娛樂滿紛 26FUN's Archiver

史艷文2 發表於 2005-8-8 12:07 PM

你地覺得邊個剋人憎多D.

我身邊絕大部份女性友人及女性同事,.UU8y8D?TA q"Pq
都最討厭此二人,唔知EF兄弟點睇:)

d228216 發表於 2005-8-8 12:39 PM

i support lemon

oleleo 發表於 2005-8-8 12:57 PM

BOTH....Difficult to choose

men 發表於 2005-8-8 02:03 PM

剋人憎的組合~

lamahi 發表於 2005-8-8 03:09 PM

我覺得許志安而家變得好狗,以前都唔係咁

yeahchan 發表於 2005-8-8 09:22 PM

ai ya~揀唔到ah~~~~~

kodak 發表於 2005-8-8 11:51 PM

lemon.......真係頂佢唔順.....:mad:
(Vun oV2td xT Df8s3eUbs2vh(b
;s Qq{wj)?$iM
最like用女人黎幫佢做promotion:mad:

唔講得笑 發表於 2005-8-9 12:08 AM

憎謝停瘋多D

roykenroy 發表於 2005-8-9 01:52 AM

i support lemon too

Asurada129 發表於 2005-8-9 10:34 AM

[quote]Originally posted by [i]kodak[/i] at 2005-8-8 11:51 PM: A P5k7r`o+I
lemon.......真係頂佢唔順.....:mad:z\Tp&s/f?r

7|,sV.nWS J6^G9v5e
最[color=Red]唔like[/color]用女人黎幫佢做promotion:mad: [/quote]
2M;WZ&l'^h :D:D:D:D:D
~m;M}0U }"y 完全唔妥lemon~~

red16 發表於 2005-8-10 08:25 AM

安仔什么时候...?汗...@!Ls'V;d7d{
是我,就两个都不选,
6]t5n)U.q&}0IG#W 因为,请考虑个人立场的关系

史艷文2 發表於 2005-8-10 11:46 AM

咁你嚟討論區托咩!!

abcde1918 發表於 2005-8-10 12:02 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-8-8 12:07 PM:4wpG1UrdK R+R
我身邊絕大部份女性友人及女性同事,2N J{ B:Q'tH&Q2u
都最討厭此二人,唔知EF兄弟點睇:) [/quote]
3cuh@"VB 點解討厭此二人

史艷文2 發表於 2005-8-10 01:40 PM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-8-10 12:02 PM:
'Pf.PID#i
wb5[,m1E$^ 點解討厭此二人 [/quote]
3X} M3^ sDWk&j8bI
|ua R {;U?*F Z"\#a
wr.|9CpLgw/K 一個又小氣又狗,仲成日扮喊,苦肉計PX7k gUA
一個扮型又唔知自己成日利用女人剋人憎

天蠍座k仔 發表於 2005-8-12 12:13 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-8-10 01:40 PM:y_(OW,g ^4P!Y
;h-|+Lr$u`/a#u{
GsD3\ U

*C1s;F5evF![Y 一個又小氣又狗,仲成日扮喊,苦肉計
a n9_2nkjj 一個扮型又唔知自己成日利用女人剋人憎 [/quote]%J+b.Xxe4h-dy @k

#x,JK9im6{/aZT 你話安仔扮喊,用苦肉計呀?
VWDy&~i(d 幾時呀?

史艷文2 發表於 2005-8-12 04:07 PM

[quote]Originally posted by [i]天蠍座k仔[/i] at 2005-8-12 12:13 PM:Rk$Q mx E}Qw%r

3i.e B8ut p&j/eJ2s!y$m
你話安仔扮喊,用苦肉計呀?
n)Q.Oq8v*dcYz 幾時呀? [/quote]f9Ty-f@.Kd'eiK

Ca[8b3O F:jX`` 你冇睇電視咩?i Y~ Q A.p.L,` e^
佢自己開小型演唱會又有,0Op0AJH OQ
曾志偉訪問又有,張美妮訪問佢又有,
EU;Q*{1]Q 上次大海嘯人人話捐款,$LWA y/Ly
佢响電視叫D人話:
K3w9_ R Y 你地買花嚟睇我呀,唔好買花嚟睇我,你地比錢我得啦!
4XWGR%F[4a1J 你地搭的士嚟睇我呀,唔好搭啦,你地比錢我得架喇!
&BT(?v+sc-Bgh)k 人人都呼籲捐錢,係佢特別D,
'c-q*x~ y'f{*lb"e 以為好多人想睇佢咁.:mad:

烏龍茶* 發表於 2005-8-13 07:26 PM

[quote]Originally posted by [i]唔講得笑[/i] at 2005-8-9 12:08 AM:
1YYSwF 憎謝停瘋多D [/quote]g&Y1w7NrK6ab3e
係係!!

蕃薯 發表於 2005-8-14 04:19 AM

謝零檬 手車好勁~直路王~人又靚仔-^PQ9y#NY$L
訐志安 唱歌好好聽 有好喜歡影相.yy-b L L7B!HuO]
兩個都咁好唔知點算:D

阿感 發表於 2005-8-14 12:44 PM

[quote]Originally posted by [i]kodak[/i] at 2005-8-8 11:51 PM:
q[8k?#j [Y lemon.......真係頂佢唔順.....:mad:-pw&\m|%?v

~u~Vss S} /TKVkk)K*@ u/^}6DQ
最like[color=Red]用女人黎幫佢做promotion[/color]:mad: [/quote]
q6o6eD sE| }U;`%O"U V)l
似乎安哥比較鐘意用哩招,lemon o個o的係唔想俾人知,只係俾狗仔窮追不捨z6qxHm&v.F)r
而安哥o個o的係自己講出o黎,上台攞獎又借o的倚講,電台訪問又講,講到冇人想知都仲要走上大飲茶講;o係大街大巷同韓紅激吻,驚死冇人影到咁;因為咁樣佢今日先會越來越唔掂

garycheung 發表於 2005-8-14 02:49 PM

最憎謝停瘋,唔弟得佢咁靚仔,溝咁多女:mad::mad::mad:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.