大家不要坐Tuen Mun 44 / 44A 小 巴 !!!
[size=5]44 / 44A 有死亡小巴名稱 大家小心!!L*rG-O;K{1UVVk(1) Over Speed .... 已經十居其9的事
(2) 過紅燈 哈哈小事 ^,v])n?"D
(3) 不跟隨路線 時常想走多
(4) 有很多 .... 可怕[/size]:mad::mad:o CQ E5k%@
[size=3]Apple Darily : 左有意外L~7TsV.p u
[url]http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?sec_id=4104&iss_id=20050730&art_id=5094028[/url][/size] 好彩我平時返學唔搭呢架小巴ja-.-:h6H'C9W[q `Y.S
係咪at night先會有咁既情況? 哩架係由屯門去上水, 亦只係唯一公共交通工具由屯門去上水KC9]\/y&?j A
我想問, 你唔搭哩架小巴, 你可以搭乜呀? 我唸你都未搭過啦.3y7L6VI0v ]-X^ H
(1) Over Speed .... 已經十居其9的事u1gUd4DDG
(2) 過紅燈 哈哈小事
成條路加埋10支燈都無. 而且我搭咗幾年, 我都無見過衝燈. 全部司機都係阿伯, 我嫌佢地揸得慢啦. 老友, 你搭過未O架??
(3) 不跟隨路線 時常想走多
係呀, 未行到屯門一半, 已經上满, 直接上公路, 跟本唔會多走.
(4) 有很多 .... 可怕q])W:w;Nyu [;] o
有呀, 好可怕係, 你要等30分鐘以上先有位上車呀...幾可怕...
頁:
[1]