娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongshiu 發表於 2005-8-9 12:35 AM

大家OT有冇錢

我就冇.白做

446622 發表於 2005-8-9 12:49 AM

OT無錢,不過補番鐘囉.

ReyRey 發表於 2005-8-9 01:53 AM

OT無錢無補鐘.  :-(

easonwing 發表於 2005-8-9 09:57 PM

OT有錢,星期日都有得番

chrisp57w68 發表於 2005-8-10 01:34 AM

=.=" shit

樂壇渣Fit人 發表於 2005-8-10 01:39 AM

[quote]Originally posted by [i]chrisp57w68[/i] at 2005-8-10 01:34:
o.n r/O#E0K[Ae =.=" shit [/quote]I1Uy)\,d

MD/Y1rq_%nJ 攪乜呀你

樂壇渣Fit人 發表於 2005-8-10 01:48 AM

題外話:3u4onK9H\^

%\6] h4N8\S 我想問下點解d人成日會concern OT有無錢收??
4eo4s9qQ0s{]:?/D` 點解唔問下自己做野既效率係咪太低?!!
0pJ8`qX#c0~ 平時有無善用working hour做野?!!;YS"w@CZL
我就成日見到d人平時就唔認真
@qNxs1m!o'pp 到放工先搏命
4~.m\8M:hI0s 咁究竟佢地想點??
q3sCb S
^Ax4m}/JHDy 老實講, OT基本上唔只浪費你既時間
FfQ'O Wf y)^*lg 仲浪費公司資源w0WI'h ff
唔好以為OT多就勤力Xi+l;Oa
一個好boss唔會咁睇架 ep(\ri;O3R?l'u

!O8N:hjc-T}:o1b$q 如果份工真係好刻薄
l+Q2O^ iz 咁咪轉工囉
dw!B/_u'o 又無人迫你
L3Yka$q 外面大把工
@wDO4FZhu8vN"H 但如果你唔想轉 / 唔敢轉 / 無本事轉+b%Mr8|9r{6j.Dp
咁就係你既問題
HkLV7N3~,N;W#O 唔怪得人地刻薄你 K{ B]w
你唔自強就預左俾人恰:@!s nL`0n P
你依家係出黎做野
j(w4@%o e [%n 唔係o係學堂呀,T M t;`&|!k
無人會同情你
6Y,rd9Y9y%Q1X0^,V%` 你有料自然人工高
:W%q"l(@)av.@v 靠OT只係低級職員先會做
:G-Sq(q}$_%e6EAm 做人睇遠d好~

fatfatdragon 發表於 2005-8-10 02:10 AM

其實 ot 多唔代表勤力. 只要 boss 心水清d就會知乜事.
$O0`)x3Y%@v_ 我會相信, 當有利用價值時, 就大家會當睇唔到, 冇用時就會第一時間開刀.

貓仔+貓仔 發表於 2005-8-10 12:19 PM

題外話:c2mqSNGF
我想問下點解d人成日會concern OT有無錢收?? D@3l]t @u#D{
點解唔問下自己做野既效率係咪太低?!!WPGTq
平時有無善用working hour做野?!!-V[z$Jw!h
我就成日見到d人平時就唔認真n)z7g(eD0^(y ?n%F;@
到放工先搏命
V(gu j3v^Z 咁究竟佢地想點??
9lUw%h5V[_Q X IlSbv"GR l:k @
老實講, OT基本上唔只浪費你既時間 Ge'jx1G2l
仲浪費公司資源
kh'u(]$B#zXx*YF 唔好以為OT多就勤力.} p8W| I3CT
一個好boss唔會咁睇架
1b2^Syu]:P [9z3Co,|1Q'C
如果份工真係好刻薄
D nS4~+vw/H0` 咁咪轉工囉
H)UMzW-{ ] 又無人迫你3Wj N4QS OBWo
外面大把工JUG)Dc5|
但如果你唔想轉 / 唔敢轉 / 無本事轉
yzN;o;[7oU*P[ 咁就係你既問題
{D\}^ v f[~+g 唔怪得人地刻薄你
8C'{jd?7p7v;| 你唔自強就預左俾人恰
#Fe,Y |V$@8W~ q6C 你依家係出黎做野
^/Q0_iGm;r!^ 唔係o係學堂呀
/}G,^Le~'_ 無人會同情你m~#v'a3M[
你有料自然人工高5U&cppqF7]!@%z
靠OT只係低級職員先會做D*`p#N$C
做人睇遠d好~ M3RZ-P'm}6Cu

&X(u2u6c@ | :\3vEC"|7X!N f.BJ
我唔想做OT,但是變態老板通常在收工前比工作,即時做好但做完事後無得補,揾笨...

annie628 發表於 2005-8-10 12:48 PM

10個老細有9個老細都中意D員工OT既啦, 但無錢既噃。 w6z@ \5Tb u+dN_O
:zU'TC"f)pD,\
我以前個老細好中意D員工OT架(但無OT錢及補假噃),
y&d,u}0x|x 越OT得夜, 佢越中意,越覺得你勤力及好。
*\eu/D)b7z w 佢試過要求我地開會唔可以係返工時間開, 要等到放工後先開。8T;{$b;\ Y\!|3P
如果D員工準時收工呢, 佢就勁唔中意佢,黑口黑面對佢。+Zz"Sa_5Y0{
有個女同事勁擦佢鞋, 知道佢中意人OT,就晚晚做到9點幾10點,
+~ V v!O)h.D3NrA 所以我老細勁中意佢, 成日係我地面前讚佢勤力呀。
XV(\lw6U 有次個女同事連續兩個星期日都返工, 返左工之後重要打電話比我老細,
~ K}:{uX 借D以問佢野, 其實想話比我老細知佢返左工啦。
F8["vY1k2tZ!?-Y -mjX9A f2K^
OT其實浪費緊公司資源, OT得越夜唔代表效率高, J~'nS4kf,]
有D人知道老細中意,所以投其所好, 將D工作拖慢來做囉,KC VNiw
本來好快可完成既工作, 拖到放工先做。

D_Boy 發表於 2005-8-10 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-8-10 01:48 AM:
kY%Z1w vGAJ.?j 題外話:WP7?@)x
&M,Z V]`8D
我想問下點解d人成日會con... [/quote]ok6H:L x#sdG"Nv

.v2XXd0s4T1c$A ;)你o甘講唔係行行o岩用...

老鬼X 發表於 2005-8-11 12:33 AM

我o岩o岩先OT完
1R,Z&M a[*}S,t 我都想有錢:(
^~ U.TG k,BW|G 而少弟覺得D_Boy兄講得幾o岩
C'VC"e"?3j 唔係行行都o岩用

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.