其實唔係好明)| _-rO,@p|(d3v)b2^
你講到係份工咁辛苦咪唔好做law.....(VVuSs7o@
$1230 你問朋友借都得la....
唔駛打阿媽下......Z V H%D J-|m+o"l j
如果你要$12300咪要殺埋佢
點都好,打老母就係唔岩!CSC.b(VF'[ }7q
更何況你用呢個原因打,根本不成理由
唔該!你了解下咩叫「迫害」先好講野啦nqH|h![ t
你有無問過你老母咩原因唔俾你)e)e;|o)a2qI;B
佢有佢既原因,有佢既立場
哩位人兄如冇意外都應該係有焦慮症............
電鑽加傳教仕就可以叫佢避走台灣..........fU;yQ9vET
走都仲要問老母借錢........唔借就打老母...........
我估佢老實同阿媽講佢有病, 佢老鎷都會花錢去醫佢...........8ly-^/m$laf!yt
我同自己老媽都好唔岩"牙"........我最多哩十幾年都唔同佢講嘢, 但都唔會出手打老母.....
唔係我想,要離開香港因為我好辛苦,因為我連思想空間都要畀人霸埋,一唔想野樓上就鑽,真係人渣啊!我係被迫!6D|-EsxYq c-K/m
Q7@ u.kR7w|
親人到底係乜????????????????自已親人被害會無動於盅,算係d乜親人!我冇想過去害屋企人,經過今次後我明白到親人係唔可靠,走唔走得甩我都打算將所有關系都close哂佢!
k6Q@Cd6J)U!IS,E ~
大家滿意未!我都覺得我唔死都冇用!
8],DE.Lg%W
[[i] Last edited by partyjoy on 2005-7-28 at 11:43 PM [/i]]
[quote]Originally posted by [i]partyjoy[/i] at 2005-7-28 11:37 PM:
唔係我想,要離開香港因為我好辛苦,因為我連思想空間都要畀人霸埋,一唔想野樓上就鑽,真係人渣啊!我係被迫! [/quote]j;m+yZN2~$g5x9D
我唔想甘講.....但都要講!
你都真係癡媽筋!!!!!!!
你唔一定要响屋企諗嘢呀???TY`.h1W2@1b`{m
邊有人可以霸到你思想空間?????
定你借頭借頭想打老母呀?????????????
唉........香港壓力真大........又多個人癡那咗線!!!
哦!! 我都覺得熟口熟面ka la, 原來係你...
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=45070&fpage=1&highlight=[/url]
@(G.[
Y0\Yfd[
其中一位最出色的"吹水員"2W3re1O o
hey , 歡迎回歸~~
[quote]Originally posted by [i]partyjoy[/i] at 2005-7-28 11:37 PM:
唔係我想,要離開香港因為我好辛苦,因為我連思想空間都要畀人霸埋,一唔想野樓上就鑽,真係人渣啊!我係被迫! [/quote]
Xu?d\M+R+X*R
香港係法治之區........如果樓上不停鑽你咪報警搵警察叔叔囉小朋友.....
如果你真係覺得係香港好辛苦...可以選擇離開......
不過你連$1230都無.........
你可以去邊??????
選擇面對現實.......努力工作把喇....8h c4Z^;e2]%n u1r
唔好成日怨天尤人.......
你去睇下心理學家 la.......
答左你條問題先: 無論咩原因都好打阿媽係唔啱既!3d ejJg d4\gm3n-P
jR5A`7g"Y'a#BM
不過其實你好多時講既野人地都唔係好明你想講乜 ....F-C/p~%S[,w
%C"M0@%\_h
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=15327&fpage=1&highlight=%2Bpartyjoy[/url]4c1ww&ggtW
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=45070&fpage=1&highlight=%2Bpartyjoy[/url]p.U*Q4~x$Z-[
U7]$trF
FH L y
你究竟想點?
好明顯1?"w5~F&SD
佢想耍我地
[quote]Originally posted by [i]oialansq[/i] at 2005-7-28 11:59 PM:
好明顯
佢想耍我地 [/quote]d7[*F6xU&?_M6mr&k
~_~ 係你地心甘情願ja...:lol:
哈~~ 這就是出位的吹水貼??&@"O5S|)B0`'v#B
$NB+] vZ a+W/MzC
d
不要笑大我的口了~~ [IMe/O8@A$t
p
1D)I&^ JJ(P7u?
我覺得partyjoy無聊得很~~T^ |0sL\ LN*^
:T.~&U"`b`
JCer兄,以上各位人兄見到有人發貼,就會好自然以正常人既角度去回應。這樣的話,有問題的不是他們,只扮有野但實情無聊到嘔的partyjoy!
這樣的話,好~~ 你咪繼續發囉,睇下仲有幾多人會睬你~~
[[i] Last edited by gundamman678 on 2005-7-29 at 12:41 AM [/i]]
[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-7-28 23:44:
哦!! 我都覺得熟口熟面ka la, 原來係... [/quote]p(^SZOY"Il
jcer, 我睇到一半已經覺得係佢 ~.~
我覺得打邊個都唔重要0Tj^'G*HVA'N
問題係打既原因
可能我咁講會過份fT!O(q@
ZG5Uci
但點解打阿媽就一定過份?!!
可能人地阿媽真係好錯呢
大家既環境唔同B*u&L/o4Y/\T&R%{;V
就有唔同既體會
一個幸福家庭底下生活既人
唔會明白個班少數人既感受
z4f
t,B6X_&e4D
|a7}RdZ9Y
就算唔講呢個case
我都係覺得唔好一野就話「應該」/「唔應該」
每件事都有佢既獨特性
唔好俾書本上既bias影響自己既決定
我覺得呢個 "爸打" 有幾個可能:
1. 無聊 兼有 被虐/被插 傾向. 無野做寫篇野 出嚟 做個機會 比人插 I&L$s\bL]
2. 話比人稱, 佢需要睇醫生
3. 用另類方法發洩
4. 想睇下亂寫有冇人理4O1x:Y|y
5. 做小丑引人注意
6. ......."ig'i U0m9J
cmKUN] xN
除了睇醫生, 朋友你成功啦........Mt-sfi1U5{$Z
8jn
N!a ?g$Tca
(樂兄, 同意你睇法, 家家有本難唸的經, 不過佢都講唔出理由, 好難叫我地認同. 同樣, 我地都唔可以幫佢搵原因另佢好似好合理, 只可以用正常人的觀點去回應) zL,CP^.X~.Y%a
[[i] Last edited by fatfatdragon on 2005-7-29 at 01:08 AM [/i]]
:lol::lol:[size=5][color=Blue][size=4]佢有思覺失調[/size][/color][/size]:lol::lol:
[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-29 12:39 AM:
哈~~ 這就是出位的吹水貼?? JBx8z#q\`
不要笑... [/quote]rYjU.h3}$]r#D
高達兄, #10 一出就係人都知咩事la ma...
重要為了佢打媽的事要嬲??};oWHwCWMf
佢吹水咁勁, 唔係出色的吹水員咩??9EQM(jG
奇怪奇怪~
cBV[f
m.B&ex,G
( 記住, 呢到係[color=Blue][b]吹水版[/b][/color] )