大家覺得在現實世界裏以下邊三個最重要[00+][積極+]
例子: 在公司裏, 有d人說態度最重要, 因有知識及努力, 態度唔好就一様會被人抄油魚。但又有人說努力最重要, 因有努力, 就唔怕做苦功。yN&ea:}/I6xBPT
J!f$d$t0W-_X
gum 知識leh? 知識重要嗎? 有多知識就多唔同種工作可選擇。
l+f$kX oxUy v
在一個website裏, 我發現了這張圖片。 他說態度最重要。
I4A*?2B-AC
大家覺得知識, 努力, 態度邊個最重要? hQ:?r?8RUT
-S L-_ e#R"^r
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-8-9 at 12:01 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]tenmadio[/i] at 2005-8-9 10:12 AM:Eol,j`Y AhE}S
例子:
有d人說態度最重要, 因有知識及努力, 態度唔好就一様會被人抄油魚。q4bwQ$U9zV)[*v3CFQ_t
但又有人說努力最重要, 因有努力, 就唔怕做苦功。^7A2h-X1]p
gum 知識leh? 知識重要嗎? 有多知識就多唔同種工作可選擇。ql+Ve{wv
大家覺得知識, 努力, 態度邊個最重要?[/quote]
Er@;E8] N h:VCSU
[b]純粹個人意見.....[/b]9@-z%Ge ETe*uI
3樣野是有相連的...DZ8J2twY8w8n
有好既學習[color=Red]態度[/color] [b]>[/b]才有推動力去用心&[color=Red]努力[/color]去求學 [b]>[/b]方得到[color=Red]知識[/color]
G,D4B%S j*i-v
而個人認為態度重要d...即是按上述知識係後天努力既成果(努力係原素)
f@SP5l4t%S]
又應用於公司...+{kv'\:@6F`^Y
有d書本以外既[color=Red]知識[/color]是於經驗中方可得......6@$P\~4gE y+X-Y,hM
而[color=Red]努力[/color]則是原素, 唔努力做好自己本分邊有收成, 冇收成冇得著(經驗):P RAf Pd} D
最後[color=Red]態度[/color], 冇一個好既工作態度, 邊有一個得到老闆信任既機會, 放手俾你去試, 去發揮 Turst me,'F`5wOh4dz
knowledge is not the most important thing in any environment around the world
.~v$u\zC%yL
When everyone was young, they wish they could be smart and solve it by themselves
$s%E)F&J f l;a
But later on in our lifem8R` ] y T zh%B
Team work,attiude and hard working become the most important factors in our society
We could be solving problems in "dumb" ways
but we never solve the problems if that's no any team work/any hard working...... 我覺得首先要攪清楚 "態度" 是指什麼. 究竟是對外的表面還是對內關於做人. @?p8Xb}|
\2E C9v {
如果引用問題裡面講的工作例子, 我覺得比較偏向前者. 即是比較表面(為什麼人人說工作得愈久, 假面具會愈多). 在這情況下, 我覺得三者是一個平衡, 缺一不可.
如果大家是老闆或別人上司就知原因.
態度好, 唔努力, 冇知識 ---> 刷鞋 ?
態度差, 好努力, 冇知識 ---> 唔合群的牛 ?2V q[n'\1c!V'dP3I ]
態度差, 唔努力, 有知識 ----> 好吋有料的懶蟲 ?
態度好, 好努力, 冇知識 ----> 幫唔到手的牛 (開始可以忍, 比時間你學, 但耐d?) D8p0@ l6g!@&o:kR9k
態度好, 唔努力, 有知識 ----> 有料的刷鞋仔 ? 老闆時常覺得恨鐡不成鋼.
態度差, 好努力, 有知識 ----> 唔合群有料大寸有 ? (需要你時會忍你, 唔需要時 ...)&Z` B{-l"A9lS
態度好, 好努力, 有知識 ----> 正員工lX e.M{0V es5Y|-cf
以上會見到, 要態度, 努力, 知識三個加起來才是王道, 先會玩得長久.
如果態度升級指做人. 這就會變成一個大範圍的做人正面要素. 簡單d講, 當一個人有好的做人態度, 他就會在日常各方面向好做到最好.%@-G;[2LDN
即是說, 好態度 --> 好努力 (其中一樣好的態度) --> 知識會自然來到 (當然要加一些謙虛態度) ........ 有些似2樓說的.
在這情況下, 態度當然是最重要. **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-9 12:01 PM:|EO;M2|p;e5v
我係態度差, 唔努力, 又冇知識......請問有乜評語?;) [/quote]
%CT1?!RlzT D1dr
可能亨少有其他賣點....靚仔 :D:lol:
6Zn/PC"DY
如果三樣都差唔知可唔可以叫 - 頂心杉 ...... (joke :P) 我係態度超差, 勁唔努力, 冇咩知識,唔知點些 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-9 12:26 PM:#^4G?6V*\8V7f6U2@
p:}o Rh@,H
[b][color=Red][size=6]超級頂心杉[/size][/color][/b] [/quote]
No,係超超超超超超超超級級級級級級級頂心杉:P stupid>>>19+20+21+16+9+4=89
genius>>>7+5+14+9+21+19=75r2v0S7hz
Aig_%Sv t`+j
按照以上的方程,我寧願做一個蠢才~ [quote]Originally posted by [i]waithung[/i] at 8/9/2005 17:04:'qE"E~w Oc+c
stupid>>>19+20+21+16+9+4=89
genius>>>7+5+14+9+21+19=75
0TI;t9X{i[d
按照以上的方程,我寧願做一個蠢才~ [/quote]
y!A Yn9x
haha2C'_2dVy^Px(h
u never know ga, 有時有d 老版專請蠢才來做苦功,d-B3f;qW)a\%P7Od+^
I&h