娛樂滿紛 26FUN's Archiver

33023302 發表於 2005-8-12 11:37 PM

涂謹申(逃緊身)::::匯標事件...

大家點睇..W ^O0qM

i o.yP5uB (逃緊身)鞠躬道歉PnK9q-f3h
不過應該.要.辭職
'f-E,S#i2a"H5Ly 當年梁錦松疏忽買車.要.辭職 X Q@/Iyg
無得(逃)(緊身)::::辭職吧

singleung 發表於 2005-8-12 11:54 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

怒髮衝冠 發表於 2005-8-13 02:04 PM

無得留低!納稅人錢!

dnf002000 發表於 2005-8-13 03:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

looook 發表於 2005-8-13 05:47 PM

一定要辭職!

gundamman678 發表於 2005-8-13 06:11 PM

以前我支持民主黨,但呢幾年實在對佢地好失望!
KN_]*js+R'] .li'dIb2I'hm)uN
佢地真係窩囊廢得很.......

76 發表於 2005-8-13 06:13 PM

洗定pet pet la..............

約望保祿 發表於 2005-8-14 04:10 AM

『矮仔達』不夠料就領導人,民主派陣營根本睇唔起佢,沒有號召力。『著起龍袍唔似太子』學人去競選特首,笑死街坊。講野婆婆媽媽,一大堆廢話沒有重點。w&Q$h%Y1HAWB
Ov6R)T.h.EZ
[[i] Last edited by 約望保祿 on 2005-8-14 at 04:14 AM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.