覺唔覺窈窕淑女係迫人睇
第一集窈窕淑女.獎門人中段播出k|6J*i&\6lf第二集窈窕淑女.香港先生中段播出f/vSrr%?H7BK
*l"X'fjo6oY
冇得選擇下迫住睇!! 邊有人迫你睇? 你可以做其他野唔睇電視架!
係你自願受無記操縱之嘛~~ 願者上吊 我兩集都冇睇 =-= 牛唔飲水唔"甘"得牛頭低既4n q&f.{t7mBW{
想睇就自己自然會睇
唔想睇你拿枝鎗指住我都係咁話
ps.唔係話你係牛同串你,只係打個比喻only ^_^ [quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-27 01:33 PM:4zn~2i9T jIsY%S5Rk
邊有人迫你睇? 你可以做其他野唔睇電視架!H2Z0I1[6C
7qM|`A sp2~
係你自願受無記操縱之嘛~~ [/quote]
+]nS*U!|JSL,ZB n
哈哈...講得好 兩集我都有睇,覺得麻麻,應該唔會再追,你地又點睇? 要睇佢不如睇明珠台既靚太唔易做同埋以前套色慾都市,激好多正好多~~ [quote]Originally posted by [i]小虫[/i] at 2005-7-27 08:06 PM:
兩集我都有睇,覺得麻麻,應該唔會再追,你地又點睇? [/quote]
我就覺得好鬼無聊下 =.=" [quote]Originally posted by [i]小虫[/i] at 2005-7-27 08:06 PM:
兩集我都有睇,覺得麻麻,應該唔會再追,你地又點睇? [/quote]
果個時間做下其他嘢好過....... 見到韓君婷個樣我就想死~~~~ 我只想说,你是TVB?不是就是了,TVB制作播出什么剧集,岂是普通观众能够控制的?
不喜欢就别看翡翠台了
如果是我,当年的HH2都不想Jackie挂掉呢 [quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-27 08:14 PM:
要睇佢不如睇明珠台既靚太唔易做同埋以前套色慾都市,激好多正好多~~ [/quote]"HQ*y3V(tH k A`)x,k
我都有睇,,靚太唔易做好睇好多 唔係阿滕有份做(w!X8th}
我一定唔睇 果段時間用黎沖涼都唔知幾好 你可以唔睇