娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tenmadio 發表於 2005-8-9 10:12 AM

大家覺得在現實世界裏以下邊三個最重要[00+][積極+]

例子:  在公司裏, 有d人說態度最重要, 因有知識及努力, 態度唔好就一様會被人抄油魚。8Y I'nh)I1~
8HP,r3v*nk
但又有人說努力最重要, 因有努力, 就唔怕做苦功。
Ke"Y }q/R JSh
:?/n X[[I$r#n2Jx gum 知識leh?  知識重要嗎?  有多知識就多唔同種工作可選擇。
QAg)_mI[9T f^6Ir&V

K&]tsc/fP2z O"P"K9lD
)p!uC"jj*m5G"?pZ 在一個website裏, 我發現了這張圖片。  他說態度最重要。6bF"n5DL f

0r@;ve SGj4I es V ~#x-_%X3h ES_
大家覺得知識, 努力, 態度邊個最重要?'_$Ihn&gH
qU'g9csE7r
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-8-9 at 12:01 PM [/i]]

Asurada129 發表於 2005-8-9 10:50 AM

[quote]Originally posted by [i]tenmadio[/i] at 2005-8-9 10:12 AM: [8|$Bk(m
例子:  A+q(?0Qd*AR`
有d人說態度最重要, 因有知識及努力, 態度唔好就一様會被人抄油魚。 z ~Y f}"Q8A v
但又有人說努力最重要, 因有努力, 就唔怕做苦功。
+Q M/` X$]0w,gx gum 知識leh?  知識重要嗎?  有多知識就多唔同種工作可選擇。aB4TQZ)\
iA7K~~.xl9dT
大家覺得知識, 努力, 態度邊個最重要?[/quote]E9cT{'YR%e3U!T
"z K8voe_
[b]純粹個人意見.....[/b]d j[&g)f+C Tq9`/n?d

$Uge[@3~+m 3樣野是有相連的...
!_@#V7Q {}%B L#s3tqA3[
有好既學習[color=Red]態度[/color] [b]>[/b]才有推動力去用心&[color=Red]努力[/color]去求學 [b]>[/b]方得到[color=Red]知識[/color]
r$b0s#y(i? -z'X,P/h0B'Ojq$C+O
而個人認為態度重要d...即是按上述知識係後天努力既成果(努力係原素)
m/~T#wi-`~XF
JVbuJk 又應用於公司...w8\ t\*P+w2S
有d書本以外既[color=Red]知識[/color]是於經驗中方可得......&Btm^'\.v3xH)]
而[color=Red]努力[/color]則是原素, 唔努力做好自己本分邊有收成, 冇收成冇得著(經驗)
B |8F&x0B 最後[color=Red]態度[/color], 冇一個好既工作態度, 邊有一個得到老闆信任既機會, 放手俾你去試, 去發揮

brightlee 發表於 2005-8-9 10:59 AM

Turst me,"nA$sE1p7B
knowledge is not the most important thing in any environment around the world
H7M%{$A3Ql"J z
"J L@V@ When everyone was young, they wish they could be smart and solve it by themselves
P:G['}2|R2Rug
`EP!wv&Aw But later on in our lifed3_%kJ,_PZc

xi%F3KL'Un Team work,attiude and hard working become the most important factors in our society1W1_ uE f Lu
We could be solving problems in "dumb" ways
#^(Q2g b"Uv:M but we never solve the problems if that's no any team work/any hard working......

fatfatdragon 發表於 2005-8-9 11:21 AM

我覺得首先要攪清楚 "態度" 是指什麼. 究竟是對外的表面還是對內關於做人. urP'oc9q+K!|}1{L

X T M0t9T:tMx4_x3s 如果引用問題裡面講的工作例子, 我覺得比較偏向前者. 即是比較表面(為什麼人人說工作得愈久, 假面具會愈多). 在這情況下, 我覺得三者是一個平衡, 缺一不可.
._ l%e[,r-i { 如果大家是老闆或別人上司就知原因. ;U TQ fEa
態度好, 唔努力, 冇知識 ---> 刷鞋 ?
7O$yy"ISq:lRo 態度差, 好努力, 冇知識 ---> 唔合群的牛 ?
4Q]V)^9v QDu%G Bm 態度差, 唔努力, 有知識 ----> 好吋有料的懶蟲 ?2m_H%w2F/cY^A9Y
態度好, 好努力, 冇知識 ----> 幫唔到手的牛 (開始可以忍, 比時間你學, 但耐d?),V:sJ"a \VI2U/E(A
態度好, 唔努力, 有知識 ----> 有料的刷鞋仔 ? 老闆時常覺得恨鐡不成鋼.
rHC;uK+j4hk 態度差, 好努力, 有知識 ----> 唔合群有料大寸有 ? (需要你時會忍你, 唔需要時 ...)2q r Vosk`9T k
態度好, 好努力, 有知識 ----> 正員工{v4N:m*n2IJ
以上會見到, 要態度, 努力, 知識三個加起來才是王道, 先會玩得長久.
P]FH-aBo ^W%^I"I#q
如果態度升級指做人. 這就會變成一個大範圍的做人正面要素.  簡單d講, 當一個人有好的做人態度, 他就會在日常各方面向好做到最好.-]'U"VWZH.B3A+_8X
即是說, 好態度 --> 好努力 (其中一樣好的態度) --> 知識會自然來到 (當然要加一些謙虛態度) ........ 有些似2樓說的..dj5d1h,I7`k,o |
在這情況下, 態度當然是最重要.

亨九利 發表於 2005-8-9 12:01 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

fatfatdragon 發表於 2005-8-9 12:21 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-9 12:01 PM:
#q$C d"KO-F iY\@c
我係態度差, 唔努力, 又冇知識......請問有乜評語?;) [/quote]
.n\]:UD X:]"H W0q )cd7f f4D ` T
可能亨少有其他賣點....靚仔 :D:lol:
P-U4IPrs +MP f&Mc-}L
如果三樣都差唔知可唔可以叫 - 頂心杉 ...... (joke :P)

abcde1918 發表於 2005-8-9 12:23 PM

我係態度超差, 勁唔努力, 冇咩知識,唔知點些

亨九利 發表於 2005-8-9 12:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

亨九利 發表於 2005-8-9 12:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

abcde1918 發表於 2005-8-9 12:33 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-9 12:26 PM:a8Qmb ~K
_Q.[2p#U0u ^P
[b][color=Red][size=6]超級頂心杉[/size][/color][/b] [/quote]X,{:hz2\ j k&sQ0C
No,係超超超超超超超超級級級級級級級頂心杉:P

waithung 發表於 2005-8-9 05:04 PM

stupid>>>19+20+21+16+9+4=898Y"W4t#zNmrx/DXGHR
genius>>>7+5+14+9+21+19=75
5P7{E wjK
;v5]p*y$kvE B 按照以上的方程,我寧願做一個蠢才~

tenmadio 發表於 2005-8-9 06:37 PM

[quote]Originally posted by [i]waithung[/i] at 8/9/2005 17:04:nTV a@mI$p^"b
stupid>>>19+20+21+16+9+4=89w f;iJ$[)B1F;ZX
genius>>>7+5+14+9+21+19=75/@9S#VC4z9ow}&k
VEIi#Um
按照以上的方程,我寧願做一個蠢才~ [/quote]IV/ihtK$y'W

tdQf(^ f ,I)H.Y Y:p-@[
hahab8E0m6m-g+u6G!K-d
u never know ga, 有時有d 老版專請蠢才來做苦功,
x*adQ/dZ [&@c7me z$z%E;K,P7u
d,yB X3E~VE2_"J
可能易恰d

brightlee 發表於 2005-8-9 07:00 PM

[quote]Originally posted by [i]waithung[/i] at 2005-8-9 19:04:
5U3Qe@&J nRRR stupid>>>19+20+21+16+9+4=89
h;Q5Z8Rlp/w genius>>>7+5+14+9+21+19=75
x C Z3{2E5x ^7J6}h Q IS#?Hsc}e
按照以上的方程,我寧願做一個蠢才~ [/quote]rv!v U)Bh!tg
pls don't post other website in your signature.
W_s(U,n2\O7T thank you.

slwong3 發表於 2005-8-9 08:24 PM

....I think 努力 is the most important...
+V~i:U+W6Xk you work harder than other people, you double your chances for everything

loklok117 發表於 2005-8-9 08:44 PM

態度比較重要

我覺得有知識好緊要,但多數有知識既都未必有好態度
P]W1Ev8c 有努力既人,通常都係無咩知識,所以先要努力,將勤保拙
q$T0y^9@OM4dPo 而好態度既人,佢無論做錯做對,成功與否都較小令人反感
oL2rE2bq dbK~0j
所以現實世界裏對人對事態度係比較重要

loklok117 發表於 2005-8-9 08:50 PM

亨九利

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-9 12:01 PM:-d3g Zt"FM.[
1W0d)ze&TkT&ft:F4U
我係態度差, 唔努力, 又冇知識......請問有乜評語?;) [/quote];f7pK1G@4| m&^?
t'F5]8?8t/r4d{w

boPP(_4\0M 亨九利,幾攪笑woog)QQeWT5YW}#z
不過香港大把雙失都係咁(唔想點,又唔知自己想點)

wingboy2080 發表於 2005-8-9 09:10 PM

態度呀!!!!!!!!!

red16 發表於 2005-8-10 08:22 AM

其实我觉得最重要的是你有独一无二的能力,而且其他有同样能力的人要求的人工是公司给不了的
&T$m`$K7RJ*QJA 然后就是态度、知识,但如果你一样都没有的话,努力也是很重要的一点

貓仔+貓仔 發表於 2005-8-10 01:01 PM

我認為忠心是所有老板最喜歡的.4Wm%}$\P+q8W(f"w x
[img]http://www.chilema.cn/bbs/images/small/32.gif[/img]:V"TQ3Xc&v_8v
0qL { h \S0k4kd*T8k
[img]http://www.chilema.cn/bbs/images/small/35.gif[/img]

treeman 發表於 2005-8-10 07:20 PM

認同2樓樓主意見^_^H&HE*h4CM6]

.S.tQ/[b 3樣都是相輔相成的...1個不可少
kPh.gu3O-S6t#m
8fk1P7Q)B&iN/[ 態度+努力+知識>方能有成果{$ENGC*R,b;b+y
)WM;]:c;@l9^.{
冇一個好的態度打頭陣, 就無機會去發揮所長, 到時有努力有知識都無用....得物無所用6Wk}l9}Ab
但另一方面又唔可以話所有都以態度行頭......因機會是"態度+努力"既成果...所以應"態度+努力"為重要......
_r#W*Y3Bp5^6n a 9Os,k,U'h9pjH;N#c
但仍覺得"態度"佔既比重多d

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.