娛樂滿紛 26FUN's Archiver

t4 發表於 2005-8-2 09:31 PM

好文彩的學生

好文彩的學生
8Y:N#[ a0E:uv
EVA2u;NC9F+P4^~ 積積復積積,唔識就唔識,
ygi/?.J.h2b iSh&xs D)IAH
測驗夠刺激,居然無題識,
m.`+@a7MBZd
db#I bZ{8H 上堂聽唔識,搗亂多款式, ;Rv[\9V0}
)q L-a*qJu}(D+A%_
自修一樣識,睬佢都生積, t | P#n/l wq$P
D,LX2b(n6E)n`J
生係中國人,死係中國魂, ?H-]]$|
Hk o7[;K x XD'g3e)|'S
要我學英文,梗係冇可能,
w7KuN seoz
feC'^b9[/cQN 英語唔合格,更顯我性格, O#O#wXE

p9[ll@,L4e 數學唔合格,老師負全責,
i.w%df*S/k{5s}
5J.U I0iT_ 語文唔合格,咁我冇辦法, $Avt#T@s

i bLC b8mC 考試考得好,全靠隔離好, 2zXQQ4w x a
6@qcRl?
考試考唔好,隔離唔識做,
#h!X\s!f
)Zcm'E1qd5FF2hR 日日返學愁更愁,老師講野無離頭, ]V7M~:ghUl~g

Z,jMOlv]2w 我就聽到似夢遊,次次批評無理由,
*Nn.K7f_7De.mRY[
+f[$@9Sg4w }L 功課多到似報仇,做野做到似撈頭,
etw.^e2~G
$Z n1o,pAH 返學為左乜,日日被糟質, 5w@jA!\m3g9G

\ hn*jCOC(R2Q 功課都係抄,一係就唔交, 3wXNV6F z!R~[t5t/Lh_
P9e` ?*ar*v
返學等放學,放學飲可樂,
-ldF1nd1g
Tp)Er'v/f5a@ 打鐘各自飛,就咁又一Day。

slwong3 發表於 2005-8-2 09:33 PM

I think it has been posted in joke forum before

cool930 發表於 2005-8-2 09:35 PM

死左佢算啦

kkben 發表於 2005-8-2 10:57 PM

又真係幾好文采wor

tkc314 發表於 2005-8-2 11:30 PM

my god .....#W:O^+yzY
nice~

Other 發表於 2005-8-3 04:22 AM

一個字, 勁!!!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.