涂謹申(逃緊身)::::匯標事件...
大家點睇..W ^ O0qM(逃緊身)鞠躬道歉PnK9q-f3h
不過應該.要.辭職
當年梁錦松疏忽買車.要.辭職 XQ@/Iyg
無得(逃)(緊身)::::辭職吧 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 無得留低!納稅人錢! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 一定要辭職! 以前我支持民主黨,但呢幾年實在對佢地好失望!
.li'dI b2I'hm)uN
佢地真係窩囊廢得很....... 洗定pet pet la.............. 『矮仔達』不夠料就領導人,民主派陣營根本睇唔起佢,沒有號召力。『著起龍袍唔似太子』學人去競選特首,笑死街坊。講野婆婆媽媽,一大堆廢話沒有重點。w&Q$h%Y1HAWB