娛樂滿紛 26FUN's Archiver

月月鳥 發表於 2005-8-9 12:55 AM

[加分題 - 驚天新聞] —— 活恐龍現身新西蘭

資料轉載自某討論區Rz3T7|^F~R%bTh

(O@3ZR1QBf(Q
#FS T SkZy}6j$k [quote]今天上網剛開Q,一個朋友就給我發來一條消息——說新西蘭國家電視台報導,該
)h1C ~Q.Uk 國有人發現一隻活的恐龍……Wg:yM&\)u!Cd
> >1?8[B#rf@d
> > [url]http://bobotalk.blogbus.com/files/1122003097.wmv[/url]
$S9n?8Ho5h/K > >
&S`tj9oS-s > > 之前法新社曾爆出過,新西蘭安置在新西蘭懷特島(White @r(ipSe4I
Island)的數碼攝像機,拍攝到一隻神秘的粉紅色恐龍。但說實話,單看那張照片而言,如果是真的,那麼恐龍也長的忒可愛了些——粉紅粉紅、胖嘟嘟的,(更搞的是好像還系這圍脖)——那張圖片我摘過來了,大家看看(圖片原載於新西蘭地質及原子能科學研究所,
#uQ$ir k;k$K 網址 [url]http://www.geonet.org.nz/volcanocam.html[/url]
a|c#@au#pdb F5gyy"?*z"CK9n
> > u u6Q7sfg\:h
> > 怎麼樣?看完了吧!是不是很有意思。不過疑問也就來了——HVh(J,v.x
> >A.HGbeR
> > [color=Red]1、這東西究竟是拍電影用的道具,還是活生生的動物?[/color]
xY lCgrH,[ G > > [color=Red]2、如果是活生生的動物,那麼它是恐龍,還是袋鼠的變種?[/color]
9\Cx k+v > > [color=Red]3、如果它是恐龍,是屬於或者近似屬於目前已知的哪類的恐龍?[/color]
C'O2a4N\,r > > [color=Red]4、如果確認它是某種類屬的恐龍,那麼它生活的環境究竟是在哪裡?該  地區還有其他的恐龍嗎?並且,後面該如何處置它?[/color]> >
"iPQ%t~ y > > 問題好多,一一探究——但目前我們僅僅能從不太清晰的視頻來考究它:
Z'A%fI8_1r w#cp,r > >7O5X%z)y/etw
[color=Green]> >
q+[oNdV)Ip [b]第一,從視頻看來,這東西應該是個活物。理由是它行動自若。在行動的時候,能 NU1D"l`QU&b Bz5Q
夠看出它的動作非常自然,仔細一些還能看出肌肉抖動的痕跡,當然,也可以看到嘴部
|Al1s9} ` 偶爾甩出的淡紅色舌頭。比較不自然的地方是,眼睛基本上沒看到轉動,尾巴和脖子的.X TQ z m6u
動作稍微僵硬了一些。但不管如何,電影道具如果能做到這個程度,則其機器人技術也
*] yT(Q;FC_3n~ 真是讓人歎為觀止了,所以,從這點而言我比較贊同其是個活生生的動物。[/b]> >[/color]
E qmr5X$J)U"Kl > > M9zb xlXh/P
[color=Maroon][b]第二,在暫且認為它是個活物的前提下,我個人的意見是傾向於認為它不是恐龍。2ly+[d*r5YG
畢竟現代環境跟恐龍盛世的時候差得太遠了,不管是氣溫還是食物什麼的。儘管恐龍滅S s Yi+Yf+u9Kc
絕的原因尚無定論,但一致的觀點是因為地理環境的迅速變遷,其龐大的生理系統無法
)P-Qb)V7K:X 隨之適應。因此,更為可能的是,這個活物可能是某類袋鼠基因突變的產物。可能是進
e:S`y!a,AV 化,也可能是變異。如果是前者,那麼以後可能將會發現更多;如果是後者,也許現在)X io'~}:QnD2D
和將來都只有這一隻。[/b]> >[/color]mE*LZ/v%})iTE
> >
`rzs"b*Gqe-Q [color=Green][b]第三,假設它確實是恐龍的話。根據地質學家和古生物學家考證的資料[/b][/color]e+f(Ce{T5eEW5G p1kV
大家覺得佢會係真定假?我就覺得係真[/quote]
TZKu'tn /HI N!v^;\,x5R
大家點睇??
'\}vjPJ3F.^o 有d咩評論,
6A0h(pbS H:H,BX 有就一齊討論啦:P,
~Z4x&y+J;m1| ]B!a4y 答得好必 +:)1C},F5Qcncu tG

qIX:{/EY2q [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-8-9 at 01:46 AM [/i]]

hoho886 發表於 2005-8-9 01:42 AM

我覺得這一隻野就真係好似恐龍D8[YivB {
但係而家呢個時候有呢d野咁係唔係真呢??
)?+s"t d~ 咁我就覺得呢隻野未必係恐龍啦,雖然幾似r.\Cp1]I
如果係恐龍點會出現係呢個時代,應該係一d+h"xZd1W7D Js5s
唔知咩既生物應該係突變的產物,進化,變異。#m#o2cc3p_JC
如果係生物變做其他野就似d啦#{A1x%g;s Kn4_l
:K`k [/t'xs{,r1j!?,x
呢個應該唔係電影用的道具,係活生生的動物0Sv }Jd:NF2a9m M
以佢既動作,同所有野,都似真既生物.5U%sD+zO/S!pLc9q
我覺得如果它是恐龍,點解又會得一隻新西蘭懷特島個島上
9_n{;b0g[ ~4L0u} &_6fL:R%C2|0U
至於呢隻係咩野,真係唔係好証明到係咩黎ga,你走埋去,7k1C C|.{
隻野都會反抗啦,咁你點近身去睇個隻野

stevenltk 發表於 2005-8-9 01:54 AM

要知係真係假,要睇下隻龍跑係點樣(快唔快,隻腳點郁)'I0m4{ y0R7l
段野隻龍,單係佢2隻腳既活動黎睇,我個人認為有d似人行(人扮)=.="
B Y? |]V 但係佢個頭都真係幾真,)boJ2|b4z
不過段片d質素唔係太好,有d野如果可以睇清楚d就最好*kSx!I![%c

7l:w;Zk pT6R1w3@R [[i] Last edited by stevenltk on 2005-8-9 at 01:59 AM [/i]]

slwong3 發表於 2005-8-9 01:56 AM

forget it man...b$N8dVfE
it should be captured from a movie\8Z Tx fu.h

)C(`$f"z~O)\8D if there is a live dinosaur, it should be mentioned on the news...!U$bDQ,CU hSpT
JnE0h0DV
it's just a faked video...

jy0620 發表於 2005-8-9 02:01 AM

那是噱頭罷了!!

台灣的東森新聞網站查過此消息了!!|_ Yd.L o cOt
請看以下連結: bqXeK ZA
ThkJLY P y*c

(g I(l@C f-t-L9l)v I!~8O [url]http://www.ettoday.com/2005/08/03/515-1825221.htm[/url]
Ms/Y n?+?Lu 5Yz\~X n/R
eY,kh lQ%V1w\n

HK&X#jo.|%R@
X0`'t&E(FLt 網路追追追/紐西蘭抓到一隻恐龍—全球爆炸新聞? -|!T[#?)MW
2005/08/03 12:35
.G0mV4xI2F3oXD$MQ0}
FEIa&B s7a:N%`,ec
3iK8N3l0ech 追追追小組/調查報導 tt6aQ o e(Zc

E CKG\c(G 網友寄來一封信:「7月19日,在紐西蘭抓到一隻恐龍,也就是昨天,紐西蘭國家電視台的現場報導!!」附件是一段影片,看起來就像是新聞報導--真的還假的? ` Y8wV| ZW#RO
/?&kNe-|T;vn
好吧,前幾天看到這個訊息時,我們的確是傻眼了一下,不過很快就恢復鎮靜。因為來報案的網友,自己很快就找到答案了:假的。這是紐西蘭一家博物館搞出來的噱頭,ETtoday國際版的新鮮世就有報導了: ~ T7]2|4o:D^
新鮮世/紐西蘭抓到活恐龍? 原來......
;t}'u k`E
FS;w5Wo P 在簡短的回覆詢問網友後,我們犯了一個錯。原本想,既然電視有報導,應該不用寫報告了,其實不然,這幾天又陸續的有網友來信詢問。這時想寫報告,又想不起那封有答案的信件在哪裡。好吧,重頭查起,上網找答案時,我們才又傻眼一次:居然有那麼多網站、論壇在轉貼,卻沒有人告訴大家這是假的! ?&G7T ^"Of`C
6H'S@)YVU[~3W?
其實,要查證這個謠言,網路提供的訊息中,就已經有很多線索了,首先,我們可以確定的是New Zealand及dinosaur這兩個關鍵詞,再加上網路轉貼的新聞影片中有一個關鍵詞:Auckland。就用這三個詞去查孤狗大神,第一項搜尋結果就是這家奧克蘭博物館: y B*p%b"P-J*\

;|4Ti-`T D2d{&hKD(ni
H G7G2hS4k:{5@ j:C
根據博物館網頁上的介紹,他們新推出的這隻仿生機器龍叫dryosaur,生長在白堊紀(約1億4千多萬年前),有3公尺長,1.5公尺高,重大約90公斤。
$d4Q7B9uQ 8~qtuW5M.t
更多介紹可參見以下兩個網頁 5ID8U*L9_'G$a8c G
[url]http://www.aucklandmuseum.com/?t=723[/url]
-ss8l/brn [url]http://www.aucklandmuseum.com/?t=724[/url] i|+Oi+E0Wpk

]D&`7S$Jy2M 如果有人奧克蘭時看到這隻恐龍,歡迎來信跟大家分享你的所見所聞哦。

28083003 發表於 2005-8-9 02:12 AM

一睇隻眼球就覺得唔多順眼
[)]%mPp 好似假野咁
\?#`#ED,E"kV)Q.x'M1L0~ 既然知道係惡作劇K@"d0s~1Xc2t
那就不用再討論了C7k X*gH"@ H
不過果隻野真係好真下
0TU9F0v%w1b[_ 動你又好自然9TL8Vgt
唔會硬檳檳

fatfatdragon 發表於 2005-8-9 03:22 AM

睇咗條短片, 有好多疑點另我覺得喺假
^ ij/q"l Aa+[D@
1. 隻所謂恐龍由開始到尾, d腳都好唔自然.  可以講有d生硬. 佢頭部肌肉有郁動, 但腳的肌肉睇唔出用力. 6g} B*C|Dl$C
如果按 size, 隻嘢咁大, 應該腳肌肉會見用力, 但實際唔覺 (大家如果見過馬腳就知我想講乜)D/I+l/QL'I3I o

L"T y:P8p6z 2.  在隻嘢行時, 有兩個長些時間鏡頭, 第一次, 只影上半身, 第2次走動, 比我覺得速度同現實/其他鏡頭好唔協調. 好似是特技刻意做出去跑的動作.x.h$ysL9f;v,p8x
j fX3mV.y1PI R!y
3. 隻嘢眼神好假."INPp_(tO] Li

Ex/Og2? 4. 最假的地方是, 如果隻嘢是恐龍(幾似速龍設計)或一些其他古怪生物, d工作人員點會乜安全保護都唔穿, 走到咁近, 唔驚有事 ? 第2, 如果是奇怪生物, 點會d生物學家唔去研究, 咁隨便就話比d學生放假睇....於理不合.)NH@.rBqt7|1U

4O'_]:A'^ 總結以上, 尤其 2 和 4點, 我覺得隻嘢似假, 段片似特技片.

coco6612001 發表於 2005-8-9 03:39 AM

1.隻野就咁睇就好似就咁放入架車送到黎咁T q Rf'R/bi9]R_
如果係真既...點都會有野LOCK住佢X;Ok*HO q&mv V
u]*Ob3^YZ
2.如果係真既...D人咁樣阻住佢..佢都唔會理..會撞埋去 M@v6Pw*?)]3IHx
m#VT+eaM%\S
3.個頭係好似....不過隻眼唔真
%]*K@3V0]gEg3VQ2Mi
'?^8b EI6G)B L 4.段片唔清..好難睇出真定假Ur@d BHZ6O L

^G4x?e^Y7g*Z7@ T 5.如果係真既話,咁而家應該會有好多恐龍...佢地一胎好似好多隻......
5m'n+]7?-J vvS,E Htm0[USv!c
V Sp'}OZ

rC9QR}%~\m5P
RU t!OC,Ve 同埋...聽段片既英文都聽倒係整出黎=.=6y|1A%un:r6pV0{(vC

$H\#E@3~,Q+i p [[i] Last edited by coco6612001 on 2005-8-9 at 03:46 AM [/i]]

red16 發表於 2005-8-9 09:08 AM

如果是真的,太恐怖了....Grs ws#{J
肯定是假的,因为最近几年技术一直在不断的进步么,动作方面有新的进展也不奇怪`\"h@!k(P$R/O
好像sony公司的阿西莫,不是越来越进步了么(最近好像已经可以购入辅助做家务了,不过价格就...)?
X0Ng$nS6Z*pg 如果是真的,不可能只有这么一点大,身高体重都完全不对

腦友 發表於 2005-8-9 11:14 AM

行路八字腳..一d都唔似..像個肥佬行路!!!!!唔得!!!要看多些侏羅紀練習吓!!

kiuken 發表於 2005-8-9 03:47 PM

雖然係無奇不有....
'S~3m}HX(l] 但係我真係唔係咁信重會有恐龍既存在lor ]}xP|p(B]Q~
就算係真係比佢捉到@I:lA8OVR1l
有咩理由得一隻咁小.....
sgxxZRJ(N9r} 小型恐龍應該係集體搵食的........
W:V\7AwCX Q
"du4\Mune 重有...我見條恐龍既size好似係岩岩可以裝到一個人7Q4n6tyGCa {9J
隻腳又咁幼....K+FM h&iy[ Be
似人腳多過恐龍腳lor>.........

hayatokasami 發表於 2005-8-9 10:45 PM

我絕對相信係假ge.{la(YA
1. 如果係真仲唔全世界不停係咁全咩,連新聞都冇報導好明顯係假la*j*@'q`D5@4cZ

}j-m \1sfe 2. 如果係真d人仲唔走夾唔抖咩,史前動物喎,直頭世界末日la,仲夠膽走噤埋? QYh [QL
*{$ILa!U8l
3. 隻野個 pat pat 翹得太高:Oq2S+@,|c

Vn s5M\}5g| 4. 行得好唔自然,好似有個人穿住件膠衫,所以行時候淨係隻腳郁,上身唔郁ee_)a*Ls S,wu!gy
]2bpW:|md[f
5. 如果係真d人仲唔即刻搵個籠罩住隻野咩,恐龍喎,點知會唔會好似朱law記噤亂食人,仲會放隻野周街走?
.JN!M~$r? Nh)c_Q4r J%qN
純粹個人意見

madafuka 發表於 2005-8-10 09:06 AM

first, they are talking about the 恐龍 is in the museum next week, wait a second, it's in the museum instead of in the Zoo.;E'j#xtm TbEK
second, they have mention a several times about children can come over see this creature in the museum. Wait a second, children?
c MIf:gM8jF third, this is a definity some kind of children channel, because they keep saying it's a great opportunity for child to learn about how those creature lived in the history.r wA{/G3V;m8V j};m
forth, dude, it's in the 21st century, it's totally not surprise that nowday people can create a machine that's look like a living things, obviously including dinosaur, definity the simplest to make in the world.

mwj2003 發表於 2005-8-11 09:19 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mary 發表於 2005-8-12 01:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jennifer 發表於 2005-8-13 11:59 AM

片子是真实的,没有假,只要听得懂解说员说什么了, }s7T.O8r QU P%^-k
这只是新西兰古生物研究部通过各方面合作,研制出来的一只“机械恐龙” (Robotic Dinasour!!!!)V+hFpR'X8q5ii&?
只有这一句话就够了,所有讨论都没有意义了,我们没有必要讨论一只机械恐龙是真是假.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.