娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 請教做特式diy禮物盒!
alexkelly
發表於 2005-7-28 01:48 AM
請教做特式diy禮物盒!
邊個可以幫幫我呀!?之前睇亞視開心大發現何b
HX,Tgu D.f8{
教用兩個飲完既牛奶盒做出驚喜效果!
i:@x.R"F)G2K
diy後可以一開其一牛奶盒會彈放出好多紙花!
:I2D aRi&fx
令人好suprise!
0p4_(b6Q6GH:pmZ T
因為有朋友就黎生日,你地邊個睇過果段片或有果段片
8` k [0Xn3\%@&K3Er
可以remind番我點整ma!
N7?.U)v*U&z5a@'p w
我只計得用橡筋就可以整到!
o4iVLj(H7|
唔該各位兄弟提點!!!THX!PLZ!!
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.