娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Charcoal_henry 發表於 2005-8-4 02:12 AM

[討論]你地覺得一個月俾幾多錢屋企先合理? (人工百份比)[00+]

我個人覺得都係睇下我搵幾多.....#D bGouR:x$Z
如果我7,000 - 8,000 一個月, 真係自己都未必夠駛, 可能會俾 2000 - 2500
1V6x4RTJF9F2W 如果9,000 - 10,000, 我會俾3,000 度,;@7`m7M%LWbVS1}
10,000 - 14,000 都係大概30%|1QTMxWB

K r%?0n _cpy 而15,000以上既話我會俾40-50%.....
D:a&m b)eA
e0KD l5N/U5YQ 結左婚就復雜好多~ 唔計~ 不過如果bro. 有見解都可以share下~
{$e5V{{%F 'p1BD)`5E
我認為我投30%既原因係因為我想自己都可以有d錢儲下.... 可以投下資, 同埋以備不時之須...... 岩岩先同阿媽噪完呢個問題.....:mad: 唉..... d阿媽好似越俾得多越孝順咁..... 好慶! 後生仔有個錢旁下身都好正常jie..... 我覺得呢d野講心..... 唔可以用amount黎計! 我又唔係唔俾!!!!........ [size=6]:mad:[/size]
r(n m+X:@
p"brM2d'fM brother不妨討論下你地會俾几多, 俾咁多既原因同埋有咩見解都講下丫~~~~~~~c3W[3l2t:S l1G

%X Wl y [3k"] [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-8-4 at 01:20 PM [/i]]

benny0105 發表於 2005-8-4 03:39 AM

呢個係一個好複雜既問題,實在唔知比幾多先好...2dL8W _f:Xtk"S
如果你係獨生,30%好合理;如果有其他兄弟姐妹,少於30%都應該ok

astepor 發表於 2005-8-4 09:05 AM

我比較人工低.
5i4tp8SEX 30%,家用
eY*TVS `m ? 30%,玩同日常交通,(因帶飯所以這部份多)
ggG5V-\ 其他,savings或買3富咁

kaigi 發表於 2005-8-4 11:18 AM

我會比一半屋企,三千蚊到 a%T2e6Mu
夠交租同家裡雜費
#ghU$V@Y 如果再多反 d 收入會自己儲左佢5Cc$e%V_ M9y9b
以備不時之需
A3`"dr,U(W"j
+sQO*J&J${d 我冇多餘 $$ 養 女人.......
^.vx+Tf9b,{0?0j 真係羡慕你們

gundamman678 發表於 2005-8-4 11:45 AM

好難講話幾多%,呢樣野真係好因人而異。有d人要件家用之餘,還要儲錢結婚、賣樓;有d人又要part-time讀書交學費;大學畢業出黎個d又要還loan俾政府......
/d)[D#so1[{Ik7u
n#W'm.E8SH 我覺得只可以話係自己夠駛之餘,亞媽又覺得夠駛就ok啦! 賺得多既,咪又俾多d囉。

張仔 發表於 2005-8-4 12:05 PM

我個個月都係比5000屋企既...
{ X4a fgA d GTx 我諗大約係人工既25%喇...

Charcoal_henry 發表於 2005-8-4 12:21 PM

其實如果獨生30%就好似少左d, 但係我有哥阿哥俾成皮..... 所以我俾30%都好對的住自己啦;` Y'cN aj8@^ v-`
m{8|,H0u/l@OI8z
我覺得樂壇渣Fit人講得好岩 UlggH$Dgv&T
有錢就真係大晒vKf#PF z$Q
如果我搵十皮一個月, 俾兩皮都已經可以掩住阿媽個口.....'q;z4Zju(s*n1b
+j BPF)`LY
都係發奮搵錢好.............

gundamman678 發表於 2005-8-4 01:01 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-8-4 12:59 PM:
"Z1n*Q1eQ'W T$F k
C!Q^D n@ _coh4d
掩住亞媽把口? 乜講得咁難聽呀......0AbL-z Z\"k
k)n:aUY$b]-yjg
話晒都有養育之恩呀,唔通你既娘親無養育過你?
Y/PKn a;R!Z&W:A5k Q2oS V5~.Gu6D6F
我覺得仔女有錢既話,除左俾家用之外,最好都請下佢地去旅行,因為佢地後生時打工養家,都應該無乜周圍去玩架啦。

Charcoal_henry 發表於 2005-8-4 01:31 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-8-4 01:01 PM:
yA#R2Q R'CIBEen 話晒都有養育之恩呀,唔通你既娘親無養育過你?
1E#HXL!VF3flR [/quote]hC'rZ`@p
6` Me1pk]
其實我對阿媽都几好, 係俾錢無我阿哥咁多, 又無我阿哥咁千依百順咁解.....
W$f s#_x3Pp D'q
3c%sl:y K7IH 我成日都孝敬佢架wor, 不過佢都無乜尊重過依家年青人既諗法..... 唉..... 感覺好似俾多d就乖d咁.....

andychan4b 發表於 2005-8-4 04:55 PM

我覺得人工既3至4成都幾合理

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.