娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 四仔與儲蓄率的關係
新經濟學巨人
發表於 2005-8-8 10:35 PM
四仔與儲蓄率的關係
近幾個月,四仔店冇哂囉,好囉,有冇儲多左錢丫?:P
kakeidevil
發表於 2005-8-8 11:59 PM
現在看四仔還要用錢買嗎????
大優勢
發表於 2005-8-9 11:56 AM
[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-8-8 11:59 PM:
/g!pz6\[ w;K(}^
現在看四仔還要用錢買嗎???? [/quote]
n)W9P(kO y|8Mx3[
]'v&hE6|
u;KCjX!\
有,電腦渣,壞了,
l1Fl9J/}i0C-~;jC
細佬在家.......
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.