Quote:
Originally posted by 樂壇渣Fit人 at 2005-7-30 12:12 PM
LvP+]
`4?y"i
都係一樣..............
自己既安全問題要考慮
三思而後行
@8y e
iE^ w
y9X1~/M+KHz
我要講既就係咁多
-T#_zm;m%J8Q
[color=Red][size=5]首先多謝樂兄的 關心 及 提示 :)[/size][/color]
^tw.S6_
如果 partyjoy 兄不是開玩笑,u+NM
^ s_/]
我相信我的「專業」可以幫他( 如 partyjoy 兄與我面談);)%S|#\ S\5}"i
我會約他前往我的「工作地方」面談,R"{R
s`
亦會有其他「心理醫生」在旁協助:)
p@k%H1ph\3A
最後,我懇請 partyjoy 兄 要「認真」及」不要說笑」
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[color=Red][size=6]享兄「聯想力」果然風趣,佩服:)[/size][/color]
我都覺得你係有精神問題的,建議你睇下醫生…
如果我識還原靚靚拳.h.sk
f]{;X}
我諗我老佛爺一定迫我打佢
呢位人兄講D野好頂...如果係,我想問下你幾多歲?為左$1230打老母??你老豆老母唔俾你揾工???$1230做PART TIME番一個星期都揾到LAJw6@#d\M
oi
另外,如果你講D野係真既話我諗你去睇醫生,佢會幫到你
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]partyjoy[/i] at 2005-7-28 11:06 PM:3g9R'M4a-VW j
仲有我覺得對香港人極度失望!我唔會打算在港結婚生仔!我打算自已一人離開香港! [/quote]uB(M(q;xY"uq
[COLOR=RED][SIZE=99]你都痴撚線
[quote]Originally posted by [i]寧靜[/i] at 2005-8-7 04:44 AM:
q
G9P5])m;Q9P
maNDwM
[COLOR=RED][SIZE=99]你都痴撚線 [/quote]5NF;Y uhZ6t
請冷靜一d, 注意自己的用詞:)