娛樂滿紛 26FUN's Archiver

乂夏天乂 發表於 2005-8-15 01:31 AM

我係咪做左為食鬼-0-??

唔知點解呢...呢排做左夜鬼...一開頭都冇乜野..
.yBrUO8Q w{r 但係呢個禮拜凌晨就成日都好鬼想食野...
tT]L2Y H 煮左個麵食完都唔夠候...
2vFz,iE)}%J 食埋D豬肉鬆先好D...m7e9D/u$dN @7N+Tt2vI
成日牙痕痕想搵野食...
@%\I)U;MJ 會唔會有D問題?
xc m+m a U X2D L6@1s;T'd^
還望各兄弟姊妹解解答~

亨九利 發表於 2005-8-15 01:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.