娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sohozhk 發表於 2005-8-7 02:19 PM

【飲食天地】俄式羅宋湯

Russian Borscht 羅宋湯']E d `5O*B"}$E

M2Lm:M%`D [color=Blue]材料[/color]
#u KbGf-t$a3PC!K 1) Salad Oil 30 公撮  沙拉油 QGhzO6lj!^
    Onion Shredded 125 公克  洋蔥絲w/I-^.c}*v!L5hY,r
    Celery Shredded 100 公克  西芹絲
}^)ZQzV     Leek Shredded 50 公克  青蒜絲(N9|I4L4]/p
    Cabbage Shredded 100 克  高麗菜絲
cX(F Vc:R3x     Bay Leave 3 片  月桂葉
8L?T d5g,] 2) Beef Diced 0.2公斤  牛肉塊 l ^8b7Sw@'c&H
    Beef Brown Stock 2 公升  牛褐高湯i&l!jP+xP*w1Bm
    Salt 5 公克  鹽
i"jzV5}s2~NJ     Pepper 1 克P.V:b`a
  胡椒R:|)nT~J&Oa ACF4T4Z
3) Beetroot Shredded 200 克  甜菜頭絲
B\_oh/Ogi M ^     Beetroot Juice 800 公撮  甜菜頭汁
-u-U7Nb/y0I vEj 4) Sour Cream 50 克  酸奶油&Mt.AeL.M
    Parsley Chopped 3克  荷蘭芹碎
-g5R;h+gKu(\2W:P'u
]:P.i']c2m"f [color=Blue]做法[/color]  o#~ ql*z4Z
將第一項所有的材料用油炒。
H{J'Cv2h9X gE 加入牛肉和高湯慢火煮至肉軟,調味。 6jyV\h V
再加入甜菜頭絲和汁。
e{[7Q+_GbOIE 最後加上酸奶油和荷蘭芹碎。
Bq }?L~ L7s
W[1M\%K/cx0t [color=Blue]貼士[/color]
A UGVz:R&a'X 製作時間:30分鐘8z _O%D @ `@#|#g
份數:10人份
6QNEW.K1wpRg 如果加入牛骨,則要先以牛骨熬製高湯,先煮約三十分鐘,再加入材料。 I6^2{&F$Uz

YYAeS\rN [color=Blue]羅宋湯小傳[/color];w9CXxYdn
%_[\9V&L9A
不少人對俄羅斯最熟悉的事物相信是羅宋湯。這是俄羅斯人自古以來最愛吃的湯菜,用牛肉、捲心菜、土豆(薯仔)、紅蘿蔔、洋為原料,配以番茄醬、牛奶、鹽、糖、醋等調味料煮成。此湯散發出奶油濃香,色、香、味、形俱全,能引起強烈的食慾。
2O4@xU^3sa}^.~ 據說,羅宋湯的炮製方法有數十種之多,名稱也很有趣。例如,把捲心菜、土豆、番茄等放在一起煮,只加鹽,不加其他配料,叫做「懶佬湯」;把湯煮好後,擺放一晚,使味道更濃厚,叫做「過夜湯」;用一種帶酸味的野菠菜加肉湯和雞蛋煮成,顏色鮮綠,使人胃口大開的,叫做「翡翠湯」;在湯裡放紅甜菜的,則叫「博爾食」。.xy D}5h/N0w#u
羅宋湯有莫斯科式、烏克蘭式、西伯利亞式和海軍式幾種主流的炮製方法。有時還加入蘑菇、梨乾等東西,吃起來別有風味。
qT7a.b9Tn6Ob 俄式牛肉羅宋湯(RUSSIAN BORSCHT),入口即可感受道地傳統的北國風味。甜菜的加入,讓湯自然呈現異國風情的神秘色彩,並將微酸的羅宋湯調和出清甜的口感。牛肉就在這種獨特酸甜的北國風情中,展現出更為鮮嫩的好味道。^ I ^9n3Vpl_KKYl
食用前加入一湯匙的酸奶油,因為酸奶油可使湯入口時感覺更圓潤豐富,若是先將辣根醬(horseradish)拌入酸奶油與羅宋湯一起食用,則牛肉的風味更讓人難以忘懷。
K*C#S-r8X$t4e
9D ^+o7Vn 以上是一種製法,歡迎提供其他製法、或改良建議。

心冷之戀*行 發表於 2005-8-10 10:55 AM

我好鍾意飲咖*~~

sohozhk 發表於 2005-8-10 11:08 AM

You like it!:)7H)k"Q6z O(]O
Try this one.#U-O(~y(m*e z$Ts$v
Balalaika 俄羅斯餐廳"Lsm Z%^'jV9TU
尖沙咀諾士佛台10號2樓 'm _c!{ b]xI
[url=http://www.kingparrot.com/indexchi.asp]景樂集團[/url]

tenmadio 發表於 2005-8-10 11:13 AM

[quote]Originally posted by [i]sohozhk[/i] at 8/10/2005 11:08:
^2{D(HdpdP%F!~ You like it!:)
.A3H*J/^D!U%I` Try this one.
~|6bP?7Tst o Balalaika 俄羅斯餐廳
N(c {7B,b0OjS 尖沙咀諾士佛台10號2樓 2g1L0U ~k3x6YB
[url=http://www.kingparrot.com/indexchi.asp]景樂集團[/url] [/quote]4qi^xu)j2b%cM

Z|E-{3QOQ ~ %Uhi%P+TW6{
sohozhk兄, :D 可否也介紹些
'o6i)Wu rsR/P_0p 尖沙咀諾士佛台10號2樓 g^0OQ X/r1oitX
[url=http://www.kingparrot.com/indexchi.asp]景樂集團[/url] [/quote]
oT.F~Z X M i~4QU G'[$fQ*dqM0g
美食給大家  :D( the one you like the most :D)

sohozhk 發表於 2005-8-10 01:03 PM

Check this out :) [url=http://www.kingparrot.com/images/newletter2005.pdf]Newsletter 2005[/url] or Click the menu bar at the top of their website.
4sGs(X4YO"ur I like the Soho's feel of the Knutsford Terrace location, the amostphere of Balalaika Russian Restaurant, also 俄式海鮮批 & 香草春雞串燒 :P
0W*p1F}-kU3S I used to be there.
*Syp(LDozDF
OU%Tn ?Dx Balalaika是俄文,意思是三角琴,俄國人最喜歡用三角琴為歌者或舞者伴奏。雖然在Balalaika內沒有人彈奏三角琴,但店內間中會有俄國侍應為大家用風琴演奏俄羅斯音樂。6k| H&}t4d
全港最大雪房飲Vodka,櫃內氣溫拍得住冬天的加拿大安省。
t&I,lk_#Lx%w!{sR 餐牌主打傳統的俄國菜式。俄國菜未必合港人口味,可當開眼界,像一道燒春雞,吃時淋上伏特[color=Blue]加酒點火,閃出火焰,叫人嘩嘩聲[/color]。吃之餘店子每晚有俄羅斯樂隊夾band,氣氛好high。
s'T @zI&{8p 平均消費:$250-300 每人'lKsY'e s5ed
推介菜式:香草春雞串燒$145、脆皮蟹肉班戟伴三文魚籽汁$65
?-aB-r6|/{ Ky4o
-A2J8t9D3s }^lj0jg 食評節錄......)O`ZSS6q&q
有間房有水晶吊燈紅色厚廉,華麗堂皇,不過要包房......如果你錢多可以試下...;)h&?4Y\W ju2Y/u
頭盤一個熱一個凍,凍果個係芝士蛋,做法係拾熟隻蛋,取出蛋黃,再加芝士,紅椒,青椒搞暈,不過份量真的好少,伴碟的沙律菜好新鮮 ....熱係俄羅斯腸,幼細,味道無咁激,不過若果點 上芥辣吃又唔同講法.pX4n Z0y6rJ
莫斯科羅宋湯同出面周街都係o個d唔同,用料好簡單,椰菜絲,紅椒絲,青椒絲,味道都唔同,無 咁辣 ..B YD9L B
排骨串燒到外面好脆,骨都軟埋,不過肉質都係咁上下
$?y0d lE D 海鮮批份量絕不怯場,大大舊酥皮批,仲有兩舊三文魚,兩舊Black Cod魚,一隻大蝦 ..酥皮批 內包住飯,三文魚等等,個酥皮批一人之力未必食得晒.zF~&x b\
甜品Russian Pudding,伴手指餅來吃,入口好滑,碟底的汁好有酒香sn`\2]$W E&fW(F'T

.Jx-B4R1\-],u+j;RV5V [url=http://singpao.com/20041116/feature/636688.html]成報副刊[/url]
qwB7}Y [url=http://www.ellehk.com/article_details.php?page=2&ChannelName=lifestyle&id=42848]ELLE[/url]
(g&e ~!lX}
/U-SPgb,o [[i] Last edited by sohozhk on 2005-8-10 at 01:19 PM [/i]]

sohozhk 發表於 2005-8-11 07:17 PM

講開又講,如果上開深圳,可以在晚上去八卦一路行一轉,有間東北食館,有三角琴表演、唱歌等,食物風味同俄菜一路,人均$50以內,較有特色(是中俄文化交流的結合)。r2e^a-ROto&Y
店名記不起來,你要問問 :(

fmchelloauntie 發表於 2005-8-11 07:52 PM

好想學整羅宋湯...不過睇完之後...見到要咁多材料...有d驚...

sohozhk 發表於 2005-8-11 10:56 PM

家庭式羅宋湯

依家才知道預備食材花功夫蘿?……好好珍惜眼前人!! :o
:Tj,r-CD
[j+U_Z3A 給你一個羅宋湯的簡單製法 :P
2|-WV hDu#Ct
\vs`P7gl*p [color=Blue]材料[/color]
F'q&] bZ9@2K q_ 1. 牛筋腩1斤
6G2{T-jPNw 2. 椰菜、蕃茄各1斤)X*vWxW|
3. 紅蘿蔔、洋蔥各1個/{eq*@t|;`*Z c7@n8^
4. 西芹1/4斤
/py El&L]\c){&Yq 5. 甜菜頭1個9mOt B#rv+ZQV
6. 紅椒、青椒、紅腰豆各1/4斤PlCq VJ0A(E
MU-] A2S8QPw
[color=Blue]調味料[/color] T.H @)W0{ B
1. 鹽1茶匙+FXC5o1g;G_Q
2. 糖2茶匙2b$n,C+t|*i@
3. 檸檬半個
c8[.CUQem!V 4. 楜椒粉1茶匙1Sl3B5tm$D%J
5. 檸檬葉數片
^ gnsL 6. 細茄膏半罐O`M`9m r M+A

4T,ODHYeU.ak [color=Blue]做法[/color](qATd.O6AB$PGwB ?tm
1. 將所有菜蔬洗淨,切成小方塊,唯洋蔥及青椒切絲。燒紅鑊,落少許油,將洋蔥及青椒切絲略爆,上碟備用。
C w"p8i2y:K%s.ly 2. 牛筋腩洗淨切件、飛水。將牛筋腩放入大湯鍋,加半鍋水,開大火至水滾後轉用細火煲,倒下所有材料,加入調味料,煲2-3小時即可。
V/RB&`+{Oc?-v 7u:qB)Sr1s1zay*n
[color=Blue]貼士[/color]
0o Q~8fqjY ? 1. 注意當所有材料加入鍋後,水應蓋過材料並高1-2吋。+B#a'e6X#@4xI+O p
2. 如喜歡,可加薯仔粒(完成前30分鐘)。
;u-zN3? K N X
;ra i)v#O7hUHQ 可參另一建議做法,[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=65298&fpage=1&highlight=%E7%BE%85%E5%AE%8B%E6%B9%AF]【飲食天地】羅宋湯[/url] :D
xNt'Jn4U Q`E%g
_n9Uec1B [img]http://www8.epochtimes.com/i5/408313131985.jpg[/img]  [img]http://www.nanfangdaily.com.cn/southnews/dsyl/yrpz/200502180364_55080.JPG[/img]\:d5[d"BnC/j$CH

?*dAtx5}1O [[i] Last edited by sohozhk on 2005-8-11 at 10:59 PM [/i]]

蠔油叉燒包 發表於 2005-8-15 01:32 AM

羅宋湯即係俄國菜湯,點解仲要畫蛇添足叫做俄式羅宋湯?_t*y`+[9g2h L%m

-p8H6Z6A w#O`;_'@-C4u2D 大家飲完俄式羅宋湯,
U\f;xn0Ng)S [/c 不如前菜要粵式廣東雲吞、潮式潮州鹵水鵝,)sJL m3Jf?C
主菜要瓊式海南雞飯,
6W&Pv!np x 甜品要滬式上海擂沙湯圓。

sohozhk 發表於 2005-8-15 07:58 PM

因為你飲緊ga,係晌西餐廳的美國式煮法,不是俄國人飲緊的羅宋湯......
.}Kbe m_C 離開香港,你食碗雲吞都同北方食緊的唔同......bO)r6G1A1RA;{.hB
係潮州,他們的鹵水鵝毋香港你食慣的咁好味.....
vXV6o4T-D BAi6g 係香港,你食ga海南雞飯,仔雞斷估都唔係海南雞.....
a$es C}3i8U'o 至於湯圓.....各地都有自己的做法...."k6Q/CiM&~Ec
只是見識的少,才大驚小怪.....:(

蠔油叉燒包 發表於 2005-8-16 10:27 AM

咁點解唔簡單啲叫做正宗羅宋湯,而要改個咁搞笑嘅菜名。:D(o*ZW2J F5iP
l-|jv0Ew(F4e^ z4^
聽講以前香港酒家都聘用師爺做文膽,如今真係飲食文化大倒退。:(

sohozhk 發表於 2005-8-16 10:38 AM

蠔油叉燒包,
'x!T)Zye%NI[ 你投過2帖,有內容乎?你不如講下你的見識,露番兩手,叫大家佩服下......:)
+[HEpY\
6bB+H Uw #94?3k2i3x~EyI-]b
羅宋湯即係俄國菜湯,點解仲要畫蛇添足叫做俄式羅宋湯?
,k)d/sjt 大家飲完俄式羅宋湯,0N5fcb8Kd1R
不如前菜要粵式廣東雲吞、潮式潮州鹵水鵝,
|3F_/w8t|3\$I 主菜要瓊式海南雞飯,u1q0Cj4BD
甜品要滬式上海擂沙湯圓。
QLQ.o6D;p%t\e #gT}*X#AZ8H[u
#11
_b'B*JI 咁點解唔簡單啲叫做正宗羅宋湯,而要改個咁搞笑嘅菜名。W)q2z~:qs~^tT
聽講以前香港酒家都聘用師爺做文膽,如今真係飲食文化大倒退。

abcde1918 發表於 2005-8-16 10:45 AM

多謝分享

sohozhk 發表於 2005-8-16 11:21 AM

蠔油叉燒包講左佢的觀點:
Y#b1pCqzII/a 『羅宋湯即係俄國菜湯,點解仲要畫蛇添足叫做俄式羅宋湯?......咁點解唔簡單啲叫做正宗羅宋湯,而要改個咁搞笑嘅菜名。聽講以前香港酒家都聘用師爺做文膽,如今真係飲食文化大倒退。』
`hh4s;j \ ` { Oq0mI
蠔油叉燒包,佢講緊ga係,佢見到『俄式羅宋湯』五個字就大做文章,認為係『畫蛇添足』、『文化大倒退』,批評語文,應叫做正宗羅宋湯便可,又用「聽講以前香港酒家都聘用師爺做文膽」來嘲諷文句一下......!i2i"E%WGl1ad

$XJ&]OTT T%pJ 看罷,我的文法真是太差了,抱歉!!
-P2a,m0c2IbM X-{#@ 原來『俄式羅宋湯』這五個字,在蠔油叉燒包看來,是正宗的學名,他罵得大條道理呀!至於其他,蠔油叉燒包甚麼也看不見,只看見『俄式羅宋湯』這五個字......佢發表的大道理,係討論語文和文法......我好想見識下蠔油叉燒包的文學作品喎....希望...不會失望,我都好想係26fun.com開番過文學批評,比較下中港台三地的語文水平,不如請蠔油叉燒包做個版主...大有可為...:D:z%G S&Br9x|&b'bI

Ya&m[ x(N?m [ 見 #1  【飲食天地】俄式羅宋湯I$P*Y0Z${9] g|
[color=Red]Russian Borscht 羅宋湯[/color]〈------- :)

蠔油叉燒包 發表於 2005-8-16 12:42 PM

sohozhk兄:
8|cL'aT!p o,Dn0~'n\&o
唔好咁勞氣啦,大家吹吓水啫。
ElM?2DD-v 笑番啦。

sohozhk 發表於 2005-8-16 01:12 PM

蠔油叉燒包,-RK&O'`5u.f.|/w
1/文學批評應該係你 ga 專長,幫下人改善語文都算積德,唔利用下好浪費。O$])Xj\`bk
2/至於菜名都應該講究下,例如potato、薯仔、土豆、馬鈴薯、山藥蛋、洋芋、Solanum tuberosum (L.)......等,因地方不同而有不同的稱呼,涉及各個地方的特色與風俗習慣,也應該係你ga專長,叫人學多 D 嘢,唔好不學無術,教下人都算積福。
MW.W,V,u$s?!i*L"` 3/你提過"飲食文化大倒退",咁即你有熱心和責任感去講下飲食文化,造福飲食界!! 我想大家都好關注、期待緊你 ga 發表.....加入討論。

蠔油叉燒包 發表於 2005-8-16 03:04 PM

吃螃蟹的季節轉眼就到,今年一定要吃個痛快。k;vNv_I
^hyW2r*bV(g
持螯更喜桂陰涼,潑醋擂薑興欲狂。g Te {ihx4b
饕餮王孫應有酒,橫行公子卻無腸。
l BOEY^*f:B2R 臍間積冷饞忘忌,指上沾腥洗尚香。
4Q7~ PUF(s V:gt 原為世人美口腹,坡仙曾笑一生忙。

Audric 發表於 2005-9-10 10:42 AM

Thank you, need more studies & take a try to different ways of doing Russian Borscht :o

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.