娛樂滿紛 26FUN's Archiver

發表於 2005-8-6 12:30 AM

得你一個...

如果全世界死剩你一個,你會唔會自殺? UQ dK`ed4k
唔會ga又會做d咩?

mtvcmh 發表於 2005-8-6 12:53 AM

睇下得我一個人好唔好玩(例如:扮偷錢或者做d平時唔會做嫁野)
0HCAr~b;hv_aB 如果係悶既話
nUX7j'} 我只好去自殺~~!

kiuken 發表於 2005-8-6 09:35 AM

咁難得你係唯一一個.......&f^{Z6s3s
咁容易自殺?u;Xe T3M`[!Xr
梗係要做番d人地未做過ge野啦!

柏林@清雲 發表於 2005-8-6 02:24 PM

之前日本好似有呢套戲架~講個女人唔知去左邊個時空,成個世界冇哂人
pC!r-U,^;? 佢仲走去試衫,試完衫仲要俾低錢係度-.-"

寧靜 發表於 2005-8-7 04:33 AM

著同唔著仲有咩分別

kaigi 發表於 2005-8-7 06:16 AM

我唔會~~~
M4P%t?9mU 我會試下等待另一個人的出現

小虫 發表於 2005-8-7 11:28 AM

唔會咁快自殺2^B\3^~R `2w y6cGD
自己一個可以做咩都得,平時得唔到既野可以一次過擁有晒,
3^OCYwy 玩到厭先自殺都唔遲

red16 發表於 2005-8-8 08:00 AM

我不会,会坚持到底,过完这一生

looook 發表於 2005-8-13 05:59 PM

唔會咁快 ! 睇定啲先 !

烏龍茶* 發表於 2005-8-13 07:23 PM

我唔會~
\hOomCn H2@ 因為生命好寶貴!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.