西環某舊式酒樓既阿姐好鐘意搞爛gag....
話說西環一間舊式酒樓有三,四個五六十歲既點心阿姐同老闆娘好鍾意係你無叫點心果陣係咁囉d點心黎問你食唔食;OQ2G'dh)q&@
mp7^g(NnCP
我地好鍾意同阿姐玩
A}$s3}7kNU,yOA1i:m
(阿姐全程外省口音)8vo,~$t3O/U n"C9e
有一個話: 我地o麥野腸都有! 有牛腸! 蝦腸! 叉燒腸!
(Jw$w2cd v.u
我地就問: 有無"蝦燒腸"呀?! 有無"排腸"呀?!
佢竟然笑笑口答"有呀!!!", 但係無囉黎........M ur;l"w.})l8T
s3nfG)~ z;X3\7Y6BY
'^;m c`)g7T
我地同老闆娘講: 你d汽水唔凍既!?JA7m%d GM+RF4R
9[+I^4_~
佢話: 好凍架! 你要同佢著返件衫添呀!!!
d2Xaah,B ]8QO:i(m
2V2b5l$l'ar
我地又話: 老闆娘你d炸奶唔熱既! 唔好計數啦!D+dv-mQ$?4]/EhU
佢又話: 我地d炸奶新鮮炸架! 依家六點幾, 我地四點九先炸好咋!!! (............) d 冷氣吹凍左佢之嘛!!!!-rbS9^/K$to'V z,A
s4HMsY;QU d*z T\x
8Rj{)~V"xX.F W
q n`Vb/_8?N|!P$e{
大家得閑不妨去見識下同埋同d阿姐切搓下!!!
佢地勁鍾意搞爛gag.......5jjEV^U
;v'al b9}1}Z
就o係smithfield roadkt!x*x3a
[[i] Last edited by Charcoal_henry on 2005-8-7 at 04:14 PM [/i]] smithfield road?;kK dXP3|"@r
我住SMITHFIELD RD, 但沒有舊式酒樓喎...
係咪隔離條卑路乍街呀?
O岩O岩裝修完O個間? 三個字?!St u H$L)B
即管得閒去睇下有幾爛... 我都唔係好記得.....
但係個間酒樓係o係巴士廠附近有個十字路口 o個度食野有冇特點嫁?
可以同o的呀姐講話唔好計特點,因為"凸點"咸濕。唔好計埋...唔好...=.=.. 果度我都唔知點計~ 不過好似無"點"呢樣野~~
z-t{H9O8OY
總之你o係d阿姐面前搞小gag佢地就會跟住你搞個大爛gag, 好過癮~ 咁好笑~ 係咪近中上環o個頭, 要上樓o個間 ah? 唔係呀'_#r.m$@HVC8e!zJ
o係西環較西邊既地方, 堅尼地城度啦...... (唉.....講極都好似locate唔到exactly既位置添) 係... 你講得出SMITHFIELD ROAD都知你講緊堅尼地城...
不過成個堅尼地城都唔少舊式酒樓, 不過嚴格黎講士美菲路係冇酒樓的!nPNi+jj;Y)pA@
所以, 唔好意思, 仲未GET到你想講的位置!! ▔\(=.=)/▔ ..................[l1_4R_A7Y%w
咁如果我話君益街會唔會好d? 哦, 你指係可可店同埋惠康夾住O個間??
真係好UP DUB喎...:P [quote]Originally posted by [i]就業[/i] at 2005-8-8 12:18 AM:5K3z f0d&G"x
咁好笑~ [/quote]
x2!!! :P [quote]Originally posted by [i]tleung[/i] at 2005-8-9 04:05 AM:]7?]0_q4hI
哦, 你指係可可店同埋惠康夾住O個間?? R/rHFB:Q
真係好UP DUB喎...:P [/quote]c;NY5tWH([
好似係喇~~~
係呀, 係超up dub 架~
頁:
[1]