娛樂滿紛 26FUN's Archiver

將拍之 發表於 2005-8-9 02:43 PM

【飲食天地】 杯麵最愛

杯麵真係一樣幾偉大嘅發明, 時至今日, 不同款式嘅杯麵已經多到數不勝數,
h'o4m3B1@ 咁不如就分享吓你最鍾意邊隻杯麵, 同埋最鍾意佢嘅原因啦

roykenroy 發表於 2005-8-9 02:56 PM

合味道

原因:  1.  唔使再拆膠袋...放入"內容"!....有 d 杯麵要拆"內容"....好煩....:mad:BE;A i8Z6y w$G~a

FDPw0[          2.  至緊要覺得佢好味....食黎食去都會買返呢隻!:D

kiuken 發表於 2005-8-9 03:26 PM

我諗好多人都係好中意食合味道..........q Lv3Vxh/J G@!]_`
原因都係離唔開.....好食.....
3z T Q0M6~!n![}-J4N
6F5}c%H)m"N 唔同其他麵....有d麵係有個好大既"兜"
-Ex.|*e U(? R\ 所以要落好多熱水
UmG:@$MU&y 溝到d味淡晒3[8SlP8fa n3f
麵又"諗"晒f;}5cD:r

z/Z?A3Y!x` G 但係合味道唔同....1Q*}.M8NQo/Ou'SG
計好晒你會落幾多水
u*f9E@z-b 同埋味精1R&n8EZHui%E{

c[ @ Nq 所以會好食好多

fmchelloauntie 發表於 2005-8-9 04:23 PM

合味道正~不過總係覺得唔夠..同埋唔平~
3A)I:L/Rm4LLi$Gx E+]8j 最多食既係一丁既"豬骨濃湯味"同"xo張味"~

kk4683 發表於 2005-8-9 05:09 PM

最鐘意就係味味一品既牛肉味
2M1}s9E HG 因為大大碗又好味...

發表於 2005-8-9 05:15 PM

[quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2005-8-9 04:23 PM:
pj {3x }!w K 合味道正~不過總係覺得唔夠..同埋唔平~
eG"d4lHMe 最多食既係一丁既"豬骨濃湯味"同"xo張味"~ [/quote]q;lV@!}.u
真係唔夠XD
.?} Q?{$h 如果加碼就好;)

RahXephon 發表於 2005-8-9 09:21 PM

以前好鐘意合味道,但而家較喜歡出前一丁的豬骨味,1Y8i7r(IGEA ^ G
因為有隻蛋,同埋有四塊肉,好似好豐富。
'n(T2J/Q-M$Q
L1J'N4H8y-Qf ]`/d1I 但個人覺得最好味的是合味道的咖哩杯麵,味道香濃,I^t6b zSM/H
但可惜餸較少。
/dD;Y;aLc,R;]C
`(y y*U'nUp 其實炒麵王也不錯,夏天唔想食熱嘢就最好食佢。~.QO1QX0X
0UT C)T"i2bob9X.~
唔知大家有冇食過一隻叫由李錦記出的紅燒牛肉麵,
im u{Wzx!X 真的有很大塊牛肉,個湯都好好味,不過很貴,9|:^1w |\.Tk
要成10元才有一個,差唔多等如出街食。y)K7T`2MX
bC0bW2c T$tC+K
介紹大家一個食杯麵的超好食方法,就是加上大量的{OXaLlL[
XO醬,真的非常好食。

MaxFigo 發表於 2005-8-10 02:25 AM

上兩個月去日本旅行
%Zia6L}`4V |WD _ 見到日本合味道有隻cheese carry味杯麵....香港無ge
E7xl-C&b)K'z| s3q:`~M/J0C4N
"綠"出黎好似cheese火鍋咁....杰杰地
s!T3r1`MqV&c 但又好重carry味
@}$E6U:@ Hp.b 好特別,亦都幾好食 ^^

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.