娛樂滿紛 26FUN's Archiver

基b坦奴 發表於 2005-7-31 05:03 PM

見工技巧

大家可唔可以分享下d 見工技巧呢?
)KI_gqt
b WtFxPq3b 例如人地問你點解想黎呢度做?5_ hx3i6kC
又或者人地問你對我地公司有咩意見?
mEPu `o(r a0[$qBb Y6QFdSq
o既時候應該點講呢?

ciger 發表於 2005-7-31 06:07 PM

人地問你點解想黎呢度做你咪答覺得係佢公司好有發展囉,但我諗呢d都係其次,最緊要眼神唔好閃縮

fatfatdragon 發表於 2005-7-31 09:58 PM

[quote]Originally posted by [i]基b坦奴[/i] at 2005-7-31 05:03 PM:I"NI&M&sFL^
大家可唔可以分享下d 見工技巧呢?
)l9[2RK,HH{
/O'H*|Cl Y`{"` 例如人地問你點解想黎呢度做?r?]j-qu1ug
又或者人地問你對我地公司有咩意見?1{3^k OlIC
&t}N8^ u@-N8Iq
o既時候應該點講呢? [/quote]
6[(Ry*u S[
4J3PF#Fz 去面試前最好做d 資料收集, 其實好多時都冇特定答案. 而且每個面試官都有唔同喜好.  好難一招走天涯. 反而臨場應對最重要.
/UCYN;oB6Y N
6@7W~q'dw#Ka#V!Z 可以去校園區, 有幾個相關的 post
7I MXIv [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=65211&fpage=2]Career】面試急証室 - 面試舉止篇[/url]5](AL:gq `
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=65061&fpage=2][Career] 見工面試衣著要點[/url]
9k2Q&]J.o4h [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=63094&fpage=1]【Career/Academic Advising版務中心】[/url]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.