娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Dr.anger 發表於 2005-7-27 12:51 AM

你地鐘唔鐘意睇wwf?

係wwf未改名之前都覺得ok,雖然都幾假下。但有時睇人打到斷骨同爆晒光,真係好鬼正。:lol:

CHECSS 發表於 2005-7-27 12:00 PM

my brother love

lettwan 發表於 2005-7-27 03:54 PM

the rock

ricojohny 發表於 2005-7-27 05:50 PM

而家好似改左做wwe
)d5Snj'R"d aL!SfeG
以前明珠台有得播,如果播番就好4Kd&GWiw'f

"j5KKP @2P!i 而家我有時睇泰星台會睇到
i'e p+I5Z#b
/X,m(\"w:|B9OQ8w 最中意男選手:Brock Lesnar (而家收山)
*Qd\ pl$rJ 最中意女選手:Stacy Keibler
#bE1["p8T 最中意出場音樂:WWE - Edge - Never Gonna Stop Me
| iKOw(x 我覺得最賤,最食腦同最仆街:Chris Jericho3EH0n:~r:T7~}M'd-r
最憎老闆V****(唔記得點串)
6R#f)oLi bW X!`B'^ Ki
"q5S/jM b2yO;d [[i] Last edited by ricojohny on 2005-7-27 at 05:52 PM [/i]]

Miz 發表於 2005-7-27 10:13 PM

回樓上
"j2i(vS\4p6W8B Brock Lesnar 已同WWE 再談約了~成功與否 不知 (不過睇黎都掂緊架喇)7o N oO_9RyRi

8C6F/S#HTLO Stacy 真係好索
R+~\*`!t1E "E$^,L \:k(@2g
老闆唔黑人憎..我諗都係個劇情啫=0= 7\U&|~KSa7r
反而我幾憎佢個仔(?! 我唔知係咪)
"LM WER.Y.f;th^ 以前 成日同HHH 一齊果個二世祖/W0RSuT V_4l(vZ
成日都出黎"亂場"
8d-O9K7|x p:~C%F 8^ZPCDf M
以前我睇 明珠台果陣都唔知原來係有 劇情 , 搞到成日睇到好緊張(果時仲細0_0+)
*mA2P#u!z)f 知道原來係有劇情之後興緻大減....而家劇情爛到.....
]C3Y&\(L!t7C#n*?I but而家仲支持緊wwe ~
0~gi/_&a h'i0Ht)VD0_6f0C
情節  恩怨  勝負 就假 ,  but 打就真 , 手刀下下拍拍聲..聽到都肉痛

steve123456 發表於 2005-7-28 09:31 AM

.

我覺得christy hamme都好正,stacy都唔錯:P

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.