娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迷途小羔羊 發表於 2005-8-15 04:03 AM

【李小龍】大戰【Tong Jaa】

如果李小龍仲未死…
Qr5E,u {_e 唔知大家覺得邊個會贏??
/]$k!x){"pW,R 兩個都真功夫!好好打,好身手!

Dr.anger 發表於 2005-8-15 11:39 AM

如果李小龍,7張幾都黎緊wor=.=...點打呀..

亨九利 發表於 2005-8-15 12:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

abcde1918 發表於 2005-8-15 01:24 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-15 12:09 PM:
+o0? Da|f 不如加埋李連杰, 三個對打.......... [/quote]
)W y |W dN } 好主意

吳建仁 發表於 2005-8-15 03:51 PM

純粹鳩up
5B2Hl5w,ffQ~ Bg&}-_WZ
打: 李小龍>Tony Jaa"TX.j ^\H AAB
走: Tony Jaa>李小龍
3OKHX$y5xp
K0dX Nh 結論: 係冇filter-032, 冇特技, 冇替身, 冇武器, 冇道具嘅情況下, Tony Jaa打唔死李小龍, 李小龍捉唔到Tony Jaa.

justtocc 發表於 2005-8-15 07:11 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2005-8-15 07:26 PM

感覺上Tony Jaa花巧d~好似打機咁
[lD+A1C/x0pA 摧毀力應該李勁d

imaimashi 發表於 2005-8-15 09:14 PM

100%李小龍1C!s WX ?1d p
冇得打
T3L,_*S p%@ 我估都冇咩人會打得win佢

迷途小羔羊 發表於 2005-8-15 10:56 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-8-15 11:39 AM:
%p YH}6KO:F5f 如果李小龍,7張幾都黎緊wor=.=...點打呀.. [/quote]
~)~V)g }fW *K)Il1b8bF;mlX5b
咁全盛期既小龍對而家既tony jaa你又點睇?^^|||

gundamman678 發表於 2005-8-15 11:01 PM

我覺得會難分高下......;v9Oe`7?)w.L3])j#z
8M;ZPy!y
李小龍快夾狠,但tony jaa都打得都狠既,同埋佢可以攻擊既路徑比較多,即係佢可以係一個好刁鑽既位攻擊對手~~

bigfish 發表於 2005-8-16 11:28 AM

不如李小龍對泰臣丫

dominic886 發表於 2005-8-16 06:47 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2005-8-16 11:28 AM:
#f-L8s&v ^m?({ 不如李小龍對泰臣丫 [/quote]
{ Dv4M1T!d9@ :lJti8y#fR;C0w6C
之前聽過一個傳聞話一個中國高僧揚言一分鐘內將泰臣收皮

night 發表於 2005-8-16 08:34 PM

100% 李小龍

cthim83 發表於 2005-8-16 10:46 PM

[quote]Originally posted by [i]dominic886[/i] at 2005-8-16 06:47 PM:
Z#\7?+t;i
:J |-E`4bL
Ywin vn gO 之前聽過一個傳聞話一個中國高僧揚言一分鐘內將泰臣收皮 [/quote]ny1x W f/XK@

sfL RY t!~2u 絕對唔出奇 ~

kaigi 發表於 2005-8-16 11:02 PM

打和XJi5E(l&O/^I#G
但我覺得李少龍始終勁o的

loklok117 發表於 2005-8-16 11:12 PM

小龍win

正所謂:無攻不破,唯快不破

hoho886 發表於 2005-8-17 01:33 AM

我覺得佢地應該差唔多既

RahXephon 發表於 2005-8-17 01:44 AM

李小龍最好,打得最實際... Tony Jaa 似乎太花巧.

Dr.anger 發表於 2005-8-18 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]迷途小羔羊[/i] at 2005-8-15 10:56 PM:u| I bhIdHHN

J mz\mh)[vf
.b?/A2e"_ i6j 咁全盛期既小龍對而家既tony jaa你又點睇?^^||| [/quote].F ^d`~4I)[_"]
tony jaa可以收工...

MaxFigo 發表於 2005-8-18 03:31 PM

[quote]Originally posted by [i]RahXephon[/i] at 2005-8-17 01:44 AM:2W6tI R-Q]-s"AO
李小龍最好,打得最實際... Tony Jaa 似乎太花巧. [/quote][.v9\"jQ.u
q X @/`1j4]2K!QmoK
r${ ~V8Y iMmq
我都覺得....tony jaa有時好似表演緊雜技咁...v/ew7aVDNr
不過佢都係有真功夫geMhI | d a@]
'Nd~5I:Zb#K}
不過計落始終覺得李小龍打得勁d ^^

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.