娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tenmadio 發表於 2005-8-9 10:12 AM

大家覺得在現實世界裏以下邊三個最重要[00+][積極+]

例子:  在公司裏, 有d人說態度最重要, 因有知識及努力, 態度唔好就一様會被人抄油魚。
P8x ]f l0\.qJ fEUXCE8BT
但又有人說努力最重要, 因有努力, 就唔怕做苦功。/Yr2Q?q

6{d$Mu}S,@"g gum 知識leh?  知識重要嗎?  有多知識就多唔同種工作可選擇。
&Sh0i-B3|a1^~
.rd S0GDYD )u NT D7w Uf
3gq-P1logn?
在一個website裏, 我發現了這張圖片。  他說態度最重要。
^WB5AM+B#~;o(g
_8O-^'C1U;c#@#x T+^
(MV7VK1h4d ~ 大家覺得知識, 努力, 態度邊個最重要?
4K0E$}\+y:i#|`S
MS+|M*G/K [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-8-9 at 12:01 PM [/i]]

Asurada129 發表於 2005-8-9 10:50 AM

[quote]Originally posted by [i]tenmadio[/i] at 2005-8-9 10:12 AM:
'W/|jv7Cn 例子:  QW t ?kb$JN*j7g
有d人說態度最重要, 因有知識及努力, 態度唔好就一様會被人抄油魚。
.w^EK/M 但又有人說努力最重要, 因有努力, 就唔怕做苦功。
6qh&vy"r gum 知識leh?  知識重要嗎?  有多知識就多唔同種工作可選擇。N-P#n*J Q
`)O yJ Y7n/ieM9V-V
大家覺得知識, 努力, 態度邊個最重要?[/quote]AdQc(V
*o,WyL ay| A)V
[b]純粹個人意見.....[/b]G9AgW`\]E(Ls
.F*W\)Hxv w9n
3樣野是有相連的...9^| [!m v0Jf

;G:M$X*W g*H 有好既學習[color=Red]態度[/color] [b]>[/b]才有推動力去用心&[color=Red]努力[/color]去求學 [b]>[/b]方得到[color=Red]知識[/color] \!f!k3P`"pe thz(iD
K} c` }8zs"XO fT
而個人認為態度重要d...即是按上述知識係後天努力既成果(努力係原素) R:\+c1b)xs?
4v(R s6Bx+C^8\2Cc+k
又應用於公司...Q&R*n8y4`&sI6A
有d書本以外既[color=Red]知識[/color]是於經驗中方可得......} Q%jMhk|7}
而[color=Red]努力[/color]則是原素, 唔努力做好自己本分邊有收成, 冇收成冇得著(經驗)
#G:Bv ~9p4w? 最後[color=Red]態度[/color], 冇一個好既工作態度, 邊有一個得到老闆信任既機會, 放手俾你去試, 去發揮

brightlee 發表於 2005-8-9 10:59 AM

Turst me,1r*~/RlQ)t%V
knowledge is not the most important thing in any environment around the world
M!a+kE'_xs.d
Yb1iX `"v4Y When everyone was young, they wish they could be smart and solve it by themselves
m B9o.q+g"Z1v }C x
FxB5oI9Bq#WK i But later on in our life
*M h5HRw(F
[$I4XR!J5J&` Team work,attiude and hard working become the most important factors in our society'C~:xd7_Z'S$b|
We could be solving problems in "dumb" ways
_ X C4R\]4\ but we never solve the problems if that's no any team work/any hard working......

fatfatdragon 發表於 2005-8-9 11:21 AM

我覺得首先要攪清楚 "態度" 是指什麼. 究竟是對外的表面還是對內關於做人. "]"nY[e!d

6N%PK_G 如果引用問題裡面講的工作例子, 我覺得比較偏向前者. 即是比較表面(為什麼人人說工作得愈久, 假面具會愈多). 在這情況下, 我覺得三者是一個平衡, 缺一不可. {HV~+S
如果大家是老闆或別人上司就知原因. 4\(z CIu
態度好, 唔努力, 冇知識 ---> 刷鞋 ?
#D%T6fTZ3A#I)m 態度差, 好努力, 冇知識 ---> 唔合群的牛 ?%Z4QF)WB+I
態度差, 唔努力, 有知識 ----> 好吋有料的懶蟲 ?
:S+_\bY$T9X"E\ 態度好, 好努力, 冇知識 ----> 幫唔到手的牛 (開始可以忍, 比時間你學, 但耐d?)
(r4y;k/CF3hK 態度好, 唔努力, 有知識 ----> 有料的刷鞋仔 ? 老闆時常覺得恨鐡不成鋼.(P0} ]Q"|:x d |
態度差, 好努力, 有知識 ----> 唔合群有料大寸有 ? (需要你時會忍你, 唔需要時 ...)
e\r2n'S2G 態度好, 好努力, 有知識 ----> 正員工
.O;KAN[ BC q 以上會見到, 要態度, 努力, 知識三個加起來才是王道, 先會玩得長久.
{c-cwB A9epgc
2?$N-hp~j v3J 如果態度升級指做人. 這就會變成一個大範圍的做人正面要素.  簡單d講, 當一個人有好的做人態度, 他就會在日常各方面向好做到最好.4Fo3Y!t~+`M~
即是說, 好態度 --> 好努力 (其中一樣好的態度) --> 知識會自然來到 (當然要加一些謙虛態度) ........ 有些似2樓說的.tGjeV.@
在這情況下, 態度當然是最重要.

亨九利 發表於 2005-8-9 12:01 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

fatfatdragon 發表於 2005-8-9 12:21 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-9 12:01 PM:0k7mOi+W

T5J}'F \ G 我係態度差, 唔努力, 又冇知識......請問有乜評語?;) [/quote]$v2?!M G&K'wE;s

n!\#pw$G1U$U-E 可能亨少有其他賣點....靚仔 :D:lol:g:ykP"\f$o6dp[

1\'By"c@kx 如果三樣都差唔知可唔可以叫 - 頂心杉 ...... (joke :P)

abcde1918 發表於 2005-8-9 12:23 PM

我係態度超差, 勁唔努力, 冇咩知識,唔知點些

亨九利 發表於 2005-8-9 12:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

亨九利 發表於 2005-8-9 12:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

abcde1918 發表於 2005-8-9 12:33 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-9 12:26 PM:o q+Pw1c.II4_
`5}.H1G,|4K4lg!Ri
[b][color=Red][size=6]超級頂心杉[/size][/color][/b] [/quote]
/BBy%mwfM.gl No,係超超超超超超超超級級級級級級級頂心杉:P

waithung 發表於 2005-8-9 05:04 PM

stupid>>>19+20+21+16+9+4=89
'QzmR#ut { genius>>>7+5+14+9+21+19=75P FOT$I&w
P Y.OY(g9}
按照以上的方程,我寧願做一個蠢才~

tenmadio 發表於 2005-8-9 06:37 PM

[quote]Originally posted by [i]waithung[/i] at 8/9/2005 17:04::v\.e)ZV
stupid>>>19+20+21+16+9+4=891T5QE"g"x5V
genius>>>7+5+14+9+21+19=75)XAv"N$`3X1U/w PQ)oa

&r0qNT$fU-r Nxw 按照以上的方程,我寧願做一個蠢才~ [/quote]
1tf-Vu'F p &`*xkM9L(J s)o2P k
Z#UG)Z [lP4v
haha
+D+ws8v4b;h H u never know ga, 有時有d 老版專請蠢才來做苦功,
v Ua6v QZ B lD h*C.EzSxJOFU
.VC.uNuj
可能易恰d

brightlee 發表於 2005-8-9 07:00 PM

[quote]Originally posted by [i]waithung[/i] at 2005-8-9 19:04:k;jSq @V6Z+y#s[n
stupid>>>19+20+21+16+9+4=89-u3R,g|1J,J|
genius>>>7+5+14+9+21+19=75
:?5T&l*~(W#E]M6kU~ #xDr rRH#s+PU.l%O
按照以上的方程,我寧願做一個蠢才~ [/quote]
"M;~X(fW:j{ pls don't post other website in your signature.o?9T,[vb9e
thank you.

slwong3 發表於 2005-8-9 08:24 PM

....I think 努力 is the most important...
$jE&ne^ you work harder than other people, you double your chances for everything

loklok117 發表於 2005-8-9 08:44 PM

態度比較重要

我覺得有知識好緊要,但多數有知識既都未必有好態度
3{.~4T;C-@ 有努力既人,通常都係無咩知識,所以先要努力,將勤保拙A$jc/up mM
而好態度既人,佢無論做錯做對,成功與否都較小令人反感 P]5gCt{(D [.l

E~ U)V [ET 所以現實世界裏對人對事態度係比較重要

loklok117 發表於 2005-8-9 08:50 PM

亨九利

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-9 12:01 PM: O#{+r#I(Ye)N,l6?

H7]'W]_q7m 我係態度差, 唔努力, 又冇知識......請問有乜評語?;) [/quote][P!H~r

p3])Z~#gDN UPW?qt
亨九利,幾攪笑woo
[&].ZR1pG0|O6x 不過香港大把雙失都係咁(唔想點,又唔知自己想點)

wingboy2080 發表於 2005-8-9 09:10 PM

態度呀!!!!!!!!!

red16 發表於 2005-8-10 08:22 AM

其实我觉得最重要的是你有独一无二的能力,而且其他有同样能力的人要求的人工是公司给不了的
+w:q#L4Eq aP @Y 然后就是态度、知识,但如果你一样都没有的话,努力也是很重要的一点

貓仔+貓仔 發表於 2005-8-10 01:01 PM

我認為忠心是所有老板最喜歡的.
K S^-I?B8d'j4m*] [img]http://www.chilema.cn/bbs/images/small/32.gif[/img]UjnO+r k
W$g#m.loR5T
[img]http://www.chilema.cn/bbs/images/small/35.gif[/img]

treeman 發表於 2005-8-10 07:20 PM

認同2樓樓主意見^_^
o-w|4A y0v'n F c.t#\8q7Q?Tr
3樣都是相輔相成的...1個不可少b+?w}D-^9K;P,Q

+mxzj["j 態度+努力+知識>方能有成果7Xj[ `&J{ u
R'?+{:rV)T ^ah%y*YZ
冇一個好的態度打頭陣, 就無機會去發揮所長, 到時有努力有知識都無用....得物無所用
v |.iBl2J 但另一方面又唔可以話所有都以態度行頭......因機會是"態度+努力"既成果...所以應"態度+努力"為重要...... D? h2^cz

B6YE&a%XO'q:h+xr(D 但仍覺得"態度"佔既比重多d

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.