娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ken520 發表於 2005-7-30 05:01 PM

廣東話遊戲.......

廣東話遊戲~~~真係好難玩! 玩完簡直大受打擊/|t@vAu7_j;I7w
)d L;fRAU }/_
香港人英文唔識! 普通話唔識!!連廣東話都唔識!!!悲悲悲 ................
Nr(v?l3P )B/h5V x%B!f*D@H
[url]http://www.rthk.org.hk/elearning/bettercantonese/game.htm[/url]

arsenalhrs 發表於 2005-7-30 05:40 PM

你地幾多分?

gaye 發表於 2005-7-30 05:56 PM

40 分
^*XIewK 好多字都已經約定俗成咁改變左讀音 , 以致我地唔識個正確既讀音

Evis 發表於 2005-7-30 07:02 PM

-40 then 20 on 2nd try after viewing some lessons.

yeahchan 發表於 2005-7-30 08:46 PM

黐線ga~140分都繼續努力~

aesopr30224 發表於 2005-7-30 09:04 PM

咁難玩ga

pakho 發表於 2005-7-30 11:22 PM

[quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2005-7-30 08:46 PM:
*HH,]8o-d!q|t$fX"XU(M 黐線ga~140分都繼續努力~ [/quote]
$Smvpb7V.V|} 咁勁都要努力~~~去食唔啦:mad:

Christy~呀華 發表於 2005-7-31 01:00 AM

第一次......0分:(/j8o k@H4Y
第二次......-90分:mad::(:(:(

JCer 發表於 2005-7-31 02:31 AM

講真, 我覺得香港人已經有自己一套語言了...
M l/W*pA3X 呢個test 低分/負分 都無咩關係,唔代表D咩lor
Ec&xZ~,f0W9o[b)@ 佢D 答案我反而覺得好奇怪lor, 有D真係未聽人咁讀過既...
0vfz8ef(ZXb 送舊迎新 把啦~~

發表於 2005-7-31 07:29 PM

-80=.=

robertchai 發表於 2005-8-1 03:10 AM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-7-31 02:31 AM:
3xo hs8HW2t,J 講真, 我覺得香港人已經有自己一套語言了...[/quote]m Y;i;z1MQ~W

$Ai8z&GU
'e*k!A n#S#x#]"Z 我唔知點解,玩極都係0分....= =
Z|6D6|/GZ zG 不過樓上巴打講得岩,香港人係有自己一套語言了,雖然華南地區都係講廣東話,但你細心留意無論語調同說法都有好多唔同的k8~!XRa`4mvG

'j,HOZl MBj 如果你真係想知咩叫最標準既廣東話,去廣州西關果邊找老一輩既人講果d,就係最標準既
-D&P i^^7u 語調好難形容你知,自己去feel下,但用詞方面有以下例子
t]'~pL4{I8v EJ0_G#{,y7Z)O
例如"不要碰我的東西"!a_#|b)xv1yT
廣東話最標準係講"唔好竇我D野" Ov ?l&n+G4~
而我地呢,就可以講:搞啦,掂啦....之類的)a [ y6nFCrjJh

:D(S,R&Xv ` 其實呢個年代好難再講究標唔標準,正如普通話都有幾百種口音,無可能要求人人讀到好似中央電視台新聞咁標準,最緊要反而係溝通技巧咯我覺得,要表達到自己想表達既野先最重要

香蕉仔OOOO 發表於 2005-8-2 10:59 AM

-30分

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.