娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 有玩fifa2005既朋友入黎丫~~~其實冇得都得架><
天蠍座k仔
發表於 2005-7-31 11:46 AM
有玩fifa2005既朋友入黎丫~~~其實冇得都得架><
我之前buy左fifa2005
2C.aso1m+Yfq
0a1?(Uhz gR.o6O!|'x
玩過一排~
Z {A j*{9J0h
,g!U"J(T9k
發覺唔識射自由球or罰球,次次都射高....><
[)O0Fh7|1b}
NS~Xh'S;K4G
射個陣...我每個掣都試過哂...
zA }i V^
#H/E&^?}Y-rC
無論射波掣,傅波掣同大腳掣我都試過...次次都射高....=.=
,zrwj)d
'Itk7| a9v'm
同埋我較o個個力度已經係好細架喇....都射高~