娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 我係咪做左為食鬼-0-??
乂夏天乂
發表於 2005-8-15 01:31 AM
我係咪做左為食鬼-0-??
唔知點解呢...呢排做左夜鬼...一開頭都冇乜野..
.yBrUO8Q w {r
但係呢個禮拜凌晨就成日都好鬼想食野...
tT]L2Y H
煮左個麵食完都唔夠候...
2vFz,iE)}%J
食埋D豬肉鬆先好D...
m7e9D/u$dN@7N+Tt2vI
成日牙痕痕想搵野食...
@%\I)U;MJ
會唔會有D問題?
xc m+ma
U X2D L6@1s;T'd^
還望各兄弟姊妹解解答~
亨九利
發表於 2005-8-15 01:58 AM
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.