娛樂滿紛 26FUN's Archiver

CHECSS 發表於 2005-8-1 12:11 PM

測智商 [月+]

共60題AVv.i)x0y
簡體字0d{d'y\6DJF f
)IXm2\#f"a8nO.ZS%s R
[url]http://www.ie2000.com.cn/zscy/test/iq_test1.php3[/url]
XKo5T'j x;j%P
aN:Y z#ujFYn'a5Xz [Ct IT3_x'z
140以上者接近极高才能 ~ 統稱〔天才〕
,i1?&SF_$} 120~140 很高才能v{7I_W|3e
110~120 高才能
/p%N(mX?~ 90~110   正常才能F5HhVx
80~90  次正常才能9@[AQN$t
70~80 界正常才能
,Q%T u^ a?DX8t)O 60~70 度智力孱弱2B$foB4F7{'A]4i
50~60  深度智力孱弱
&L(yh"M#zn 25~60  白痴(g(V }d+q viT-a
25以下者 白痴
1U}tOvy 正常智力的界限智商90~110 4w C8|['bfd
注:居目前最高智商者乃愛因斯坦:278
k"sNya b +yB:r OwA2S"t(I~
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-8-1 at 11:07 PM [/i]]

CHECSS 發表於 2005-8-1 12:13 PM

我120呀

@娛樂滿紛 發表於 2005-8-1 12:24 PM

玩過一次......好 認真咁玩左好 耐..
1LJ%{x;c1q*wVV 113 炸~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

fatfatdragon 發表於 2005-8-1 01:04 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2005-8-1 12:11 PM:P.m:V/y-|2V-m!IM0is
共60題
y&`b:O+qx_ 簡體字
Bu]/W}0G [url]http://www...
bHR W4A!Ad"S[c
o"nX-MOO"vvSI [color=Red]注:居目前最高智商者乃愛因斯坦:278[/color] 'e;D/k IlS.d.{
[/quote]dh@9T"@EB2`F

f9E%V)\`s&l-A 我以前在其他地方做了一次, 但有時間限制 45分鐘完成60條.c(C+yh4hw
我得分 132.6J%dc}+P&w-\
-`.X'D"b0i ld5K
另外, 愛因斯坦 IQ 278 應該不是做這個 IQ test (<---- IQ 題比其他兄弟估下 :D)

柏林@清雲 發表於 2005-8-1 01:14 PM

126^^v

CHECSS 發表於 2005-8-1 01:38 PM

[url]http://www.geocities.com/iqpikachu/[/url]

abcde1918 發表於 2005-8-1 02:11 PM

128分

research2005010 發表於 2005-8-1 02:36 PM

看不慣簡體字, 玩玩下放棄了, 不過小學的時候好似做過好多呢d題目, 而家做起上來好似退化左, 唔知係唔係打得太多呢?

史艷文2 發表於 2005-8-1 02:40 PM

126分,玩左好Q耐=.=

woo~~~ 發表於 2005-8-1 03:14 PM

掂麻?????

kc_tommy 發表於 2005-8-1 03:48 PM

我128咋

秋葉林 發表於 2005-8-1 04:29 PM

枉我仲成日叫自己做天才,竟然得 138 分,仲差 3 分先至係,......  :(:(
&o[qxF1X A+O
.Us$J8v cl [[i] Last edited by 秋葉林 on 2005-8-1 at 04:32 PM [/i]]

My heart will g 發表於 2005-8-1 05:20 PM

142:cool:

發表於 2005-8-1 07:21 PM

150

JCer 發表於 2005-8-1 09:13 PM

122 ~_~ 做咁多個, 呢次最Q屎... 失望~

笨小孩 發表於 2005-8-1 10:35 PM

點解你地咁叻既,d題目好難,我冇題識答,IQ零蛋:lol:,SB5zBi+jU

?(V9`RQ k3lp9}5?%s@ [[i] Last edited by 笨小孩 on 2005-8-1 at 10:50 PM [/i]]

wanmankit 發表於 2005-8-1 11:08 PM

我得112...點解個個都咁高,通街都係天才?

CHECSS 發表於 2005-8-2 12:18 AM

[quote]Originally posted by [i]笨小孩[/i] at 2005/8/1 10:35 PM:
8Ud-P^g;t5UE r 點解你地咁叻既,d題目好難,我冇題識答,IQ零蛋:lol:
r {^.a,Sw B JC{#TxLK*j
[[i] Last edited by 笨小孩 on 2005-8-1 at 10:50 PM [/i]] [/quote]
7O!deK6X2Gbh because your name is 笨小孩

發表於 2005-8-2 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]笨小孩[/i] at 2005-8-1 10:35 PM:
7Z2BQ:]2~Z 點解你地咁叻既,d題目好難,我冇題識答,IQ零蛋:lol:
N"te"yY9A 'F P,?#|,p
[[i] Last edited by 笨小孩 on 2005-8-1 at 10:50 PM [/i]] [/quote]Y0P;ptns;Rf
信你就笨啦!:lol:

腳指o 發表於 2005-8-2 10:21 AM

哈哈...我亂玩有72^^"

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.