娛樂滿紛 26FUN's Archiver

oialansq 發表於 2005-7-28 11:18 PM

其實唔係好明)| _-rO,@p|(d3v)b2^
你講到係份工咁辛苦咪唔好做law.....(VVuSs7o@

obbjG Y5S9} $1230 你問朋友借都得la....
#OZ5m FB c$_9P 唔駛打阿媽下......Z V H%D J-|m+o"l j
如果你要$12300咪要殺埋佢

迷途小羔羊 發表於 2005-7-28 11:27 PM

點都好,打老母就係唔岩!CS C.b(VF'[}7q
更何況你用呢個原因打,根本不成理由
}_l\b5}8Bu6| 唔該!你了解下咩叫「迫害」先好講野啦nqH|h![ t
你有無問過你老母咩原因唔俾你)e)e;|o)a2qI;B
佢有佢既原因,有佢既立場

HansChan 發表於 2005-7-28 11:32 PM

哩位人兄如冇意外都應該係有焦慮症............
WD1@ Rz8ZTGy4K]e 電鑽加傳教仕就可以叫佢避走台灣..........fU;yQ9v ET
走都仲要問老母借錢........唔借就打老母...........
2m/_X.jMy!i 我估佢老實同阿媽講佢有病, 佢老鎷都會花錢去醫佢...........8ly-^/m$laf!yt
我同自己老媽都好唔岩"牙"........我最多哩十幾年都唔同佢講嘢, 但都唔會出手打老母.....

partyjoy 發表於 2005-7-28 11:37 PM

唔係我想,要離開香港因為我好辛苦,因為我連思想空間都要畀人霸埋,一唔想野樓上就鑽,真係人渣啊!我係被迫!6D|-EsxY q c-K/m
Q7@ u.kR7w|
親人到底係乜????????????????自已親人被害會無動於盅,算係d乜親人!我冇想過去害屋企人,經過今次後我明白到親人係唔可靠,走唔走得甩我都打算將所有關系都close哂佢!
Cqv+tEW k6Q @Cd6J)U!IS,E ~
大家滿意未!我都覺得我唔死都冇用!
XLa%ls$k(y)MBHS 8],DE.Lg%W
[[i] Last edited by partyjoy on 2005-7-28 at 11:43 PM [/i]]

HansChan 發表於 2005-7-28 11:43 PM

[quote]Originally posted by [i]partyjoy[/i] at 2005-7-28 11:37 PM:
)\g6r E-a u v g*l~!~ 唔係我想,要離開香港因為我好辛苦,因為我連思想空間都要畀人霸埋,一唔想野樓上就鑽,真係人渣啊!我係被迫! [/quote]j;m+yZN2~$g5x9D
我唔想甘講.....但都要講!
X9g Dqo 你都真係癡媽筋!!!!!!!
\)T Z$D,Y 你唔一定要响屋企諗嘢呀???TY`.h1W2@1b`{m
邊有人可以霸到你思想空間?????
(w/_ H [1mE)}7L"@ 定你借頭借頭想打老母呀?????????????
Ex_txOF5W4^ 唉........香港壓力真大........又多個人癡那咗線!!!

JCer 發表於 2005-7-28 11:44 PM

哦!!  我都覺得熟口熟面ka la, 原來係你...
,NqS(P'v5ot l an4q [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=45070&fpage=1&highlight=[/url]
'mVrOV,D)FH0K @(G.[ Y0\Yfd[
其中一位最出色的"吹水員"2W3r e1O o
hey , 歡迎回歸~~

tvben 發表於 2005-7-28 11:45 PM

[quote]Originally posted by [i]partyjoy[/i] at 2005-7-28 11:37 PM:
E'g+X$B2Ks 唔係我想,要離開香港因為我好辛苦,因為我連思想空間都要畀人霸埋,一唔想野樓上就鑽,真係人渣啊!我係被迫! [/quote]
M_N$m(fp$Vr%I Xu?d\M+R+X*R
香港係法治之區........如果樓上不停鑽你咪報警搵警察叔叔囉小朋友.....
rylJ+YFW%F.Q/[ 如果你真係覺得係香港好辛苦...可以選擇離開......
QvB9TS D 不過你連$1230都無.........
#w`b4|#x&Q I r 你可以去邊??????
%bTN8Ao0\jf 選擇面對現實.......努力工作把喇....8h c4Z^;e2]%n u1r
唔好成日怨天尤人.......

oialansq 發表於 2005-7-28 11:46 PM

你去睇下心理學家 la.......

newman2005 發表於 2005-7-28 11:49 PM

答左你條問題先: 無論咩原因都好打阿媽係唔啱既!3d ejJg d4\gm3n-P
jR5A`7g"Y'a#BM
不過其實你好多時講既野人地都唔係好明你想講乜 .... F-C/p~%S[,w
%C"M0@%\_h
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=15327&fpage=1&highlight=%2Bpartyjoy[/url]4c1ww&ggtW
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=45070&fpage=1&highlight=%2Bpartyjoy[/url]p.U*Q4~x$Z-[
U7]$trF FH Ly
你究竟想點?

oialansq 發表於 2005-7-28 11:59 PM

好明顯1?"w5~F&SD
佢想耍我地

JCer 發表於 2005-7-29 12:06 AM

[quote]Originally posted by [i]oialansq[/i] at 2005-7-28 11:59 PM:
@7PBj d%G 好明顯
}/b7C+dl 佢想耍我地 [/quote]d7[*F6xU&?_M6mr&k
~_~ 係你地心甘情願ja...:lol:

gundamman678 發表於 2005-7-29 12:39 AM

哈~~ 這就是出位的吹水貼??&@"O5S|)B0`'v#B
$NB+]vZ a+W/MzC d
不要笑大我的口了~~ [IMe/O8@A$t p
1D)I&^JJ(P7u?
我覺得partyjoy無聊得很~~T^ |0sL\ LN*^
:T.~&U"`b`
JCer兄,以上各位人兄見到有人發貼,就會好自然以正常人既角度去回應。這樣的話,有問題的不是他們,只扮有野但實情無聊到嘔的partyjoy!
G.D!m.~4M/~*uF,uU
+e)^ Ey'mt5^c/I 這樣的話,好~~ 你咪繼續發囉,睇下仲有幾多人會睬你~~
kP'ZE2P K,j
7DI^K7tL{m:QV [[i] Last edited by gundamman678 on 2005-7-29 at 12:41 AM [/i]]

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-29 12:47 AM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-7-28 23:44:
AEG4v$dT 哦!!  我都覺得熟口熟面ka la, 原來係... [/quote]p(^SZO Y"Il

A1X+|f5H3DwT~8A jcer, 我睇到一半已經覺得係佢 ~.~

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-29 12:52 AM

我覺得打邊個都唔重要0Tj^'G*HV A'N
問題係打既原因
abf,f0O;LC_ c a
$\vV7iVs%kr 可能我咁講會過份fT!O(q@ ZG5Uci
但點解打阿媽就一定過份?!!
y+qzfn![L 可能人地阿媽真係好錯呢
v;QI9y#^ Z 大家既環境唔同B*u&L/o4Y/\T&R%{;V
就有唔同既體會
8I ^\/e(h4xs;B 一個幸福家庭底下生活既人
Y9sO6qn"f&\ 唔會明白個班少數人既感受 z4f t,B6X_&e4D
|a7}RdZ9Y
就算唔講呢個case
H6]:gL/r d"f v 我都係覺得唔好一野就話「應該」/「唔應該」
7I]7V,q)H*C 每件事都有佢既獨特性
o8Y1F;O:u2W'{&d-x 唔好俾書本上既bias影響自己既決定

fatfatdragon 發表於 2005-7-29 01:03 AM

我覺得呢個 "爸打" 有幾個可能:
-])Z!ZSocd 1. 無聊 兼有 被虐/被插 傾向. 無野做寫篇野 出嚟 做個機會 比人插 I&L$s \bL]
2. 話比人稱, 佢需要睇醫生
3l]^1{:O7LF 3. 用另類方法發洩
8Wy/i4?k0Qu2N 4. 想睇下亂寫有冇人理4O1x:Y | y
5. 做小丑引人注意
L} A7c {l 6. ......."ig'iU0m9J
cmKUN] x N
除了睇醫生, 朋友你成功啦........Mt-sfi1U5{$Z
8jn N!a ?g$Tca
(樂兄, 同意你睇法, 家家有本難唸的經, 不過佢都講唔出理由, 好難叫我地認同. 同樣, 我地都唔可以幫佢搵原因另佢好似好合理, 只可以用正常人的觀點去回應) zL,C P^.X~.Y%a

lP:nhS| E$^9Q(I!z/p [[i] Last edited by fatfatdragon on 2005-7-29 at 01:08 AM [/i]]

ciger 發表於 2005-7-29 01:05 AM

:lol::lol:[size=5][color=Blue][size=4]佢有思覺失調[/size][/color][/size]:lol::lol:

JCer 發表於 2005-7-29 01:15 AM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-29 12:39 AM:
d(`(`%|.p$cjA$a 哈~~ 這就是出位的吹水貼?? JBx8z#q\`

M1PO-E Bv 不要笑... [/quote]rYjU.h3}$]r#D
高達兄, #10 一出就係人都知咩事la ma...
6RD*qS|'e(W!T 重要為了佢打媽的事要嬲??};oWHwCWMf
佢吹水咁勁, 唔係出色的吹水員咩??9E QM(jG
奇怪奇怪~ cBV[f m.B&ex,G
( 記住, 呢到係[color=Blue][b]吹水版[/b][/color] )DeN3pyO0e8?
*z7H$r8|`i&?)K
[[i] Last edited by JCer on 2005-7-29 at 01:17 AM [/i]]

olaf 發表於 2005-7-29 01:33 AM

Quote: )Yn4Y&{&ZL+cL7N H
Originally posted by partyjoy at 2005-7-28 21:37:
|\"Jqq%} P 請問若果有極大原因去打老母,那各位大哥有何睇法呢?  9D~l,k mM Uzz
$ZXEr0`Av
partyjoy 兄:f8x0Sk"~t"X(m#B
你的問題非常好;)6K!km&j3@ wp.?L(X
[color=Red]我建議你自己試下打老母,然後問她有何感受?
T2dN$Kf%Es(J 跟住將她的反應 及 你的感受與我們分享............7|&n7i4l K&u.c
讓我們學0下野;)[/color]

艾榮 發表於 2005-7-29 03:14 AM

老母你都打? 你仲係人黎ge?

kaigi 發表於 2005-7-29 03:35 AM

打老母?!?!
`-u-\npG
+p%`lH#r'b$_5H 不能啊,點都要比面佢地

頁: 1 [2] 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.