娛樂滿紛 26FUN's Archiver

史艷文2 發表於 2005-8-8 12:07 PM

你地覺得邊個剋人憎多D.

我身邊絕大部份女性友人及女性同事,|J,kJ qbL
都最討厭此二人,唔知EF兄弟點睇:)

d228216 發表於 2005-8-8 12:39 PM

i support lemon

oleleo 發表於 2005-8-8 12:57 PM

BOTH....Difficult to choose

men 發表於 2005-8-8 02:03 PM

剋人憎的組合~

lamahi 發表於 2005-8-8 03:09 PM

我覺得許志安而家變得好狗,以前都唔係咁

yeahchan 發表於 2005-8-8 09:22 PM

ai ya~揀唔到ah~~~~~

kodak 發表於 2005-8-8 11:51 PM

lemon.......真係頂佢唔順.....:mad::yq4l2PPj"oG

q&d~ YH sG#W9J /nG SIp p
最like用女人黎幫佢做promotion:mad:

唔講得笑 發表於 2005-8-9 12:08 AM

憎謝停瘋多D

roykenroy 發表於 2005-8-9 01:52 AM

i support lemon too

Asurada129 發表於 2005-8-9 10:34 AM

[quote]Originally posted by [i]kodak[/i] at 2005-8-8 11:51 PM:
^SAk*Wv lemon.......真係頂佢唔順.....:mad:6D4Rs V+aJ*k

*u;rZ$jpd r
ZHZt+e%e t'X 最[color=Red]唔like[/color]用女人黎幫佢做promotion:mad: [/quote]:Ae mo!B6y
:D:D:D:D:D,e,r*RPk _2}
完全唔妥lemon~~

red16 發表於 2005-8-10 08:25 AM

安仔什么时候...?汗...
^:n!{:rL)kb.w6R8V 是我,就两个都不选,z.p5\3T9E)R5tY7~
因为,请考虑个人立场的关系

史艷文2 發表於 2005-8-10 11:46 AM

咁你嚟討論區托咩!!

abcde1918 發表於 2005-8-10 12:02 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-8-8 12:07 PM:!dn1~ K1CX.F
我身邊絕大部份女性友人及女性同事,|+C,zk+W(|#|
都最討厭此二人,唔知EF兄弟點睇:) [/quote]
C Pq h!BIA 點解討厭此二人

史艷文2 發表於 2005-8-10 01:40 PM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-8-10 12:02 PM:Fb3A&o@E @Yn#l

+@+l:}].y-\nn%G 點解討厭此二人 [/quote]/}$[pl$?"^u9Q+Zz
/i1X#I8Se [1y.D

HHO~%r){#V 一個又小氣又狗,仲成日扮喊,苦肉計.]%FTP,af
一個扮型又唔知自己成日利用女人剋人憎

天蠍座k仔 發表於 2005-8-12 12:13 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-8-10 01:40 PM:u'X2{l{7ce
:Hh D4X4I2|9H~
JG5B8Y hg:C
$O-f?;^B%ZL
一個又小氣又狗,仲成日扮喊,苦肉計!C&o[-AS!x0J
一個扮型又唔知自己成日利用女人剋人憎 [/quote]
L Hw Ae;Ut;{
SDX?_!w 你話安仔扮喊,用苦肉計呀?]p7a{_J
幾時呀?

史艷文2 發表於 2005-8-12 04:07 PM

[quote]Originally posted by [i]天蠍座k仔[/i] at 2005-8-12 12:13 PM::qi/[3e3g
K3Z K.L qPb:YB^3M

$U2Z/^p`:])jS 你話安仔扮喊,用苦肉計呀?
i"T;?*@H 幾時呀? [/quote]
1y:je'[#Y%f;Os@s C6]M6~@'j&]B/I
你冇睇電視咩?
&sn:? }y)p+U{ 佢自己開小型演唱會又有,
$| h$U$@,d.hlzC ]$~4U 曾志偉訪問又有,張美妮訪問佢又有,La4x hgz4[
上次大海嘯人人話捐款,nM-@8k3e
佢响電視叫D人話:
#`f0kiTD+L 你地買花嚟睇我呀,唔好買花嚟睇我,你地比錢我得啦!5bjz1n2t,|"~
你地搭的士嚟睇我呀,唔好搭啦,你地比錢我得架喇!
/L(jW%Z/V\ 人人都呼籲捐錢,係佢特別D,
+S+qr ^P3x 以為好多人想睇佢咁.:mad:

烏龍茶* 發表於 2005-8-13 07:26 PM

[quote]Originally posted by [i]唔講得笑[/i] at 2005-8-9 12:08 AM:`ZYx(r%ulL^
憎謝停瘋多D [/quote]p;V{P*RP
係係!!

蕃薯 發表於 2005-8-14 04:19 AM

謝零檬 手車好勁~直路王~人又靚仔
XF+L$i3i 訐志安 唱歌好好聽 有好喜歡影相mw"L ^v"uk
兩個都咁好唔知點算:D

阿感 發表於 2005-8-14 12:44 PM

[quote]Originally posted by [i]kodak[/i] at 2005-8-8 11:51 PM:
']aF5d6^^ i%`$s lemon.......真係頂佢唔順.....:mad:Ungih
7f"YZ2i%J$dx
_9Tqa^z
最like[color=Red]用女人黎幫佢做promotion[/color]:mad: [/quote])JSl#\QW5p`:w

.}h AmkK0E 似乎安哥比較鐘意用哩招,lemon o個o的係唔想俾人知,只係俾狗仔窮追不捨an7R OC0i-Wk:f
而安哥o個o的係自己講出o黎,上台攞獎又借o的倚講,電台訪問又講,講到冇人想知都仲要走上大飲茶講;o係大街大巷同韓紅激吻,驚死冇人影到咁;因為咁樣佢今日先會越來越唔掂

garycheung 發表於 2005-8-14 02:49 PM

最憎謝停瘋,唔弟得佢咁靚仔,溝咁多女:mad::mad::mad:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.