大家OT有冇錢
我就冇.白做 OT無錢,不過補番鐘囉. OT無錢無補鐘. :-( OT有錢,星期日都有得番 =.=" shit [quote]Originally posted by [i]chrisp57w68[/i] at 2005-8-10 01:34:=.=" shit [/quote]I1Uy)\,d
攪乜呀你 題外話:3u4on K9H\^
我想問下點解d人成日會concern OT有無錢收??
點解唔問下自己做野既效率係咪太低?!!
平時有無善用working hour做野?!!;YS"w@CZL
我就成日見到d人平時就唔認真
到放工先搏命
咁究竟佢地想點??
老實講, OT基本上唔只浪費你既時間
仲浪費公司資源w0WI'h ff
唔好以為OT多就勤力Xi+l;Oa
一個好boss唔會咁睇架 ep(\ri;O3R?l'u
如果份工真係好刻薄
咁咪轉工囉
又無人迫你
外面大把工
但如果你唔想轉 / 唔敢轉 / 無本事轉+b%Mr8|9r{6j.Dp
咁就係你既問題
唔怪得人地刻薄你 K{ B]w
你唔自強就預左俾人恰:@!snL`0nP
你依家係出黎做野
唔係o係學堂呀,T M t;`&|!k
無人會同情你
你有料自然人工高
靠OT只係低級職員先會做
做人睇遠d好~ 其實 ot 多唔代表勤力. 只要 boss 心水清d就會知乜事.
我會相信, 當有利用價值時, 就大家會當睇唔到, 冇用時就會第一時間開刀. 題外話:c2mqSNGF
我想問下點解d人成日會concern OT有無錢收??D@3l]t @u#D{
點解唔問下自己做野既效率係咪太低?!!WPGTq
平時有無善用working hour做野?!!-V[z$Jw!h
我就成日見到d人平時就唔認真n)z7g(eD0^(y ?n%F;@
到放工先搏命
咁究竟佢地想點??
X Il Sbv"GR l:k@
老實講, OT基本上唔只浪費你既時間 Ge'jx1G2l
仲浪費公司資源