娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2005-7-27 06:46 PM

"搖控"閂電視,咁電視機......[月+]

我想問用"搖控"閂電視,咁電視機會亮紅燈,咁樣由朝早到夜晚,臨訓先閂係電視機上嘅總制,個電視機會唔會爆炸????
#P:W]W$A+S4h*ii;E 我呀爸頭先用粗口鬧我點解咁懶唔去閂電視,要用"搖控",如果用"搖控"閂電視,個電視機會爆炸......我諗:咁唔係設計呢個制黎做咩?????2Q i7|3B){A
"`m~b#o*u X3d5BG
你地會唔會係咁用"搖控"閂電視????
8b!gN KB
uHH4_X4Tp [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-8-2 at 01:35 PM [/i]]

abc123aa 發表於 2005-7-27 06:50 PM

訓教同出街最好唔好用遙控閂,因為近期有d人都係用遙控閂電視,因過熱而令到電視機爆炸,SF*zd0Q3z}4mD
我諗佢設計比你係方便d人閂一陣開一陣果d,唔係比你長期咁用,
)XYH*jw_*] 我屋企由細到大都唔用遙控閂既~

hung414 發表於 2005-7-27 07:22 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-7-27 06:50 PM:
SE5il!k 我屋企由細到大都唔用遙控閂既~... [/quote]:M#vh#j5O7?
"l kS{|Eiw%[b

lb+R0|7lC&GL%H 我訓覺同出街都一定switch off啦
T9V q3jhg&K 因為摼電嘛

gundamman678 發表於 2005-7-27 07:45 PM

無錯! 搖控只係關掉電視但仍直著電源,只有關掉電視上的總掣才能令電源也截掉。以前係有過意外係因為人無熄電視總掣而令電線短路引起火警。

魔術師 發表於 2005-7-27 08:18 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-7-27 06:46 PM:
WkHg$C&z1EW 我想問用"搖控"閂電視,咁電... [/quote]
Z ^QN(lL 之前容祖兒屋咪係咁火足囉

Miz 發表於 2005-7-27 09:59 PM

下...我home個電視機 係24小時長著紅燈架wod|zw]:R'S&Wdb_
開 / 關 得一個制  , 搖控都係
Gu6owa)]"H3R H 都用左好多年...可能設計上唔同"a0Lkk:{a+g5H
my電視冇 "電視總掣" th_#eoe#~
好似而家咁..個紅燈都著緊~but部電視機唔熱架~
xgeH'R']Q 咁係咪冇事?! @0@ (都用左咁多年..我諗我問黎都多餘..-0-)

d228216 發表於 2005-7-27 10:39 PM

要 check 吓你部咩電視.
Oy*o~*vH ,B'\+~j4b%E6Q,Gv
有d大陸牌子 standby 都要用成百火電, 開得太耐係會爆的.
3C b_ ^c8z,kg b f Mp#T i TW(~GH
如果超過 12小時, 熄咗會安全d.

d228216 發表於 2005-7-27 10:40 PM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-7-27 09:59 PM:3W&@o[(s6c x$BEC
下...我home個電視機 係24小時長著紅... [/quote]#qh HuD JI \;X
可能浪費咗好多電了:(

abc123aa 發表於 2005-7-27 10:50 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-7-27 10:39 PM:
H1L2x h z,p5K 要 check 吓你部咩電視.-p[)Lx8_(q*jDw
D H8AL4GI.q
有d大陸牌子 standby 都要用成百火電, 開得太耐係會爆的.
.q9c*kC5C rsX'~m d ES0`p ?U+T"S
如果超過 12小時, 熄咗會安全d. [/quote]
&?b9d"``7^W3G5x K 大陸果d開住都驚啦= ="

Miz 發表於 2005-7-28 12:25 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-7-27 10:40 PM:
"I}F&\P2Q xU*IziWA(|,v#[
可能浪費咗好多電了:( [/quote]
2C0I.r,jUsI i )j$|*]p;@;o
唔係ma @@"  _9MF lRIs)|`@
咁咪下下要蚊插蘇...-0- 仲要係兩頭添(好多年前既..)

d228216 發表於 2005-7-28 01:01 AM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-7-28 12:25 AM:
"g.IB1r!{
)g:xk,a)w-k{5q /D5nvYpy9@G
唔係ma @@"  "R4pG5g*a[${;SM!F
咁咪下下要蚊插蘇...-0- 仲要係兩頭添(好多年前既..) [/quote]
)`j7N)F0bG*B V 唔駛下下蚊插蘇, 整個有開關既排蘇(拖版)味得羅

steve123456 發表於 2005-7-28 09:35 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-7-28 01:01 AM:'~)AS uXp"l

"oD+x I0b9\ 唔駛下下蚊插蘇, 整個有開關既排蘇(拖版)味得羅 [/quote]
7p)E(`$xY6|X H-N ZAdq`zjH {)};r
直頭自己行去熄電視啦,懶人;)

魔術師 發表於 2005-7-28 07:12 PM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-7-28 12:25 AM: \ `q)P8r Gj;p [
c)H:G g-T
c-G5M%R*d`7@W+F
唔係ma @@"  
(R|8i;n&R P9P 咁咪下下要蚊插蘇...-0- 仲要係兩頭添(好多年前既..) [/quote]
?Pn^D/}Oy:a 我諗你部電視一係水貨一係12年定15年前買落

HansChan 發表於 2005-7-28 07:45 PM

我試過整電視嗰時個師父同我講, 一係閂電視嗰個撃, 一係用搖控閂........用完搖控閂再閂大撃係最傷電視的!^MOA"}$^(e*M
佢又話, 基本上用搖控閂係唔會有特別問題的, 因紅燈著既意思係power save(只係用咗好少好少既電......讀中五physic既人一定明!!!)........反而成日去閂大撃係傷機啲......因個大擊係有條彈弓响入面......成日去閂佢, 個大擊好易壞!!!#t+H e#ML)o,~.OA([8r r
所以貴兄弟老豆實一知半解,........

arnold16890 發表於 2005-7-28 09:41 PM

我從來唔息main switch, only use 搖控l9_n wp&Ne id

'Q!o-]Eb'@ S btw, i have a plasma, if that makes any difference

亨九利 發表於 2005-7-28 09:58 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

icefire 發表於 2005-7-29 03:30 AM

我相信設計部電視的人有認真考慮過搖控開關的問題(e.g.會唔會過熱, 爆炸等)
X)\Z*y P:l9juR 說明書上應該有講部電視需要幾多散熱空間, 左右上後要留幾多cm的空間.

kaigi 發表於 2005-7-29 03:43 AM

用 remote關電視係方便人,#l%O @ip(C`{w
但其實係未完全關掉的
;c t!^bqt 有機會 過熱而爆炸

魔術師 發表於 2005-7-29 05:14 AM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-7-28 07:45 PM:1bnz'T*k?9r*@}1B
我試過整電視嗰時個師父同我講, 一係... [/quote]O"Ag}t7X
.............個師父係唔係真係師父黎 做得電器都知 唔好俾電器長期係有電情況之下咁樣好易出事 重有你遙控都會蝕啦 拔插頭d金屬都蝕...咁不如唔好做?重有好多電視都唔用彈弓 因為金屬驚有電 轉左粒膠 一按佢"的"一聲咁就off左

net169 發表於 2005-7-29 10:54 AM

yes, G0]H~3ikA^
V.]xo+b!GD4|6_
remote control turn off 只係 standy-by,係未完全關掉的'jE(I&z7f8IZ
冇事就冇事,但唔代表做法正確7w,U|g|7Acb'H m:f(`
如長時間唔睇,一定turn off個TV switch先安全

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.