娛樂滿紛 26FUN's Archiver

CHECSS 發表於 2005-7-31 08:54 PM

原來日本益力多公司 出左好多唔同版本/型號既 益力多[月+]

原來日本益力多公司 出左好多唔同版本/型號既 益力多&A\ cL&p(}F2Ff

P8|dAs&b6ZI&v 最普通既版本O c `\WE j
[url]http://tinypic.com/4qq783[/url]"ur hI%eWr~

_.f1MlyXX[ 健怡低脂版本
$LG R#wv`(}|E [url]http://tinypic.com/4qq7av[/url]
.U+]hf[2\!})t !wj w-s Bsf
含有200億個活性乳酸桿菌版本@1t~ g1F
U9R&F4[7xu7T{.R
[url]http://tinypic.com/4qq7g3[/url]
E3h5[ ]{%I;Q!@S 含有300億個活性乳酸桿菌版本e2GMY2c

.{.^;fc:a&} s)T#E [url]http://tinypic.com/4qq7pg[/url]
!h7nxi#H!Oz vf 含有400億個活性乳酸桿菌版本
? J3e7~ V -A Ds-gY ?0Ti
[url]http://tinypic.com/4qq7ti[/url];s.?1NY3n:oSaU
呢個係80ml裝含有300億個活性乳酸桿菌版本既益力多M1j:saEZ
[ }BTo@-v.jT
[url]http://tinypic.com/4qqt6x[/url]]l2x3J$TD
呢個係80ml裝含有300億個活性乳酸桿菌版本既健怡益力多)R,d~-G }%CW

x3X)Z+Ijz/R I [url]http://tinypic.com/4qqt8y[/url] sFe3s+e3vo

~6mq2M5Y,W)O [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-7-31 at 09:20 PM [/i]]

魔術師 發表於 2005-7-31 08:58 PM

300億之後重要分健怡....... 重分埋要有幾多億 勁

toddcheong 發表於 2005-7-31 09:18 PM

300億個活性乳酸桿菌個味道會點lei?

月月鳥 發表於 2005-7-31 09:20 PM

超正囉~

但丁 發表於 2005-7-31 09:23 PM

我去過廣州間廠, 知道唔同地方會有唔同樽.......就真係唔知日本仔玩咁多野@@"

gaye 發表於 2005-7-31 09:31 PM

仲有青蘋果味, 提子味, 人地既手信, 飲過一次, 味道唔錯 , 好似係星加坡的

Dr.anger 發表於 2005-8-1 02:57 PM

我意為得大陸o的假野先有咁多款,原來正貨都咁多@@勁!

ricojohny 發表於 2005-8-1 08:56 PM

如果港澳有得賣就好

kaigi 發表於 2005-8-2 02:19 AM

分得好仔細  好想買來試試

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.