娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Charcoal_henry 發表於 2005-8-7 04:12 PM

西環某舊式酒樓既阿姐好鐘意搞爛gag....

話說西環一間舊式酒樓
2WI0Ge1W7`(~#[y
4T B!AY/[9e7?*I&~e 有三,四個五六十歲既點心阿姐同老闆娘好鍾意係你無叫點心果陣係咁囉d點心黎問你食唔食;OQ2G'dh)q&@
m p7^g(N nCP
我地好鍾意同阿姐玩
2^+rg d)kF A}$s3}7kNU,yOA1i:m

w)y.t'} |'W;Z-s
2CP7~;AQ9m3t9Q ?8Hz (阿姐全程外省口音)8vo,~$t3O/Un"C9e

9Y X U0FX \ 有一個話: 我地o麥野腸都有! 有牛腸! 蝦腸! 叉燒腸!
4K4}8i,OH"i#sO (Jw$w2cd v.u
我地就問: 有無"蝦燒腸"呀?! 有無"排腸"呀?!
m~s.K r&kM
VW.h+r"YEI9Ba-pu 佢竟然笑笑口答"有呀!!!", 但係無囉黎........M ur;l"w.})l8T
s3nfG)~ z;X3\7Y6BY

iA T&P3X '^;mc`)g7T
我地同老闆娘講: 你d汽水唔凍既!?JA7m%d GM+RF4R
9[+I^4_~
佢話: 好凍架! 你要同佢著返件衫添呀!!!
T6k:w2l'S C \ d2Xaah,B ]8QO:i(m

om|;~5M j1Pe 2V2b5l$l'ar
我地又話: 老闆娘你d炸奶唔熱既! 唔好計數啦!D+dv-mQ$?4]/EhU

r_'g9u\k|k 佢又話: 我地d炸奶新鮮炸架! 依家六點幾, 我地四點九先炸好咋!!! (............) d 冷氣吹凍左佢之嘛!!!!-rbS9^/K$to'Vz,A
s4HMsY;QUd*z T\x
8Rj{)~V"xX.FW
q n`V b/_8?N|!P$e{
大家得閑不妨去見識下同埋同d阿姐切搓下!!!
ZB4ZGq
g4qUK:p(u5?1f 佢地勁鍾意搞爛gag.......5jjEV^U
;v'alb9}1}Z
就o係smithfield road k t!x*x3a

E:ZGV!I9]h,N;x [[i] Last edited by Charcoal_henry on 2005-8-7 at 04:14 PM [/i]]

tleung 發表於 2005-8-7 06:44 PM

smithfield road?;kKdXP3|"@r
我住SMITHFIELD RD, 但沒有舊式酒樓喎...
ivd;W O1s 係咪隔離條卑路乍街呀?
8]&b5v9t|}D6H O岩O岩裝修完O個間? 三個字?!St uH$L)B
即管得閒去睇下有幾爛...

Charcoal_henry 發表於 2005-8-7 08:06 PM

我都唔係好記得.....
s oUAPYs| 但係個間酒樓係o係巴士廠附近有個十字路口

Dr.anger 發表於 2005-8-7 11:20 PM

o個度食野有冇特點嫁?
7k&wfidU/t/k$Or-zD 可以同o的呀姐講話唔好計特點,因為"凸點"咸濕。唔好計埋...唔好...=.=..

Charcoal_henry 發表於 2005-8-7 11:45 PM

果度我都唔知點計~ 不過好似無"點"呢樣野~~
&c a6bh}0D|] z-t{H9O8OY
總之你o係d阿姐面前搞小gag佢地就會跟住你搞個大爛gag, 好過癮~

就業 發表於 2005-8-8 12:18 AM

咁好笑~

bigfish 發表於 2005-8-8 08:13 AM

係咪近中上環o個頭, 要上樓o個間 ah?

Charcoal_henry 發表於 2005-8-8 12:25 PM

唔係呀'_#r.m$@HVC8e!z J
o係西環較西邊既地方, 堅尼地城度啦...... (唉.....講極都好似locate唔到exactly既位置添)

tleung 發表於 2005-8-8 02:05 PM

係... 你講得出SMITHFIELD ROAD都知你講緊堅尼地城...
m8Xq2WD 不過成個堅尼地城都唔少舊式酒樓, 不過嚴格黎講士美菲路係冇酒樓的!nPNi+jj;Y)pA@
所以, 唔好意思, 仲未GET到你想講的位置!! ▔\(=.=)/▔

Charcoal_henry 發表於 2005-8-8 10:51 PM

..................[l1_4R _A7Y%w
咁如果我話君益街會唔會好d?

tleung 發表於 2005-8-9 04:05 AM

哦, 你指係可可店同埋惠康夾住O個間??
/pVm_F?(t.IS 真係好UP DUB喎...:P

johnwu 發表於 2005-8-9 06:31 AM

[quote]Originally posted by [i]就業[/i] at 2005-8-8 12:18 AM:5K3z f0d&G"x
咁好笑~ [/quote]
i `~8W3H/X x2!!! :P

Charcoal_henry 發表於 2005-8-10 01:23 AM

[quote]Originally posted by [i]tleung[/i] at 2005-8-9 04:05 AM:]7?]0_q4hI
哦, 你指係可可店同埋惠康夾住O個間?? R/rHFB:Q
真係好UP DUB喎...:P [/quote]c;N Y5tWH([

pfoxIY8P{ 好似係喇~~~
0| ~iCx:l)Qxc
/m#^W_7q~`.~H 係呀, 係超up dub 架~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.