娛樂滿紛 26FUN's Archiver

心冷之戀*行 發表於 2005-7-26 09:34 PM

怎樣面對或預防「性侵犯」/ 「性騷擾」?

各位BRO.認真一問!
S~^b OuY"a
UT$UmjZd%` 知唔知點樣可以去面對KF%JX S#pX
或者預防性侵犯/騷擾等?? `(?l.`!H5_+r A
`$r(u n~1y#O!p@
即係例如.如果你條女俾人搞/摸,咁'k9s6Ttc:N7Yojy-Q&q
我想知應該點教佢去 面對呢d情形...
8OS{F8pC(` c?{7c{ RQ,Jr G
同埋事後應該點...如果真係出左事.
"F4S[t\[
wy$S bYO%O vH 有無網址?Q)X ];J]
唔係玩..唔該..好認真.
-Y$c&zyZ6Qw
VM&|;V:y"]&Y2v [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-7-27 at 02:29 PM [/i]]

CHECSS 發表於 2005-7-26 09:36 PM

你出左事

心冷之戀*行 發表於 2005-7-26 09:36 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2005-7-26 09:36 PM:,bRl`U4gX V,Jw
你出左事 [/quote]
3Je2D ?*H6F
7w$csvcR+vu 未...有咁既機會...有無辦法??

CHECSS 發表於 2005-7-26 09:37 PM

call police

kakeidevil 發表於 2005-7-26 09:37 PM

報警 x.z(N)V1pE/DPX
呢樣野要專業人士先幫到你,KHT/p\@v
仲有,你要咩網址??%rNx/{8T zE
家計會?殺馬呢呀防止自殺會??

心冷之戀*行 發表於 2005-7-26 09:39 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-7-26 09:37 PM:
6gT8EUIs 報警
5S)dI x\}8l-v#o.y 呢樣野要專業人士先幫到你R#|'e s1c
仲有,你要咩網址??UV8`fPT
家計會?殺馬呢呀防止自殺會?? [/quote]k:E/R8W;c&W'{
I mo*?#f
-v8a$z'`j$B
有D網址係會有d方法教人去 面對個D環境咖

雪代緣 發表於 2005-7-27 12:12 AM

首先一定要大聲叫唔好,盡量俾附近0既人聽到

心冷之戀*行 發表於 2005-7-27 12:19 AM

點解9十幾個人睇...咁少人應... v#W;m]?;hsW
唔係咁真係丫va你地..

史艷文2 發表於 2005-7-27 03:05 AM

報警最好.

kerberos 發表於 2005-7-27 03:23 AM

兄弟,報警吧!!!o\Mw2t-`
無其他的較好的方法了!

astepor 發表於 2005-7-27 11:07 AM

[quote]Originally posted by [i]雪代緣[/i] at 2005-7-27 12:12 AM:gV/] \ Rz;E8UM
首先一定要大聲叫唔好,盡量俾附近0既人聽到 [/quote]y*b+R8gD@7z
right!因為如果你無反應,個'壞人'會意為你願意.
3FZsW(et~r$^ 不要做沈默的'go'羊.

亨九利 發表於 2005-7-27 11:14 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gundamman678 發表於 2005-7-27 11:46 AM

你講得不太清楚,所以我都唔知點答你好......

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-27 02:27 PM

[quote]Originally posted by [i]心冷之戀*行[/i] at 2005-7-26 21:34:
5j3y1|\ W+GpI #1  各位BRO.認真一問!e*]*p1VS/y |Z4q0~jh

,uz-b)P1\&IvHH"M 知唔知點樣可以去面對
"FHs+J!~Vs 或者預防性侵犯/騷擾等??
5i0E}}#e E'@-_b *A#Xa9m"M+x qxU
即係例如.如果你條女俾人搞/摸,咁i'|zd)OD
我想知應該點教佢去 面對呢d情形...
YJ/Z\.l3f^T
#v;fjf[U.F6e(s8{!s 同埋事後應該點...如果真係出左事.
$Lr*V TA K,eu&V$] ,M+~%E*no6`Q9o
有無網址?
1c{l%z^mxi^j 唔係玩..唔該..好認真.
/k'b~l#`A5xR \!{
'h$^b-[(\ J d [/quote]jzGn:db1g7J;Eb:d
t5iE"o/YBf\
sorry, 我睇唔到呢個postm%t ~q!Q
以下呢個topic應該幫到您
u/K:}|7K3F8H} 我答過'nice'兄
g8yd3XU S'} C vX [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=42408[/url] A-Vy zE
唔得再問

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-27 02:30 PM

同埋標題唔好太含糊
h%LZNK4`,L(~ 我幫您改番

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.