娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Jeans 發表於 2005-7-29 02:49 PM

【危險人物】

你認為那一宗最震撼,令你記憶猶新?
0x/C)Z:[o1E1Z$mK0uJ
bzx.CV d
|y&@CTA a3F 賭命G&lz)H3Y:x ?
省港梟雄    QN*Nw~x:j0@ M
校長燒屍    opSZ @'\D
八仙飯店
o:]$Y(P Em8A&A5iv 無罪假定 +N t9K[2GP _v+j
滾油殺夫
[:s x8a+M4Vk 人頭公仔頭   
Z-E5W:Y y} 寶馬山雙屍案
ieZ:X/{ P)o| 天水圍倫常慘案    ?C#s9o!j-~i&bA&n
屯門色魔姦十殺三
I:@'He(V_A 秀茂坪少年殺人事件

Jeans 發表於 2005-7-29 02:52 PM

...

Jeans 發表於 2005-7-29 02:57 PM

亞視《危險人物》血腥暴力觀眾叫停 娛 樂
{ H S;?T5~
.@X^)N9Wg:s;n;c2s 亞 視 以 真 實 個 案 改 編 而 成 的 劇 集 《 危 險 人 物 》 , 劇 中 翻 拍 多 個 港 、 澳 近 年 的 真 實 奇 案 , 例 如 「 八 仙 飯 店 」 、 「 秀 茂 坪 少 年 殺 人 事 件 」 及 「 滾 油 殺 夫 」 等 經 典 血 案 , 並 由 吳 廷 燁 、 珈 潁 、 江 美 儀 、 吳 岱 融 及 張 豪 龍 等 一 班 演 員 擔 綱 演 出 。 不 過 劇 集 自 播 出 以 來 , 先 後 引 起 各 界 負 面 回 響 , 近 日 廣 管 局 更 收 到 共 43 宗 投 訴 , 主 要 批 評 該 劇 過 分 暴 力 , 令 人 情 緒 不 安 及 帶 來 不 良 影 響 , 有 觀 眾 更 提 議 禁 播 該 劇 ! w#XAS? \vYB@

g,YR-t_w;wNB-hX 張 豪 龍 感 無 奈 R;W4j5X(Z
其 中 於 「 秀 茂 坪 少 年 殺 人 事 件 」 單 元 中 飾 演 童 黨 阿 頭 的 張 豪 龍 , 劇 中 除 橫 行 無 忌 外 , 更 帶 頭 虐 打 手 無 寸 鐵 的 「 細 路 」 至 喪 命 , 之 後 連 對 方 屍 首 都 不 放 過 , 鏡 頭 暴 力 血 腥 ! 對 於 被 投 訴 劇 情 暴 力 , 豪 龍 無 奈 地 說 : 「 我  都 係 忠 於 真 實 個 案  , 拍 得 假 又 話 我  『 流 』 ! 幾 年 前 我 拍 過 同 一 個 案  電 影 , 今 次 已 cut  好 多 燒 屍 、 殺 人 鏡 頭 , 仲 用 埋 黑 白 、 灰 朦 同 定 格  拍 攝 方 法 , 減 低 恐 怖 感 ! 」
bHF/feSw
7h[s!uT;C;B 至 於 在 「 滾 油 殺 夫 」 個 案 中 起 鑊 炸 夫 的 江 美 儀 , 強 調 劇 情 已 避 重 就 輕 : 「 其 實 好 多  都 係 靠 聯 想 , 並 冇 真 係 拍 出  , 可 能 係 個 意 識 同 氣 氛 驚 人 啦 ! 」 而 珈 潁 則 解 釋 說 : 「 個 劇 名 已 開 宗 明 義 講 『 危 險 人 物 』 , 大 家 應 該 有 心 理 準 備 , 況 且 都 唔 算 太 暴 力  ! 」 另 外 , 監 製 鄭 偉 文 則 強 調 劇 集 根 據 真 人 真 事 改 編 , 並 經 由 亞 視 審 核 下 才 出 街 , 尺 度 應 該 符 合 標 準 。
l4bQM@9m|Y*k} :h#a1D5f^ S\$HRl"q%l

9Iy W5Qq.w7n%O-Y
*H \,}5H8v @tBEWbGz
$} pMc^!rbZ"c
5w_JP~m (難道某台的裸女屍體又不值得投訴??????)/W6?RH s/x
O^M/Ky5N
[[i] Last edited by Jeans on 2005-7-29 at 03:01 PM [/i]]

astepor 發表於 2005-7-29 03:04 PM

[quote]Originally posted by [i]Jeans[/i] at 2005-7-29 02:57 PM:
KDY @+F)xb2a3i 亞視《危險人物》血腥暴力觀眾叫停 娛... [/quote]8Io7e NHK
真是不公平,無線正一xx.而且套戲都叫《危險人物》5係咁都扮傻5知丫麻.

亨九利 發表於 2005-7-29 04:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pignose 發表於 2005-7-29 04:11 PM

咁驚麻唔好睇囉……無人叫你睇完又要投訢架﹗

刺身仔 發表於 2005-7-29 07:20 PM

我本人認為<秀茂坪少年殺人事件>2WL5}!gBs!@U
最令我記憶猶新.....特別係果個<朱仔>

lwybilly 發表於 2005-7-29 11:51 PM

i love this story ar~~"屯門色魔姦十殺三"(DGS:vE6q'SL
as i can now still remember that girl...

invisible 發表於 2005-7-29 11:56 PM

我覺得這套劇有點兒美化了犯罪者的人格%Tp(H|b|mO
成套野都講到d犯好有人性-p n$|b2olN
好似個色魔就講到佢好愛佢老豆 X9xE:p_Y4V
個大石就十分尊重佢舅父
'?g(G;e3\8E#x 爛賭果個就講到好錫個女
W z7q"i7Xh\ 嘻嘻
jJ/f1N Q] [ 我估d受害者家屬實睇到眼火爆

發表於 2005-7-30 12:02 AM

[quote]Originally posted by [i]invisible[/i] at 2005-7-29 11:56 PM:
,r2D1xo y0_%Jb 我覺得這套劇有點兒美化了犯罪者的人... [/quote]ZNpF:tG^
犯罪者都係人ja~點解無好果面??

invisible 發表於 2005-7-30 12:05 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-7-30 12:02 AM:v WTYF"d S3M9I

2x6oG|8L@Af 犯罪者都係人ja~點解無好果面?? [/quote]2]'nG.Es}H
但若果過度讚揚我覺得有點誤導小朋友犯罪(個人意見)

karenmoe 發表於 2005-7-30 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]invisible[/i] at 2005-7-30 12:05 AM:
2~l%ae/w({)fA;\ z_ Ha2U UP V&d+@
但若果過度讚揚我覺得有點誤導小朋友犯罪(個人意見) [/quote]
W/D!yc-@6A&[/H&i1K 你點解覺得佢有過度讚揚?0kY.od;^X
還是你覺得犯罪者一定係喪心病狂?

invisible 發表於 2005-7-30 12:09 AM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2005-7-30 12:07 AM:!F l-PL i,B+k:I

Ljz\w/@f 你點解覺得佢有過度讚揚?P!E:S^ _6k
還是你覺得犯罪者一定係喪心病狂? [/quote]
v(Mt.y)c2I&S5o6{5t*@ 唔一定係喪心病狂m,JHv,OR+if$S
但一定會有少少誤導

karenmoe 發表於 2005-7-30 12:11 AM

[quote]Originally posted by [i]invisible[/i] at 2005-7-30 12:09 AM:
+LE3P} bW_
%l'b8S&p"b 唔一定係喪心病狂
E4y SB!AL6C!i:BY 但一定會有少少誤導 [/quote]
w PU6y8~:_M/z Y 即係點?即係犯人有親情係不可容許既?
7b lo*R"{_i 一定要講到d犯人面獸心先ok?%lTc0` @ i,j W
我覺得咁樣先叫誤導喎?
V@fw*@0kul)X*Kk6G 到底你誤導既定義係乜野?

invisible 發表於 2005-7-30 12:27 AM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2005-7-30 12:11 AM:
8p4nAvLIE4s(G Z K;ZNU1w&s0@5h;a
即係點?即係犯人有親情係不可容許既?"\!f~ h_Z|
一定要講到d犯人面獸心先ok?2lXIM eO.h5gM6E
我覺得咁樣先叫誤導喎?
;i2~l4Gg8t4c 到底你誤導既定義係乜野? [/quote]
D1X;jI(L^oL%NUq 我覺得如果佢講到一個犯係真係好愛佢地的親人
#O?2R4]5F l 肯為佢地既親人著想
3aT5FI:n 咁佢地就唔會犯d咁重既罪
;HQ xiq9@8F ^ POPD
至於誤導Vu7J r(_UK(@8vJ
講真我都未見過果d犯+ES&xVA;c @0n
但如果個犯人係冷血既%t8e'ZmZ
而又講到佢地好有人性
W;W^C%Bn,m2] 咁就會誤導觀眾
JXx!G}I0KvK 重申一次我係未見過果d犯
_Z%zqpO 我唔知佢地有無人性
3QD$Pdi(fS 但係佢地做得出姦殺十幾個少女
?)l(k@9L^.F 爛賭唔顧家
2_^ wnc 佢地的人格又何存呢?

karenmoe 發表於 2005-7-30 12:36 AM

咁講到尾,你咪即係認為犯罪者一定係喪心病狂囉1f Gy| pBR
依個世界唔係黑白既,犯罪唔代表一定無哂人格
-S*wr)JD1QUqKJ 不過有部份真係無哂人格,依個我知

invisible 發表於 2005-7-30 12:45 AM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2005-7-30 12:36 AM:
v6blG(a8Q+@@:LW 咁講到尾,你咪即係認為[color=Red]犯罪者一定係喪心病狂囉[/color]V%R!q5i5e[OV
依個世界唔係黑白既,犯罪唔代表一定無哂人格
"y,yx j@2k/n%k 不過有部份真係無哂人格,依個我知 [/quote]:p2]kQA8H,r,d7k U9C I%i

8me)|4F.R XwI 我對紅字卻不敢苟同
.c%a#l"RhM2B 現實中唔係犯罪者一定係喪心病狂囉
7W D0LS(HgmM3f 我都有一個朋友佢係坐過監w2hS%GXwn.b
但我都接受佢"@'p;cs9R"g4vH
肯同佢做朋友(gY1pu"U;dI
因為我覺得佢真係肯去侮過
0dx/jG}
Xvn#E9u q 對於危險人物裏面的所有人我唔會覺得佢地係好顧家,好愛惜親人的那一類N$kJq,Nv
佢地每一個故事都有提及到佢地既家人
@D4mPZh{xP 但佢地居然可以做出咁既事(姦殺、打死人重燒屍) | q4MWTIr a
以我理解佢地係好似好關心佢地既親人(可能我理解錯誤)e+v9@:Dt(G |#S&L
我才說電視台好像有點兒美化他們

karenmoe 發表於 2005-7-30 12:48 AM

[quote]Originally posted by [i]invisible[/i] at 2005-7-30 12:45 AM:5Y6Q#y;d K]/w
*Qbl!hz m"Dd

fm z*y P#z h,r 我對紅字卻不敢苟同
(aV9x0jc0S 現實中唔係... [/quote]
X `k.vC 我睇左幾集,當中的人大部份都係人渣,U:?y0E(P+kH
所以我認為是你誤會了$Lv ZP2l$q
而且一個人為了某種目的時,做出來的行為可以超乎想像9hN`.O `I]a
人心是很難觸摸的

invisible 發表於 2005-7-30 12:52 AM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2005-7-30 12:48 AM:
v|qIS2T@.H5s'wN[0S *ScL!F'YIT)[
我睇左幾集,當中的人大部份都係人渣,(M L2x:X'V:r
所以我認為是你誤會了
:C*{M8\2w 而且一個人為了某種目的時,做出來的行為可以超乎想像
?]-Pz/NnW 人心是很難觸摸的 [/quote]TY?n(l ly
嘻嘻dC9?0kS'q.SN'h
差d我又多個仇家
-ptt ]Mw 想問聲K4M]\]!f
我誤會了什麼 yK[})fJi
可否告知?

karenmoe 發表於 2005-7-30 12:57 AM

[quote]Originally posted by [i]invisible[/i] at 2005-7-30 12:52 AM:1dl h'T7K2`v

(};x G\0O6UV9X 嘻嘻
'F(?B$M-X uV)RON7j4} B*o 差d我又多個仇家
F:v j*|x8wR 想問聲O@6GoL;Z B,h$z
我誤會了什麼Sr5g*P)O#?9G
可否告知? [/quote](dMi{ V-qR
你指電視台有點兒美化左班犯人5VfH'o:FV_3k6D[9C
但我睇,佢地部份都係人渣
2a;eN+NwJd l 而且無乜唔合理 `C.Ha{,c,[6Q
所以我覺得是你誤會了

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.