娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bigfish 發表於 2005-7-26 02:29 AM

你想做香港先生定香港足球先生??

我覺得搵范俊業去選可能會贏, 佢仲高過冠軍o個位 la
s/?ro8i{6r)x 贏香港先生o既獎金就夠買部車, 香港足球先生獎金連買架綿羊仔都唔夠, 不過一個係實力o既表現, 另一個係贊 dodo 姐o既回報, 你會點揀?? 女士們會揀邊個做男朋友??

ciger 發表於 2005-7-26 02:34 AM

你估你贏香港先生之後係比人讚定比人笑吖?
rD(a7u_%S%w 而贏香港足球先生之後又係乜呢?
'eJ:h0z;r:U*vlP 我揀贏香港足球先生,有D野失去左係買唔返嘅

bigfish 發表於 2005-7-26 03:55 AM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-7-26 02:34 AM:.]Hf2K;|/i4AD9d
你估你贏香港先生之後係比人讚定比人笑吖?
-|7].r @[c(]GA 而贏香港足球先生之後又係乜呢?
K4f0a"l|} 我揀贏香港足球先生,有D野失去左係買唔返嘅 [/quote]
?%h4Sd|9x$\)z!H k)G well...好難同男仔做朋友, 但會成為女性心中o既愛神
8E;WXN!Zz6K$B 贏左足球先生後踢波d 會爭住做你朋友, 但全香港o既女性都唔知你係乜水

ciger 發表於 2005-7-26 12:42 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2005-7-26 03:55:&i{iK;l\#gP ]Q
n.y T%ujK
well...好難同男仔做朋友, 但會成為女性心中o既愛神
&{#[iqTm7DRG6`)f 贏左足球先生後踢波d 會爭住做你朋友, 但全香港o既女性都唔知你係乜水 [/quote]
O6xwui%bRFj 我諗女性都未必會當你愛神

亨九利 發表於 2005-7-26 03:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2005-7-26 03:41 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-7-26 03:18 PM:x%g?L,K
[i][size=5]做香港先生可以進軍娛樂圈; 做香港足球先生只可以聽乞食!!![/size][/i] [/quote]
;p}9_"gH:uv 唔係ga~都有機.....主持下筋肉雷台:lol:

twh1110 發表於 2005-7-27 11:35 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-7-26 03:18 PM:)J)^a.xs,[)G1f8x)M
[i][size=5]做香港先生可以進軍娛樂圈; 做香港足球先生只可以聽乞食!!![/size][/i] [/quote]
N1`!mb)Qz x 我唔想做[size=5]鴨[/size]

亨九利 發表於 2005-7-27 11:41 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bigfish 發表於 2005-7-28 07:33 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-7-27 11:41 AM:
'Q#p!jBnw2} KQ}8k k%d
[i][size=5]如果d客好似當晚評判d質數, 做鴨又有何妨?[/size][/i]:D:D:D [/quote]
YR5F0^4w{P'r3ZQ 做鴨多數 serve 嬸嬸同麻甩佬, d 評判就鍾意同你玩 ons, dodo 姨姨可能屬前者:P

bigfish 發表於 2005-7-28 07:34 PM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-7-26 12:42 PM:.zIesYo

yJ Bc%r;s| x 我諗女性都未必會當你愛神 [/quote]
9c!u0uPf+D/t 韓君婷同行者恨到出晒面 la

ciger 發表於 2005-7-28 08:31 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2005-7-28 19:34:
T(_t{5zZ
:}k*F\^ 韓君婷同行者恨到出晒面 la [/quote]
B] bfjGsd.?A 做戲啫,唔通當住咁多電視觀眾叫你死開咩

ciger 發表於 2005-7-28 08:33 PM

你睇下早幾年亞視d港男,有邊個紅吖

bigfish 發表於 2005-7-29 02:52 AM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-7-28 08:33 PM:W8m/K @Q7H rM9Gi
你睇下早幾年亞視d港男,有邊個紅吖 [/quote]fHy4qB-wV5QuW
咁又係, 最頂唔順係個大隻佬話: 我有一身肌肉, 我相信我會係你地o既心水....5e&p+b$OxCZo ~?
原來有肌肉就係女士們o既心水, 依家d 女士鍾意 romantic o既排骨仔 ga....although 佢有少少脫髮...

kaigi 發表於 2005-7-29 03:52 AM

我會做足球先生6kqJ K,Smu6S
起馬踢波勁先

Carrie1314 發表於 2005-7-29 12:38 PM

of coz 足球先生

dargon 發表於 2005-8-2 03:22 PM

緊係香港足球先生:lol:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.