娛樂滿紛 26FUN's Archiver

My heart will g 發表於 2005-7-29 04:46 AM

i think poor parent never give a birth ....why bring a child to suffer with you....

ychj 發表於 2005-7-29 05:15 AM

我好久之前睇過節目有個人話成日有人鑽牆同昅佢,結果佢得到醫生治療後以後都無話有人鑽牆
f,|"Iqy(Y!{ RS 同昅佢了.

gundamman678 發表於 2005-7-29 10:38 AM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-7-29 01:15 AM:#o8[1m O o E:?

$j']Dz.N3L%kE5wu8v 高達兄, #10 一出就係人都知咩事la ... [/quote]\(p#i*XoW
,bu`ik _'tr
呢度係吹水版,但唔該無聊人要講無聊野時寫清楚d囉! 唔好明明自己只係想玩野但就扮晒好大件事咁,等人地浪費心機去幫你諗野!

net169 發表於 2005-7-29 11:00 AM

怎樣唔妥都不應打人 (唔理是誰人,何況長輩),好多方法solve problem

將拍之 發表於 2005-7-29 11:07 AM

[quote]Originally posted by [i]My heart will g[/i] at 2005-7-29 04:46 AM:\"^^Db%TUH1A
i think poor parent never give a birth ....why bring a child to suffer with you.... [/quote]
%sO!KZ9rH
1K6L;MWxdA8r_ agree, 所以我絕育

d228216 發表於 2005-7-29 11:40 AM

[size=6]partyjoy兄, 我唔知你講真定講笑, 如果係真, 你可能有 神经衰弱, 甚至思覺失調, 盡快睇醫生啦, 食咗藥好快就好返嫁!%j,`!t roA,b+_l
3w'j0Yo)GCV
如果你肯去睇醫生, 我加返果25分比你.[/size]

亨九利 發表於 2005-7-29 12:24 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-7-29 12:40 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-7-29 12:24 PM:T M$]zz
[i][size=5]以本人超級精明的人竟然沒有察覺到此人是一個青山逃犯, 實在愧對江東父老......[/size][/i]:o:(:(:( [/quote]Wy9rJE$\pv.WO
亨九利及各會員^H-C*R.?,Q4ZxT(@G"y
不要使用刺激言詞

steve123456 發表於 2005-7-29 04:10 PM

.

[color=Red][size=6]一就知佢有精神病啦,快0的睇醫生啦[/size][/color]:o:o:o:o:o:o

Maxson85 發表於 2005-7-29 05:31 PM

語無倫次,都唔知你嗡乜!!/[ A^;Qo%N1J
喳喳淋去睇醫生醫好你既表達系統先再講喇....

research2005010 發表於 2005-7-29 09:34 PM

[quote]我建議你自己試下打老母,然後問她有何感受?a@aS_'c7`/Y|w*N5\
跟住將她的反應 及 你的感受與我們分享............
!\`Wa M~n 讓我們學0下野[/quote]
'D Bm8{/kN ? _,ngvS!Y6Jx;S
Please唔好玩人 , 如果佢真係睇唔開信左你(而唔係玩野)你良心過唔過意得去? 你唔高興最多咪閙佢精神病lor:mad:

attaboy 發表於 2005-7-29 11:53 PM

雖則本人不嬲都認為人生有架應當打,因為不打何曾到九泉。但係我係絕對反對打阿媽:逢係女人都絕對唔應該打o既。
vO$j!O B /VzgCM AgHVP
但係如果呢位仁兄真係有特別理由要打阿媽o既話,本人建議最好學學哪吒,首先削骨還父,削肉還母,還咗你欠佢地o既生你之恩!同埋佢地咁多年養你o既,麻煩你計一計,連本帶利清埋佢先好郁手!我諗除非唔計,要計肯定比你o既所謂,幾錢話?千零蚊多好多個零。
:_M1IYX o$o2J} t ZI,}
同埋順帶提一提你,就算親人都好,都係冇責任幫你幫過世o既,你連小小困難都克服唔到,以你咁o既邏輯,將來就算再有多十個阿媽都唔夠你打啦!希望你係得閒過頭無聊到極點或者思覺失調(即係黐咗線)係度亂咁o翕當秘級啦!年輕人,有時間不如去做義工好過啦,唔好再鑽牛角尖啦!
5T1u&uE2r*t [$X&l$y*i8og0K;[
[[i] Last edited by attaboy on 2005-7-30 at 02:04 AM [/i]]

olaf 發表於 2005-7-30 12:58 AM

Quote:#51
)J h.x2d#n Please唔好玩人 , 如果佢真係睇唔開信左你(而唔係玩野)你良心過唔過意得去? 你唔高興最多咪閙佢精神病lor...............
W.y)y/UJ8c#d'w,~Hvqq ,[kw'Ot%E^2`H
research2005010 兄:
-w,y `p.c:qZ [color=Red][size=5]多謝你以上的「提醒」及「分析」;)[/size][/color]
+h MHI4x
^%Sg!xx!A #26  
%y8kr g5gA 哦!!  我都覺得熟口熟面ka la, 原來係你...
)_i*N ZhA$weX [url]http://www.26fun.com/bbs/viewth[/url] ... ge=1&highlight=D!U P}1t*bR
其中一位最出色的"吹水員"
Sg K~e2\ hey , 歡迎回歸~~]P"p3_)B8V7T2a

_$O.[:|ic)o2Y partyjoy 兄:
t:fs!@;Y dE 我希望你唔係以上所講的最出色的"吹水員"..........
Pf@*[*{]5[ [color=Red]其實從 0甘 多網友的回應,已知很多人「關心」你:)[/color]
KF,\uG1A,p&][8c [color=Red]希望你亦專重這份「網上關懷」............[/color]
.?F.Y\B|| X;h&lN lXMp
[color=Red]如你所說:只係求$1230離開香港喳![/color])r/e4B.[E$t ]
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewth[/url] ... ghlight=%2Bpartyjoy
czM7C zO 我會將我家的相機,cd,md機,電視,電話,雪櫃,洗衣機全都送他!...........
M$Qk;FGS#A,R\u3v [color=Red]你在以上 post 曾提及可將自己家中電器送給他人...........0EkPOl"Y
為何又籌不到$1230?[/color]
n0?x-JS-d
v k(S1vOE [color=Red][size=4]如你過往在 EnFun 所發表 post 是出於「真實」的,:P y n8fd!^ \u
我衷心建議你:『找身邊的朋友傾談一下』:)[/size][/color]+NI:wp-R9Gs6]6T
dLo4a7Gsr}
[color=Red]如你真的為了得不到$1230離開香港而打老母, NJD:\ h-O!d8ug3F
歡迎你與我聯絡,vE/b9Q(J,Fz
待我與你見面後,[/color]
v6O-{u vD:M'w6`C [color=Red][size=6]我借比你:)[/size][/color]

partyjoy 發表於 2005-7-30 01:19 AM

那幾時可見面呀!我賣我d野比你好嗎?   我借比你!!!!!! 我冇睇錯嘛!2CB jRc-\8GP _0V
[ p b{VR |8M
9\U ~0F#Rm
冇人信我!有口難言!好苦啊!
|#i6Po,uc6] 8[j$IRWceGW.fc
[[i] Last edited by partyjoy on 2005-7-30 at 01:23 AM [/i]]

olaf 發表於 2005-7-30 01:21 AM

[color=Red][size=5]你給我訊息,留電話給我,我會約你見面;)[/size][/color] E3~o5?f Hm
'li A$coE
買野就唔駛客氣,幫人不望回報:)C-J v:^-z
(u"f t Th6u.~
[[i] Last edited by olaf on 2005-7-30 at 01:22 AM [/i]]

partyjoy 發表於 2005-7-30 01:22 AM

我發唔到短訊畀你!

olaf 發表於 2005-7-30 01:25 AM

希望版主協助 partyjoy 留訊息給我,必回覆;)

老鬼X 發表於 2005-7-30 11:54 AM

簡直人間有情:cool: n C cs7L5O[c
olaf兄@]e ~;|3Ra6J2}
你好為大呀!:D
m+hv5],A|C 咁............w??5LR8z4oA]
你仲有無多少借住o黎用下?:lol::lol:(講笑 請勿介意:P:P) v Ak%I%J~"I
'g6zdQ9ESF4U
[[i] Last edited by 老鬼X on 2005-7-30 at 11:55 AM [/i]]

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-30 12:06 PM

[quote]Originally posted by [i]partyjoy[/i] at 2005-7-30 01:22:
M U8x$Oex t 我發唔到短訊畀你! [/quote]
o*h9v+qkw^
t1_S0a0]+NGZ8E#U 您如果真係認真5}$t `9Z)uB
您就留email!Ta:Z%[h'G
l M}y2@c$h V
我會叫本區板主睇住
#dyW)w u olaf一收到
"o:f"kg7l4Ct7S Q(^ 就幫您delete

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-30 12:12 PM

[quote]Originally posted by [i]partyjoy[/i] at 2005-7-30 01:19:
*DX ]c#px Z*QW:O;Ue 那幾時可見面呀!我賣我d野比你好嗎?   我借比你!!!!!! 我冇睇錯嘛!
bgkJc^] 冇人信我!有口難言!好苦啊!f#@k(x3yf
[/quote]
B2^x:c)J
*U6QNd!P4ZI
,}/uT vD|b7Z [quote]Originally posted by [i]olaf[/i] at 2005-7-30 01:25:&P5I1O(?0T2` |
希望版主協助 partyjoy 留訊息給我,必回覆;) [/quote]
r?yB.V
5V,H}e'vf4RN 都係一樣K2F lP+D k:F
我唔知您既用意
i$J ]#\x"a 但我要作出聲明
eN5a}d(o{
X5@#W S%A!V 如果有人因為呢件事而受到傷害
1EI,w(}Twu$jQ 無論係問人o個個
[w5R5f@LO%eL7@ 定幫人o個個(?8Y+?b%w%A%fk
到時有差人問起
9~wb AQ I en |NK 我地一定和盤托出9W5w8Y |)b#A6H_6Gm
{K"]4R'e5t(I7j
自己既安全問題要考慮
eW;mrU0W].D 三思而後行
O-W l!n@6af 我要講既就係咁多

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.