[討論] 你最想公司提供什麼比你 ?
近幾年, 當我參與 新員工招聘, 新員工試用期滿評核 或 員工週年工作評核 |/Zzh_都會有一個問題會問他們, 就是: [size=4][b][color=Blue]你最想公司提供些什麼給你 ?[/color][/b][/size]. !yn7t xJ-e'L
大家當中可能有些[b][color=Red]剛踏入社會工作[/color], [color=Green]工作多年[/color], 或 [color=Maroon]在不久將來就要投入社會工作[/color][/b] 的兄弟姊妹,
8A,ayhjBla
你們心目中又最希望什麼呢 ? 不如大家討論一下.
(最好講下你工作咗幾耐.)6^s0fPob@K)A*b
}-`*c9P.O8Mw
[[i] Last edited by fatfatdragon on 2005-8-9 at 12:10 PM [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 最簡單加薪 同亨兄一樣,(xnu n,o
[b]加薪同升職兩樣就夠啦[/b], 其他唔使客氣......
:P:P:P [quote]Originally posted by [i]will213[/i] at 8/9/2005 17:16:
同亨兄一樣,
[b]加薪同升職兩樣就夠啦[/b], 其他唔使客氣......6W9koImT `o%@
:P:P:P [/quote]4j:?b&L3g)iV.yH
w'a1z4o;Z$b6g+K!N9t_"uN
升職 和 培訓 , 因為我想學多d野 :D [quote]Originally posted by [i]tenmadio[/i] at 2005-8-9 06:39 PM:
_.zB i4T:S
R9`7t sC~A
升職 和 培訓 , 因為我想學多d野 :D [/quote]v#b] aX
你都幾充實 我講少少經驗比十大家分享:o|5`-e2Z/| L!M$?
在香港,
老員工 - 最多講升職, 加薪
新員工 - 培訓, 上司關心
在國內,.VVg_J!Q a9@(I"C{
老員工 - 上司關心, 培訓 0d}6L9b:gnP
新員工 - 培訓, 多些工作上的指示
分別好大.... 最主要原因係兩地間退休制度既不同X{%}9{fo7qi4u
(Y YrYy(fcl_.C
而且老一輩既人
依然有以往中國人既思想] {U:Ms _ k
就係為上司乜都值
所謂士為知己者死
錢對於佢地唔會太大concern
至於香港人
不嬲都係好現實
而老資歷既員工就更加嚴重
唔想進修又想有高人工
但contribution又唔跟得上
只想有錢收;n"r?n5]`SV3\
又唔諗下自己有無本事0v,y3@6gpO E s
如果無本事
俾你升職都無用BmT2Ly ^3p
如果無新既contribution
憑乜野可以要求加薪?!!C8Mbi Y`i
_o)M'h;\w
唔好淨係諗自己
諗下人地點睇你
你先會有進步o T$_s,GO
莫道你在選擇人
人亦能選擇你5bL5iQ*a C_
公平 從沒半點偏心~ 加薪最好的........嘻嘻~!! 緊係升職
升職自己就會加人工
升左職就變左你管人唔係人管你 当然,升职同埋加薪是很实际的选择
但是,如果处在97金融风暴那样的情况下,我会希望公司开人的时候,别开我
这时候,你每月多少人工都不重要了,如果是失业的话,那就完全没有收入了 靚既女同事~~仲要係單身既!! 好重要架!!
頁:
[1]