娛樂滿紛 26FUN's Archiver

天蠍座k仔 發表於 2005-7-31 11:46 AM

有玩fifa2005既朋友入黎丫~~~其實冇得都得架><

我之前buy左fifa20052C.aso1m+Y fq
0a1?(Uh z g R.o6O!|'x
玩過一排~Z{ Aj*{9J0h
,g!U"J(T9k
發覺唔識射自由球or罰球,次次都射高....><[)O0Fh7|1b}
NS ~Xh'S;K4G
射個陣...我每個掣都試過哂...
zA }i V^
#H/E&^?}Y-rC 無論射波掣,傅波掣同大腳掣我都試過...次次都射高....=.=
,zrwj)d 'It k7|a9v'm
同埋我較o個個力度已經係好細架喇....都射高~Sun9y3r2zp

e#as8q e_T*X 唔知你地既自由球or罰球係點樣射既呢?

天蠍座k仔 發表於 2005-7-31 12:30 PM

冇人回.....><8g6@/{P*p5fE#LV$k
石沉大海了....

abcde1918 發表於 2005-7-31 12:35 PM

[quote]Originally posted by [i]天蠍座k仔[/i] at 2005-7-31 12:30 PM:
"wv+P-M F nX0[ 冇人回.....><
d9U&K'zQmwC7F 石沉大海了.... [/quote]
*QQ"BE aqjCE 我回

yeahchan 發表於 2005-7-31 01:36 PM

[quote]Originally posted by [i]天蠍座k仔[/i] at 2005-7-31 11:46 AM:[email protected]W [6}G
我之前buy左fifa2005q\ JRxP+a:maq:Sy-O1L`
0f5x E6bE
玩過一排~
.HRU7?/Z KJ^tkI/wn r
... [/quote]
al;Y,tWr:H 你射罰球有條bar ga~你唔好去咁盡, 一半至大半
k[4j@ QS,?9] 之後o係綠色o個個位置停就ok ga la
M%m o(t(p8h2v] 你禁shift 上下左右可以調校射波o既邊個位

skjeiw 發表於 2005-8-1 07:21 PM

超易入wor,起碼入到2/3,努力la

天蠍座k仔 發表於 2005-8-1 07:45 PM

我射波個陣按左或右既方向通常會射斜個喎.....
!EyI Bc/P |(N0DTj,f
我覺得射波唔按左右既方向掣,向前射先會'中龍'~~~但次次都係射中個龍門再反彈...=.=
pF7H^1D+Z0} }#i$D
M$?&G:f z!\7L}C4O 個結果就梗係唔入啦.....
t)E6HO,X9`Y C#t4z8v)z
你地射波點射架?

yeahchan 發表於 2005-8-1 08:59 PM

[quote]Originally posted by [i]天蠍座k仔[/i] at 2005-8-1 07:45 PM:
}![ QQ,c%v8K 我射波個陣按左或右既方向通常會射斜... [/quote]$X {S,W/RE2}&j@F
佢自動ga~~ 練下啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.