隻手腫左..有咩方法可以快d消腫呀??
如題...好痛呀 敷冰止痛或侵熱水 侵熱水m9Z8u.f @]跌打酒一日3次.會次20分鐘(活骼油,田七)
一星期包去腫f&a1Ta3QST
最好去睇下啦 [quote]Originally posted by [i]Ca2+[/i] at 2005-8-5 02:19 PM:%BE%s4N FZ/Lh]I0B
如題...好痛呀 [/quote](E [Qy,Z'fC
你點整親架? 隻手邊度腫左? 成隻手臂+手掌?f(^,T$Gx ZkqI
你摸一摸腫的地方, 如果是很熱的話就冷敷, 是涼的話就熱敷.
頁:
[1]