娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2005-7-29 11:11 AM

[quote]Originally posted by [i]icefire[/i] at 2005-7-29 03:30 AM:
5K-[%k4Ufs 我相信設計部電視的人有認真考慮過搖控開關的問題(e.g.會唔會過熱, 爆炸等)
v%u Zt7D uDt.~ 說明書上應該有講部電視需要幾多散熱空間, 左右上後要留幾多cm的空間. [/quote]#^U-a'eaH
9Yz2J%W8jX
你錯啦, 有d機要慳成本, 唔理得今多嫁, 頭兩年冇事就算...0K/tU%F.V-P5a

N%{Z#[ Y(in?8o"\ 大家可留意 standby 電力需求, 低於 5W 就冇問題, 如果冇寫就你諗你啦....
A!['S Ozp e.g.我部 philips lcdtv, standby 0.5W.....我出街都熄曬佢

ming8964 發表於 2005-7-29 11:48 AM

好心唔好咁懶!!!

行埋去熄機有幾難, 好心唔好咁懶!!!
kDLC)H/aC9u 既慳電, 又安全!!! 唔好扮 HI-TECH 有型!!!
2P XL a:x}/m 到時火燭就知死!!!

Carrie1314 發表於 2005-7-29 12:17 PM

[quote]Originally posted by [i]ming8964[/i] at 2005-7-29 11:48 AM:1H*M@Y8uAc'oe
行埋去熄機有幾難, 好心唔好咁懶!!!7Hau8Nt:D2K
既慳電, 又安全!!! 唔好扮 HI-TECH 有型!!!
G@K'iQ/@(j*M f 到時火燭就知死!!! [/quote]5G.i v@t4p k2u_
6}+Y6h%~ zSw
gd point

johnwu 發表於 2005-7-30 04:33 PM

我部sony 插左10年都冇事

金魚佬 發表於 2005-8-2 04:05 AM

我吾知個次上電視既廢人係乜水佢,根本就對電器無常識。不過對講其它幾樣電器,應該無問題。但對熄掉電視機總電源,係香港或潮濕地區就一定係錯的。
9cC!G+w| jD DyGtE!~Su
因為如果天氣潮濕時,如用緊standby mode,即電視機內溫度相對比機外高,濕氣才不會在機內形成。如果好似那條廢人所說,每晚關掉總制。到另天開機時,機內就積聚濕氣。而且電視機機內為提供顯像管用的電壓,34吋以下的也要2萬6千volts。在機內因濕度高,電壓這才容易擊穿空氣,造成火警。還有一個原因就係開機的一剎那,電壓電流會突變到最高。到完全通電後,電流才回復正常。而且我同好多人搞過電視,發覺最大問題係機內塵埃已經累積得幾厚。潮濕環境下,這層厚厚塵埃也可能容易漏電〔這點反是我但人意見,因以往多意外報告都為高壓零件引起〕。
gtc,`G @ }qM!{ Gq.n
最重要都吾知邊條廢人,吾將所有電器特性,分別清楚,就蓋括一起亂說。佢講既說話,其實只適用於有接Earth既電器。b9k5A@ V0}4\K

1s)@v N-HK r}V 總之大家記著:電視機就算吾開,應該反而長期在standby 狀態。

ming8964 發表於 2005-8-2 12:18 PM

唔好亂講害人!!!

[quote]Originally posted by [i]金魚佬[/i] at 2005-8-2 04:05 AM:&J&G$})r(nh!md
我吾知個次上電視既廢人係乜水佢,根... [/quote];Q.mjAE2]{*o S`&f2a
總之大家記著:電視機就算吾開,應該反而長期在standby 狀態。&Mlq_"G6E5]O,w

nE k]v:|%Yr M4Z 點廢都勁過你, 咪當機電工程處流架!!!;p&JkIZ1Li
我整咁耐電腦, 印機, mon都唔多覺呢個理論喎!!!

金魚佬 發表於 2005-8-2 02:29 PM

ming8964#MQ!J5p7zr*|(Y

8eo#t"E!gy/R 你講你識乜野電器呀,大多電器一經電源後;就由transformer step down電壓。之後機身內得9-12volt電壓。隻手就算放入去都無死人啦。電視機係step up 電壓既電器呀?W&I.D2a YL/Y W2d
如果你吾識,就睇番電視機爆炸既日子,大都係大回南,濕度超高既己日子。如果個電視機長期內溫高於外溫,機內才無濕氣。係這些日子裡,就更需要這種預加熱(pre- warm)狀態,吾俾機內濕氣凝聚。
F}g;f*y#gFqA W+[u!c/p2I,l-_
你講識整電腦,你又自已試下,吾駁earth,又將switching transformer裡fuse用 較粗
LZ5k"P$P\H~ -電線 short 死,。再自已噴濕氣,睇下點呀,這種火牛形成就接近市電了。但都吾係2萬幾volts呀。佢自己仲有獨立抽氣風線呀。
2q NTD*O'^4`o^
Ye/HWEIu W"I [[i] Last edited by 金魚佬 on 2005-8-2 at 02:55 PM [/i]]

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.