娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Jeans 發表於 2005-7-29 02:49 PM

【危險人物】

你認為那一宗最震撼,令你記憶猶新?
)Dr}_8W|&c0P (_7b'|b;\y
)J p5g;L*F$@2Y
賭命4D| N(GS/D W+l ZP
省港梟雄    ^-i"E7vNs
校長燒屍   
(IA~9ZM&e 八仙飯店
HC5G1Z,U W8] 無罪假定 .C"@_)~0K"QTz
滾油殺夫
M-M5t~.sA9x;E7m7] 人頭公仔頭   
1L(E)^3Aq q)?&v/_"S+\ 寶馬山雙屍案 T|d$s"Xk[
天水圍倫常慘案   
m(h!c@!kubf u 屯門色魔姦十殺三 K)rM my(z$p6fS3ko
秀茂坪少年殺人事件

Jeans 發表於 2005-7-29 02:52 PM

...

Jeans 發表於 2005-7-29 02:57 PM

亞視《危險人物》血腥暴力觀眾叫停 娛 樂 /Sfz z#J:c

9`c9k$`?^} 亞 視 以 真 實 個 案 改 編 而 成 的 劇 集 《 危 險 人 物 》 , 劇 中 翻 拍 多 個 港 、 澳 近 年 的 真 實 奇 案 , 例 如 「 八 仙 飯 店 」 、 「 秀 茂 坪 少 年 殺 人 事 件 」 及 「 滾 油 殺 夫 」 等 經 典 血 案 , 並 由 吳 廷 燁 、 珈 潁 、 江 美 儀 、 吳 岱 融 及 張 豪 龍 等 一 班 演 員 擔 綱 演 出 。 不 過 劇 集 自 播 出 以 來 , 先 後 引 起 各 界 負 面 回 響 , 近 日 廣 管 局 更 收 到 共 43 宗 投 訴 , 主 要 批 評 該 劇 過 分 暴 力 , 令 人 情 緒 不 安 及 帶 來 不 良 影 響 , 有 觀 眾 更 提 議 禁 播 該 劇 ! i.x4RIW}(M|V

fbUq!u 張 豪 龍 感 無 奈
1VD7cPB^7L:R 其 中 於 「 秀 茂 坪 少 年 殺 人 事 件 」 單 元 中 飾 演 童 黨 阿 頭 的 張 豪 龍 , 劇 中 除 橫 行 無 忌 外 , 更 帶 頭 虐 打 手 無 寸 鐵 的 「 細 路 」 至 喪 命 , 之 後 連 對 方 屍 首 都 不 放 過 , 鏡 頭 暴 力 血 腥 ! 對 於 被 投 訴 劇 情 暴 力 , 豪 龍 無 奈 地 說 : 「 我  都 係 忠 於 真 實 個 案  , 拍 得 假 又 話 我  『 流 』 ! 幾 年 前 我 拍 過 同 一 個 案  電 影 , 今 次 已 cut  好 多 燒 屍 、 殺 人 鏡 頭 , 仲 用 埋 黑 白 、 灰 朦 同 定 格  拍 攝 方 法 , 減 低 恐 怖 感 ! 」
7Q Y8k(}6TgH*Vei !z^ M!Kt9y@
至 於 在 「 滾 油 殺 夫 」 個 案 中 起 鑊 炸 夫 的 江 美 儀 , 強 調 劇 情 已 避 重 就 輕 : 「 其 實 好 多  都 係 靠 聯 想 , 並 冇 真 係 拍 出  , 可 能 係 個 意 識 同 氣 氛 驚 人 啦 ! 」 而 珈 潁 則 解 釋 說 : 「 個 劇 名 已 開 宗 明 義 講 『 危 險 人 物 』 , 大 家 應 該 有 心 理 準 備 , 況 且 都 唔 算 太 暴 力  ! 」 另 外 , 監 製 鄭 偉 文 則 強 調 劇 集 根 據 真 人 真 事 改 編 , 並 經 由 亞 視 審 核 下 才 出 街 , 尺 度 應 該 符 合 標 準 。 )l/A!AB,C3f v F#Q\T
V:e+\v g |E

m!YmT&Y I2h,rw-A~K,rF

V}Jru[)] *n%H|"W'ZRt
(難道某台的裸女屍體又不值得投訴??????)
Dc"~ mFO 3Y+O lXs
[[i] Last edited by Jeans on 2005-7-29 at 03:01 PM [/i]]

astepor 發表於 2005-7-29 03:04 PM

[quote]Originally posted by [i]Jeans[/i] at 2005-7-29 02:57 PM:
&p?7ox.jo!y~ 亞視《危險人物》血腥暴力觀眾叫停 娛... [/quote]5{)u.De9S
真是不公平,無線正一xx.而且套戲都叫《危險人物》5係咁都扮傻5知丫麻.

亨九利 發表於 2005-7-29 04:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pignose 發表於 2005-7-29 04:11 PM

咁驚麻唔好睇囉……無人叫你睇完又要投訢架﹗

刺身仔 發表於 2005-7-29 07:20 PM

我本人認為<秀茂坪少年殺人事件>
sL4QaJb-x@HY e 最令我記憶猶新.....特別係果個<朱仔>

lwybilly 發表於 2005-7-29 11:51 PM

i love this story ar~~"屯門色魔姦十殺三"
r/Mg3QD}YJ1@,L as i can now still remember that girl...

invisible 發表於 2005-7-29 11:56 PM

我覺得這套劇有點兒美化了犯罪者的人格_ W;hc%U|I
成套野都講到d犯好有人性
]?,M].a*k~:X5Y 好似個色魔就講到佢好愛佢老豆
\{!v{j.ek 個大石就十分尊重佢舅父
*Rf2A+yzk7G 爛賭果個就講到好錫個女
2c V%HYfq 嘻嘻_p7Pj!e*]{ v
我估d受害者家屬實睇到眼火爆

發表於 2005-7-30 12:02 AM

[quote]Originally posted by [i]invisible[/i] at 2005-7-29 11:56 PM:n"}A uv7z0N
我覺得這套劇有點兒美化了犯罪者的人... [/quote];Z|4}A7p$B"u H
犯罪者都係人ja~點解無好果面??

invisible 發表於 2005-7-30 12:05 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-7-30 12:02 AM:
{!C [4s$M1G.[ aJ ;j2U2^Jw6|"m9J v
犯罪者都係人ja~點解無好果面?? [/quote]+c}:C*? g&mn
但若果過度讚揚我覺得有點誤導小朋友犯罪(個人意見)

karenmoe 發表於 2005-7-30 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]invisible[/i] at 2005-7-30 12:05 AM:om s2Vw:?[
H Xk9xCKC
但若果過度讚揚我覺得有點誤導小朋友犯罪(個人意見) [/quote]ey/N5\7p po
你點解覺得佢有過度讚揚? A'b!Ee c] [Y
還是你覺得犯罪者一定係喪心病狂?

invisible 發表於 2005-7-30 12:09 AM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2005-7-30 12:07 AM:B*v$m*i D)U Dbt.E
8T1Mt6lj
你點解覺得佢有過度讚揚?
DC]d~6T3_{ ^.Ec9z 還是你覺得犯罪者一定係喪心病狂? [/quote]$G2gzQr
唔一定係喪心病狂
V&l K8mL xF+fq 但一定會有少少誤導

karenmoe 發表於 2005-7-30 12:11 AM

[quote]Originally posted by [i]invisible[/i] at 2005-7-30 12:09 AM:
CM#u`dK-q2b+L.H o'B*xmW*B-UD
唔一定係喪心病狂
[ [v7tt(F+dfqR 但一定會有少少誤導 [/quote]
K MP } lT;@|g 即係點?即係犯人有親情係不可容許既?
W1t;L ^QDSNON 一定要講到d犯人面獸心先ok?
v2KA jAv+t4Ey 我覺得咁樣先叫誤導喎?
-k6E|%bM g7hk)p)B 到底你誤導既定義係乜野?

invisible 發表於 2005-7-30 12:27 AM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2005-7-30 12:11 AM:ZtN!FM?
v3{-U e{{
即係點?即係犯人有親情係不可容許既? Y w0IM,``#E6P
一定要講到d犯人面獸心先ok?1F|-d0o*c/I S q:U
我覺得咁樣先叫誤導喎?E-g)wUq$]6f
到底你誤導既定義係乜野? [/quote]
3I M\m){ 我覺得如果佢講到一個犯係真係好愛佢地的親人
Y*~%HuQXSd;xl 肯為佢地既親人著想
:qKh9Z&nH 咁佢地就唔會犯d咁重既罪.U yN{4`

CM*x6nRJ 至於誤導M4b_V5| Hs'[
講真我都未見過果d犯
QC{ b*d|]Y 但如果個犯人係冷血既
xe}^HaJ)s X7Y,r^H 而又講到佢地好有人性^j'I:{Hx
咁就會誤導觀眾
EX0jLj@ ~ 重申一次我係未見過果d犯
9s5r`vU!l 我唔知佢地有無人性.F s}%@M2x0lt
但係佢地做得出姦殺十幾個少女
HV4]u)_t j 爛賭唔顧家r ]`0W/LWE7_
佢地的人格又何存呢?

karenmoe 發表於 2005-7-30 12:36 AM

咁講到尾,你咪即係認為犯罪者一定係喪心病狂囉:zA5D/Q }#vpd
依個世界唔係黑白既,犯罪唔代表一定無哂人格OT:[ sj(^*z
不過有部份真係無哂人格,依個我知

invisible 發表於 2005-7-30 12:45 AM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2005-7-30 12:36 AM:{ Ad1JI&Y
咁講到尾,你咪即係認為[color=Red]犯罪者一定係喪心病狂囉[/color] O8e5Y `Zx th
依個世界唔係黑白既,犯罪唔代表一定無哂人格
d*_&I+}/Z 不過有部份真係無哂人格,依個我知 [/quote]
F&s"~"SB9UP
g+oOWVF%\2Lo 我對紅字卻不敢苟同
]'|}`w^1R 現實中唔係犯罪者一定係喪心病狂囉 _4sv e/J di)vy*s
我都有一個朋友佢係坐過監"h \qk3D ^z
但我都接受佢
2a9r#\:R B 肯同佢做朋友
a4{(XxmI 因為我覺得佢真係肯去侮過/ww)]4v"KT;w3J6^,V
,Xa)HI"GV,\#R&D
對於危險人物裏面的所有人我唔會覺得佢地係好顧家,好愛惜親人的那一類
V5k#F-P:E'L 佢地每一個故事都有提及到佢地既家人u Hb'g RQo/YQ'qq
但佢地居然可以做出咁既事(姦殺、打死人重燒屍)U-c0[-Mp]okZ
以我理解佢地係好似好關心佢地既親人(可能我理解錯誤)
4]TTVY7Q^ 我才說電視台好像有點兒美化他們

karenmoe 發表於 2005-7-30 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]invisible[/i] at 2005-7-30 12:45 AM: `p*VU!HH3@zu?/e

(R5LsH2Lc [$K*ZxFs6b ;n%Q0]+sOU
我對紅字卻不敢苟同k7IUN$} x b1v
現實中唔係... [/quote]
t)x R*`t1px[p 我睇左幾集,當中的人大部份都係人渣,
aR*qCZ*_ 所以我認為是你誤會了
/J4x/UV-xB 而且一個人為了某種目的時,做出來的行為可以超乎想像H{z0}5[1x(G
人心是很難觸摸的

invisible 發表於 2005-7-30 12:52 AM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2005-7-30 12:48 AM::rDQ)@G

LZ-t!P;Hj 我睇左幾集,當中的人大部份都係人渣,
N'E7sh6V 所以我認為是你誤會了$ZlD C^ t4{
而且一個人為了某種目的時,做出來的行為可以超乎想像
{P.A4U`(W 人心是很難觸摸的 [/quote]6?!m5k(H p$a}
嘻嘻
g%[~7m |3Ea2or0R"x 差d我又多個仇家
ZMW0Z riSR+@3h 想問聲
2GX:ah9o,lG 我誤會了什麼N xX Md/T!k ~#r ul
可否告知?

karenmoe 發表於 2005-7-30 12:57 AM

[quote]Originally posted by [i]invisible[/i] at 2005-7-30 12:52 AM:w0E f#\cE3c

l},s^n&o9AT{3D 嘻嘻
0`:hB QU;R T| 差d我又多個仇家
W)u ]/g:OgUAs 想問聲
7o$ht'KC{]2rJ 我誤會了什麼
#?T!?a6R[7v Z)Y3C 可否告知? [/quote]
i VB%gt 你指電視台有點兒美化左班犯人
kJ/U'J+m"q6w$k V 但我睇,佢地部份都係人渣
khxt&E/}-u:y,w4G 而且無乜唔合理,Mb4flF g z
所以我覺得是你誤會了

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.