娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lauhinman2001 發表於 2005-8-12 04:29 AM

唔知點解...呢排凌晨都好想食野

唔知點解呢...呢排做左夜鬼...一開頭都冇乜野..
;K:}wm!RU8C#Lib 但係呢個禮拜凌晨就成日都好鬼想食野...
8NWG#g9bI nRY8~ 煮左個麵食完都唔夠候...;i a-P{1E6w
食埋D豬肉鬆先好D...jH1C/j/V^0~
成日牙痕痕想搵野食...
w"l o)`-vr w 會唔會有D問題?
CY t)[u/~J 6qwy E T'h2v
還望各兄弟姊妹解解答~

kingkong007 發表於 2005-8-12 05:10 AM

食關左,食大左個胃. + 心情好? 不過如果你唔肥咪唔驚囉

lauhinman2001 發表於 2005-8-12 05:25 AM

食慣左..?唔覺..心情就一般喇..但係覺得消耗好大..咩都俾我食哂>3<'M!hw&\ ^m

kj3^_5eOK[JF;x 謎之聲:你不嬲都係咁嫁喇...(Cn h.s.V.X

Gx4DjR+t4f-w 幾時有喎>3<?

slwong3 發表於 2005-8-12 06:41 AM

I suggest you not to eat too much at night.....T"AD@1oL\ M

/|E!vB;E.E I had been to that situation before....when you get used to it and after a period of time...
[{(?6_.gn!})Z you will have stomachache...)J9u-z F3O0@b3w

'o(}@7B6\C you better try to sleep earlier at night

lauhinman2001 發表於 2005-8-12 06:52 AM

弊在我慣左夜訓...訓極都訓唔到...係床上兩點到三點典左成個鐘都未訓到... R:yMN T#c @#Y
M b8\R R;z(Y,X)X
謎之聲:咁就抵你死喇...宜家就黎七點喇...我訓先...
cHrv(sUy8{
$v"A \ ^t%{-E%Cc-o^$E"\ 唔得呀!我未訓你唔好訓住=3=

steve123456 發表於 2005-8-14 08:05 PM

.

有左

bonsonblood 發表於 2005-8-14 09:16 PM

食太多會肥的~~~~~~~~~~~~

暴龍子 發表於 2005-8-14 11:06 PM

食得是福~食多d呀~呀~呀[不怕肥的話]

nanami_04 發表於 2005-8-14 11:10 PM

熱既天氣胃口好ddd:P

亨九利 發表於 2005-8-14 11:54 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2005-8-15 02:06 AM

早d訓囉!!或者晚餐食飽d:o

gundamman678 發表於 2005-8-15 06:29 PM

梗係啦,夜訓左,你晚餐食d野都消化左,咪會肚餓囉! 唔係宵夜呢樣野點會出現呢~~

sohozhk 發表於 2005-8-15 07:48 PM

唔通係因為出現左【飲食天地】.....呀華.....:P

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.