娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bobonsk 發表於 2005-7-30 07:06 PM

屯門公路巴士跌落橋意外

你覺得五 十 五 歲 的 被 告 李 秋 榮 判刑是否過輕,被告在 宣 判 前 仍 堅 稱 : 「 我 根 本 都 冇 錯 , 個 官 鍾 意 點 判 , 就 點 判 啦

大波仔 發表於 2005-7-30 07:30 PM

好似唔多關娛樂ge野啵...|"v-A.p)\;\"t-R
你應該去吹水版 or 時事政治區啵我諗...

kiuken 發表於 2005-7-30 07:38 PM

直情係啦&b#h)[ pyH:J
佢害死咁多人
k*b#C)vAQ 唔坐下監都唔會安落啦&S0xC.V2d!v.P
%a t"hG,{ k
奉勸各位:一定要小心揸車啦!

kakeidevil 發表於 2005-7-30 07:43 PM

得一個揀...=.=

大波仔 發表於 2005-7-30 07:43 PM

你尼個都唔可以叫做投票黎ge= ="
.K*s X Loj ^ 淨係得一個選擇...

VictorTan 發表於 2005-7-30 09:39 PM

只得一個選擇﹐咁點投呀﹖唔通樓主係一個 非常主觀既人﹖

sfxc0000 發表於 2005-7-30 10:43 PM

[quote]Originally posted by [i]大波仔[/i] at 2005-7-30 07:43 PM:'?W)F|@ o NaCV
你尼個都唔可以叫做投票黎ge= ="
,x(nM,Vo#V 淨係得一個選擇... [/quote]
Om(G.T ` P .......... =.="""

kaigi 發表於 2005-7-31 08:04 AM

就算唔坐監個心一生人都會唔安落

abcde1918 發表於 2005-7-31 04:40 PM

[quote]Originally posted by [i]kaigi[/i] at 2005-7-31 08:04 AM:
k3{ywK1d,K+x 就算唔坐監個心一生人都會唔安落 [/quote]^ [R/YvBg Th$|
係呀

446622 發表於 2005-8-1 01:12 AM

都好難講係邊個錯,因為巴士司機都死左,死無對正,又有咁多人死,
d2kI!j Q?(R 呢個司機又無死,茅頭當然指向條友到啦,我諗條友都好過意唔去,刑期我都覺得小d,5Cg;PJ_Tx
兩條司機破壞左咁多個家庭,唉........E W*[!B+bF_[O
仲有條路的確好恐怖,稍為有咩差遲,真係成車衝落橋,我而家都仲係好驚唔禁搭265m.
#G\W b^4[4G ~L [color=Brown][size=4]喃麼啊里陀佛![/size][/color]

mz_r55 發表於 2005-8-1 08:34 AM

直情過輕啦
6Oa4EJG6\#p 最衰佢仲無悔意

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.