【李小龍】大戰【Tong Jaa】
如果李小龍仲未死…唔知大家覺得邊個會贏??
兩個都真功夫!好好打,好身手! 如果李小龍,7張幾都黎緊wor=.=...點打呀.. **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-15 12:09 PM:
不如加埋李連杰, 三個對打.......... [/quote]
好主意 純粹鳩up
Bg&}-_WZ
打: 李小龍>Tony Jaa"TX.j ^\HAAB
走: Tony Jaa>李小龍
結論: 係冇filter-032, 冇特技, 冇替身, 冇武器, 冇道具嘅情況下, Tony Jaa打唔死李小龍, 李小龍捉唔到Tony Jaa. **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 感覺上Tony Jaa花巧d~好似打機咁
摧毀力應該李勁d 100%李小龍1C!sWX ?1d p
冇得打
我估都冇咩人會打得win佢 [quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-8-15 11:39 AM:
如果李小龍,7張幾都黎緊wor=.=...點打呀.. [/quote]
*K)Il1b8bF;mlX5b
咁全盛期既小龍對而家既tony jaa你又點睇?^^||| 我覺得會難分高下......;v9Oe`7?)w.L3])j#z
8M;ZPy!y
李小龍快夾狠,但tony jaa都打得都狠既,同埋佢可以攻擊既路徑比較多,即係佢可以係一個好刁鑽既位攻擊對手~~ 不如李小龍對泰臣丫 [quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2005-8-16 11:28 AM:
不如李小龍對泰臣丫 [/quote]
:lJti8y#fR;C0w6C
之前聽過一個傳聞話一個中國高僧揚言一分鐘內將泰臣收皮 100% 李小龍 [quote]Originally posted by [i]dominic886[/i] at 2005-8-16 06:47 PM: