我的增磅血淚史!
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 中一178cm中六184cm
/xq2w?` [2c
@@ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 都六年啦,點會高得咁小 @,@ 得10cm都冇 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-8-13 01:13 PM:
8fw]fbRUO
果時以為180左右夠高,唸歪左.....
驚拉高左,會將增肥效果抵消..... [/quote]
都冇可能啦 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 六年最小都高20cm啦 ~_~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-8-13 04:44 PM:mdF$~#JN H
`%mI&my wZ(V:u$I
我咪應該198?t$wsCrS z
我同齡果d咁有一半過2米? [/quote]
唔係,我係話您高得唔正常:D 甘犬四隻腳行路 有米幾咁高? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-8-15 02:12 PM:
5k.lE x*^
我唸高唔過你,都伯仲之間吧~ [/quote]!\{BT V5U
事但:D 咁..
搵人post『我的減磅血淚史』啦..
我等緊..
頁:
[1]