娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fatfatdragon 發表於 2005-8-9 11:53 AM

[討論] 你最想公司提供什麼比你 ?

近幾年, 當我參與 新員工招聘, 新員工試用期滿評核 或 員工週年工作評核 |/Zzh_
都會有一個問題會問他們, 就是: [size=4][b][color=Blue]你最想公司提供些什麼給你 ?[/color][/b][/size]. !yn7txJ-e'L

|g"T+BX"i2N e_]9B 大家當中可能有些[b][color=Red]剛踏入社會工作[/color],  [color=Green]工作多年[/color], 或 [color=Maroon]在不久將來就要投入社會工作[/color][/b] 的兄弟姊妹,
U!L?6G;bB ?I 8A,ayh jBla
你們心目中又最希望什麼呢 ? 不如大家討論一下.
o2m,u&ul?#p (最好講下你工作咗幾耐.)6^s0fPob@K)A*b
}-`*c9P.O8Mw
[[i] Last edited by fatfatdragon on 2005-8-9 at 12:10 PM [/i]]

亨九利 發表於 2005-8-9 12:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

abcde1918 發表於 2005-8-9 02:06 PM

最簡單加薪

will213 發表於 2005-8-9 05:16 PM

同亨兄一樣,(xnu n,o
[b]加薪同升職兩樣就夠啦[/b], 其他唔使客氣......
KwpTx&\I2wr7Q/I\ O :P:P:P

tenmadio 發表於 2005-8-9 06:39 PM

[quote]Originally posted by [i]will213[/i] at 8/9/2005 17:16:
A#B~b ?7LT 同亨兄一樣,
C%Yp X+UV:X [b]加薪同升職兩樣就夠啦[/b], 其他唔使客氣......6W9k oImT `o%@
:P:P:P [/quote]4j:? b&L3g)iV.yH
w'a1z4o;Z$b6g+K!N9t_"uN

?$fLI6U 升職 和 培訓 , 因為我想學多d野 :D

abcde1918 發表於 2005-8-9 07:08 PM

[quote]Originally posted by [i]tenmadio[/i] at 2005-8-9 06:39 PM:
Lv5D:@(ki _.zB i4T:S
R9`7t sC~A

"vr.?1B7R!y3hO 升職 和 培訓 , 因為我想學多d野 :D [/quote]v#b]aX
你都幾充實

fatfatdragon 發表於 2005-8-10 12:37 AM

我講少少經驗比十大家分享:o|5`-e2Z/| L!M$?
在香港,
? ?1h1t0NJ*`8G a 老員工 - 最多講升職, 加薪
7zJ/e `N!w-o 新員工 - 培訓, 上司關心
a)Z"bXq|1ZK;r2L6m 在國內,.VVg_J!Q a9@(I"C{
老員工 - 上司關心, 培訓 0d}6L9b:gnP
新員工 - 培訓, 多些工作上的指示
c-ze5|)\"PS tW9I
ZyM-O ew 分別好大....

樂壇渣Fit人 發表於 2005-8-10 01:38 AM

最主要原因係兩地間退休制度既不同X{%}9{fo7qi4u
(YYrYy(fcl_.C
而且老一輩既人
&p ^"ME4Y$e 依然有以往中國人既思想] {U:Ms_ k
就係為上司乜都值
%G[iV9I"}@_%P 所謂士為知己者死
/uv"ey+{X*I1^.a 錢對於佢地唔會太大concern
Lj1H0@D)B1Jts
b6D-mxm%O 至於香港人
$q6J6h!l)dM/@y 不嬲都係好現實
/`9A)`/X0pA 而老資歷既員工就更加嚴重
+i7k0f&Q;J x/@"oU"L 唔想進修又想有高人工
x1fSb `fDf4{ 但contribution又唔跟得上
F ~\ M2`_W2Q/\-HY 只想有錢收;n"r?n5]` SV3\
又唔諗下自己有無本事0v,y3@6gpO Es
如果無本事
/R{3iV9C-V$]/}-n 俾你升職都無用Bm T2Ly ^3p
如果無新既contribution
}F|AY$N^6W 憑乜野可以要求加薪?!! C8MbiY`i
_o)M'h;\w
唔好淨係諗自己
,oJGUM"i`#S ~{X 諗下人地點睇你
`4us2gs o 你先會有進步o T$_ s,GO

5{&UX}'[ 莫道你在選擇人
5u0hOW(N-qA 人亦能選擇你5bL5iQ*a C_
公平 從沒半點偏心~

yeungkei 發表於 2005-8-10 01:43 AM

加薪最好的........嘻嘻~!!

大家樂1234 發表於 2005-8-10 02:13 AM

緊係升職
-~!q/T#Ue$Tn5k 升職自己就會加人工
AO;^Z5\+Q8J s 升左職就變左你管人唔係人管你

red16 發表於 2005-8-10 08:28 AM

当然,升职同埋加薪是很实际的选择
|7nRUgol]b R8^T 但是,如果处在97金融风暴那样的情况下,我会希望公司开人的时候,别开我
N K/m#x5H 这时候,你每月多少人工都不重要了,如果是失业的话,那就完全没有收入了

gundamman678 發表於 2005-8-10 11:00 AM

靚既女同事~~仲要係單身既!! 好重要架!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.