娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 見工技巧
基b坦奴
發表於 2005-7-31 05:03 PM
見工技巧
大家可唔可以分享下d 見工技巧呢?
)KI_gqt
b WtFxPq3b
例如人地問你點解想黎呢度做?
5_ hx3i6kC
又或者人地問你對我地公司有咩意見?
mE Pu `o(r
a0[$qBbY6QFdSq
o既時候應該點講呢?
ciger
發表於 2005-7-31 06:07 PM
人地問你點解想黎呢度做你咪答覺得係佢公司好有發展囉,但我諗呢d都係其次,最緊要眼神唔好閃縮
fatfatdragon
發表於 2005-7-31 09:58 PM
[quote]Originally posted by [i]基b坦奴[/i] at 2005-7-31 05:03 PM:
I"NI&M&sFL^
大家可唔可以分享下d 見工技巧呢?
)l9[2RK,HH{
/O'H*|Cl Y`{"`
例如人地問你點解想黎呢度做?