娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tenmadio 發表於 2005-8-9 10:12 AM

大家覺得在現實世界裏以下邊三個最重要[00+][積極+]

例子:  在公司裏, 有d人說態度最重要, 因有知識及努力, 態度唔好就一様會被人抄油魚。
8F/J,KS@P
]R)Ok.M,K q 但又有人說努力最重要, 因有努力, 就唔怕做苦功。yN&ea:}/I6xBPT
J!f$d$t0W-_X
gum 知識leh?  知識重要嗎?  有多知識就多唔同種工作可選擇。
a~jV3[h q&S4a
%X$vYX:o7t l+f$kXoxUyv

cR;y9gcA t 在一個website裏, 我發現了這張圖片。  他說態度最重要。
d7u0E#T+rj I4A*?2B-AC

6O)pg9F4e hI 大家覺得知識, 努力, 態度邊個最重要? hQ:?r?8RUT
-S L-_ e#R"^ r
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-8-9 at 12:01 PM [/i]]

Asurada129 發表於 2005-8-9 10:50 AM

[quote]Originally posted by [i]tenmadio[/i] at 2005-8-9 10:12 AM:Eol,j`Y AhE}S
例子:  
'A.a*uaEp1\t a 有d人說態度最重要, 因有知識及努力, 態度唔好就一様會被人抄油魚。q4bwQ$U9zV)[*v3CFQ_t
但又有人說努力最重要, 因有努力, 就唔怕做苦功。^7A2h-X1]p
gum 知識leh?  知識重要嗎?  有多知識就多唔同種工作可選擇。ql+V e{wv

n;Sz J*R5h 大家覺得知識, 努力, 態度邊個最重要?[/quote]
d&mch_ h Er@;E8] N h:VCSU
[b]純粹個人意見.....[/b]9@-z%G e ETe*uI

AriFFk 3樣野是有相連的...DZ8J2twY8w8n

w N/A}0i 有好既學習[color=Red]態度[/color] [b]>[/b]才有推動力去用心&[color=Red]努力[/color]去求學 [b]>[/b]方得到[color=Red]知識[/color]
O @\[B9z @ ] c G,D4B%S j*i-v
而個人認為態度重要d...即是按上述知識係後天努力既成果(努力係原素)
!L6MlVAZA:j*l f @SP5l4t%S]
又應用於公司...+{kv'\:@6F`^Y
有d書本以外既[color=Red]知識[/color]是於經驗中方可得......6@$P\~4gE y+X-Y,h M
而[color=Red]努力[/color]則是原素, 唔努力做好自己本分邊有收成, 冇收成冇得著(經驗):P RAfPd} D
最後[color=Red]態度[/color], 冇一個好既工作態度, 邊有一個得到老闆信任既機會, 放手俾你去試, 去發揮

brightlee 發表於 2005-8-9 10:59 AM

Turst me,'F`5wOh4dz
knowledge is not the most important thing in any environment around the world
;\W IW0b-?r+f .~v$u\zC%yL
When everyone was young, they wish they could be smart and solve it by themselves
3l+J5x.J7W _1d $s%E)F&J f l;a
But later on in our lifem8R` ] y T zh%B

,@r0nu$`I7Ox Team work,attiude and hard working become the most important factors in our society
m `N^ PM&D We could be solving problems in "dumb" ways
D#C$Z"i6b.] AY-nV but we never solve the problems if that's no any team work/any hard working......

fatfatdragon 發表於 2005-8-9 11:21 AM

我覺得首先要攪清楚 "態度" 是指什麼. 究竟是對外的表面還是對內關於做人. @?p8Xb}|
\2E C9v {
如果引用問題裡面講的工作例子, 我覺得比較偏向前者. 即是比較表面(為什麼人人說工作得愈久, 假面具會愈多). 在這情況下, 我覺得三者是一個平衡, 缺一不可.
$S&Nl1f:r6RG eH ? 如果大家是老闆或別人上司就知原因.
!ew^Z.lA 態度好, 唔努力, 冇知識 ---> 刷鞋 ?
7H+`%o6|m$Xm|!B 態度差, 好努力, 冇知識 ---> 唔合群的牛 ?2V q[ n'\1c!V'dP3I ]
態度差, 唔努力, 有知識 ----> 好吋有料的懶蟲 ?
*f\$G1fV ij 態度好, 好努力, 冇知識 ----> 幫唔到手的牛 (開始可以忍, 比時間你學, 但耐d?) D8p0@ l6g!@&o:kR9k
態度好, 唔努力, 有知識 ----> 有料的刷鞋仔 ? 老闆時常覺得恨鐡不成鋼.
pyS,S.r0I4ic\ 態度差, 好努力, 有知識 ----> 唔合群有料大寸有 ? (需要你時會忍你, 唔需要時 ...)&Z` B{-l"A9lS
態度好, 好努力, 有知識 ----> 正員工l X e.M{0Ves5Y|-cf
以上會見到, 要態度, 努力, 知識三個加起來才是王道, 先會玩得長久.
7f\CC A#l\]U|F
)XAM+CNv 如果態度升級指做人. 這就會變成一個大範圍的做人正面要素.  簡單d講, 當一個人有好的做人態度, 他就會在日常各方面向好做到最好.%@-G;[2LDN
即是說, 好態度 --> 好努力 (其中一樣好的態度) --> 知識會自然來到 (當然要加一些謙虛態度) ........ 有些似2樓說的.
e*mwG]%R 在這情況下, 態度當然是最重要.

亨九利 發表於 2005-8-9 12:01 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

fatfatdragon 發表於 2005-8-9 12:21 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-9 12:01 PM:|EO;M2|p;e5v

N-\!A^ m)z2U;C7H e 我係態度差, 唔努力, 又冇知識......請問有乜評語?;) [/quote]
i3R0E]&Q6k %CT1?!RlzTD1dr
可能亨少有其他賣點....靚仔 :D:lol:
SoX/nI 6Zn/PC"DY
如果三樣都差唔知可唔可以叫 - 頂心杉 ...... (joke :P)

abcde1918 發表於 2005-8-9 12:23 PM

我係態度超差, 勁唔努力, 冇咩知識,唔知點些

亨九利 發表於 2005-8-9 12:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

亨九利 發表於 2005-8-9 12:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

abcde1918 發表於 2005-8-9 12:33 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-9 12:26 PM:#^4G ?6V*\8V7f6U2@
p:}o Rh@,H
[b][color=Red][size=6]超級頂心杉[/size][/color][/b] [/quote]
e3Fc$e4E _ No,係超超超超超超超超級級級級級級級頂心杉:P

waithung 發表於 2005-8-9 05:04 PM

stupid>>>19+20+21+16+9+4=89
"i@A(WyQ#N K7iWz genius>>>7+5+14+9+21+19=75r2v0S7hz
Aig_%Sv t`+j
按照以上的方程,我寧願做一個蠢才~

tenmadio 發表於 2005-8-9 06:37 PM

[quote]Originally posted by [i]waithung[/i] at 8/9/2005 17:04:'qE"E~w Oc+c
stupid>>>19+20+21+16+9+4=89
K t|R z(_ genius>>>7+5+14+9+21+19=75
K?Rd_&EZE.g3SQ 0TI;t9X{i[ d
按照以上的方程,我寧願做一個蠢才~ [/quote]
{,Axmuho9W y!A Yn9x

JJ9Q:fB(w2u haha2C'_2d Vy^ Px(h
u never know ga, 有時有d 老版專請蠢才來做苦功,d-B3f;qW)a \%P7Od+^

Imf;ERO Am I&hRGf5C
可能易恰d

brightlee 發表於 2005-8-9 07:00 PM

[quote]Originally posted by [i]waithung[/i] at 2005-8-9 19:04:
rma `6N'xQ9fjP3R stupid>>>19+20+21+16+9+4=89Q"\ jW*X7N
genius>>>7+5+14+9+21+19=75
D ?,oqTa u'gZoi7b.ht ~
按照以上的方程,我寧願做一個蠢才~ [/quote]
vT E-CgK/ZFOf pls don't post other website in your signature.
/QX:D7T ^/gv LV thank you.

slwong3 發表於 2005-8-9 08:24 PM

....I think 努力 is the most important...rl PYn8K~ {GV
you work harder than other people, you double your chances for everything

loklok117 發表於 2005-8-9 08:44 PM

態度比較重要

我覺得有知識好緊要,但多數有知識既都未必有好態度5U;j"sjDaMj
有努力既人,通常都係無咩知識,所以先要努力,將勤保拙A$`,w^Qg9u(O
而好態度既人,佢無論做錯做對,成功與否都較小令人反感,?-q.Zs:r:j

\ Jf:r*a'h 所以現實世界裏對人對事態度係比較重要

loklok117 發表於 2005-8-9 08:50 PM

亨九利

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-9 12:01 PM:
L3Hj^p0P [
V3p+u6M7h+N1x 我係態度差, 唔努力, 又冇知識......請問有乜評語?;) [/quote][N\up
"dgwE;i`^

+nxdyR5E]GC 亨九利,幾攪笑woo/Jq6~ H,X
不過香港大把雙失都係咁(唔想點,又唔知自己想點)

wingboy2080 發表於 2005-8-9 09:10 PM

態度呀!!!!!!!!!

red16 發表於 2005-8-10 08:22 AM

其实我觉得最重要的是你有独一无二的能力,而且其他有同样能力的人要求的人工是公司给不了的
{YR"mk J 然后就是态度、知识,但如果你一样都没有的话,努力也是很重要的一点

貓仔+貓仔 發表於 2005-8-10 01:01 PM

我認為忠心是所有老板最喜歡的.
B4]s?-{ [img]http://www.chilema.cn/bbs/images/small/32.gif[/img]
TS,M-wII8A.T`n 1xO!h e(l1?
[img]http://www.chilema.cn/bbs/images/small/35.gif[/img]

treeman 發表於 2005-8-10 07:20 PM

認同2樓樓主意見^_^Jup6Qn@1S
Q+FZDG
3樣都是相輔相成的...1個不可少#Y S;x4Yd+wA

ziF dLz p7Z.L S 態度+努力+知識>方能有成果G!\.qa8{yp

{2B[P%Z"GAi 冇一個好的態度打頭陣, 就無機會去發揮所長, 到時有努力有知識都無用....得物無所用 Vy/Mo?/J9f
但另一方面又唔可以話所有都以態度行頭......因機會是"態度+努力"既成果...所以應"態度+努力"為重要......
.J+f0x_R;Q
)C*Tw*by%t5k6Sm$`@ 但仍覺得"態度"佔既比重多d

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.