娛樂滿紛 26FUN's Archiver

olaf 發表於 2005-7-30 05:28 PM

Quote:
? a0VaC9cQa Originally posted by 樂壇渣Fit人 at 2005-7-30 12:12 PM LvP+] `4?y"i
都係一樣..............
T:fj)AZ"qe 自己既安全問題要考慮
'X5vjj-G%U(Y 三思而後行 @8ye i E^w y9X1~/M+KHz
我要講既就係咁多
@] T[f0K -T#_zm;m%J8Q

3VEX4Y?o [color=Red][size=5]首先多謝樂兄的 關心 及 提示 :)[/size][/color] ^t w.S6_

0~#a#?,u8|.[,go&e%PJ 如果 partyjoy 兄不是開玩笑,u+NM ^s_/]
我相信我的「專業」可以幫他( 如 partyjoy 兄與我面談);)%S|#\S\5}"i
我會約他前往我的「工作地方」面談,R"{R s`
亦會有其他「心理醫生」在旁協助:) p@k%H1ph \3A

s qG)f;tK,v!Z 最後,我懇請  partyjoy 兄 要「認真」及」不要說笑」

亨九利 發表於 2005-7-30 06:19 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

olaf 發表於 2005-7-30 06:45 PM

[color=Red][size=6]享兄「聯想力」果然風趣,佩服:)[/size][/color]

pignose 發表於 2005-7-31 06:25 PM

我都覺得你係有精神問題的,建議你睇下醫生…

ricojohny 發表於 2005-8-1 09:07 PM

如果我識還原靚靚拳.h.sk f]{;X}
我諗我老佛爺一定迫我打佢

inpennhouse 發表於 2005-8-2 04:00 AM

呢位人兄講D野好頂...如果係,我想問下你幾多歲?為左$1230打老母??你老豆老母唔俾你揾工???$1230做PART TIME番一個星期都揾到LAJw6@#d\M oi
另外,如果你講D野係真既話我諗你去睇醫生,佢會幫到你

甘國武 發表於 2005-8-2 03:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

寧靜 發表於 2005-8-7 04:44 AM

[quote]Originally posted by [i]partyjoy[/i] at 2005-7-28 11:06 PM:3g9R'M4a-VWj

~"Z;s"RM!z|G 仲有我覺得對香港人極度失望!我唔會打算在港結婚生仔!我打算自已一人離開香港! [/quote]uB(M(q;x Y"uq

*w7Wn6e9w%Eze
R _vwGq [COLOR=RED][SIZE=99]你都痴撚線

sfxc0000 發表於 2005-8-7 12:08 PM

[quote]Originally posted by [i]寧靜[/i] at 2005-8-7 04:44 AM:
(jp1]HK q G9P5])m;Q9P
maNDwM

!Ph/XB0P5] [COLOR=RED][SIZE=99]你都痴撚線 [/quote]5NF;Y uhZ6t
請冷靜一d, 注意自己的用詞:)

頁: 1 2 3 [4]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.