屯門公路巴士跌落橋意外
你覺得五 十 五 歲 的 被 告 李 秋 榮 判刑是否過輕,被告在 宣 判 前 仍 堅 稱 : 「 我 根 本 都 冇 錯 , 個 官 鍾 意 點 判 , 就 點 判 啦 好似唔多關娛樂ge野啵...|"v-A.p)\;\"t-R你應該去吹水版 or 時事政治區啵我諗... 直情係啦&b#h)[ pyH:J
佢害死咁多人
唔坐下監都唔會安落啦&S0xC.V2d!v.P
%a t"hG,{ k
奉勸各位:一定要小心揸車啦! 得一個揀...=.= 你尼個都唔可以叫做投票黎ge= ="
淨係得一個選擇... 只得一個選擇﹐咁點投呀﹖唔通樓主係一個 非常主觀既人﹖ [quote]Originally posted by [i]大波仔[/i] at 2005-7-30 07:43 PM:'? W)F|@ oNaCV
你尼個都唔可以叫做投票黎ge= ="
淨係得一個選擇... [/quote]
.......... =.=""" 就算唔坐監個心一生人都會唔安落 [quote]Originally posted by [i]kaigi[/i] at 2005-7-31 08:04 AM:
就算唔坐監個心一生人都會唔安落 [/quote]^[R/Yv BgTh$|
係呀 都好難講係邊個錯,因為巴士司機都死左,死無對正,又有咁多人死,