM:
Y$j1Y*@ t'?8\/B?*s 我覺得我唔係,亦都唔想係,如果做左御... [/quote]
M~@B N .Z{2si9_n
御宅族 都有 御宅族既朋友架 :D  並不是很自閉的 ~ kaka
&l$YM(Za
oj;MG2b#hs 這圖是在某post dl的 , 算是..轉貼掛 .

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.